motorbeurs Utrecht 16 tot 19 Februari

psycho994

Die hard MF'er
7 sep 2005
813
18
Zoetermeer
Zo begin Februari is er weer een motorbeurs in Utrecht, nou is mijn vraag wie van alle MF leden gaan een kijkje nemen op de beurs en zo ja wat gaan jullie daar doen??

Kleding kopen
Motoren bekijken (zoals iedereen) :P
of voor de algemene gezelligheid.

mmzzzllll

}) psycho :]
 
Zo begin Februari is er weer een motorbeurs in Utrecht, nou is mijn vraag wie van alle MF leden gaan een kijkje nemen op de beurs en zo ja wat gaan jullie daar doen??

Kleding kopen
Motoren bekijken (zoals iedereen) :P
of voor de algemene gezelligheid.

mmzzzllll

}) psycho :]

ik moet nog nieuwe laarzen hebben dus daar ff voor kijken..
plus dat we met een grote groep heengaan
mooi ff een leuke route pakken
 
Ik zit nog een beetje te twijfelen voor een nieuwe helm...

5 jaar geleden tijdens lessen deze helm gekocht. Toen 4,5 jaar een andere helm gehad en nu laatste half jaar 12.000km mee gereden.. Ik vind wel dat hij losser gaat zitten en dus ook wat meer herrie maakt, maar ja..

Wat denken jullie? :?
 
Ik zit nog een beetje te twijfelen voor een nieuwe helm...

5 jaar geleden tijdens lessen deze helm gekocht. Toen 4,5 jaar een andere helm gehad en nu laatste half jaar 12.000km mee gereden.. Ik vind wel dat hij losser gaat zitten en dus ook wat meer herrie maakt, maar ja..

Wat denken jullie? :?

Ik zou zeggen pas op de beurs gewoon wat nieuwe helmen, wie weet vind je wat leuks voor een goeie prijs. En anders.... oordoppen en een helmmuts voor vulling :P
 
Ik ben ook van de partij :Y
Gewoon ff een dagje slenteren en rustig kijken wat voor spul d'r allemaal is.

Natuurlijk de digicam niet vergeten voor hier en daar een fotootje te maken
en heel misschien koop ik een andere (mooiere)helm.
 
ja ik ga ook maar eens kijken of ze nog een leuk twee delig leren pak hebben in de kleur zwart.

En natuurlijk kwijlen op de nieuwste motoren.

mzzl psycho
 
Denk dat ik maar eens op zoek ga naar mijn eerste leren combi.

Heb gehoord complete Lookwell combis' eruitgaan voor slechts 399,- bij Mototeam Twente (naast de stand van de landmacht)

ik meem dat die combi's zelf uitkomen op 699. Denk maar dat daar maar eens een combi ga proberen Dit is geen comercieele bedoeling maar gewoon ff een weetje voor ons bikers onder elkaar

voor de rest ga ik voor de donders poezen en de gezelligheid
 
Ik/wij hoeven niet echts iets te hebben, maar we gaan voor te kijken(kijken...niet kopen ;) )
 
Ik ga in iedergeval kijken,
kopen beslis ik daar wel moet eigenlijk een paar nieuwe laarzen.
 
*O* JaG is de 18de of 19de ook van de partij *O*
kaartjes liggen thuis al te wachten totdat ze mee mogen *O*



en natuurlijk ga ik me gedragen als een echte NLer
kijken kijken nie kopen
 
Ga lekker op de donderdag

Lekker rustig en nog zat aanbiedingen en koopjes
 
Laatst bewerkt:
Yep ik ook *D . Op de vrijdag...
Ik zoek een nieuwe combi, in het groen en maast 46 :z . Ik heb het vermoeden dat het een lastig zoek tocht gaat worden :P
 
kga shoppen met pappa op zondag
onder het mom van alles MOET weg *O* :o
Greetz Vasily :W
 
Ik ga zaterdag en zondag naar de motorbeurs. IK sta daar dan in de stand van de suzuki bandit club. Vorig jaar ben ik ook 3 dagen geweest nu maar 2 dagen. We hebben er veel zin in om te gaan net als vorig jaar
 
Ik ga waarschijnlijk op de Donderdag even een kijkje nemen en orienteren op een motor voor iemand anders. Zelf in ieder geval nog ff zoeken voor een motorbok, oordoppies, leuk textieljasje, etc. Xie wel waar ik mee thuis kom!

Alvast beetje lekker sfeer proeven voor het volgend seizoen :) , daar ik 't nu toch echt te koud vind :(
 
Ik ga donderdag, en ik ga voor een leren combi+handschoenen en evt. een BSMmetje voor m'n VFR. Uiteraard even inschrijven bij de VFR club. En verder een beetje dagdromen bij al het moois daar.

P.S. Voor alle koopjes jagers, donderdag gewoon zorgen dat je er vroeg bij bent. Dan heb je de meeste kans dat je wat moois mee kan nemen voor een echte spotprijs!

groet Jelle
 
Terug
Bovenaan Onderaan