Motorbeurs Utrecht 20-23 februari

Basingse

MF'er
21 aug 2018
46
35
Zoetermeer
Ben er nog nooit geweest, klinkt leuk. Als je je ticket hier koopt (14eu) krijg je schijnbaar ook een gratis travelkit van MotorKledingCentrum. Gaat iemand anders ook?
 
Nee, niet meer
het aantal standhouders wordt minder en de spullen ouder en duurder
leuk als je stickers verzameld
Ben benieuwd wat je voor een broodje worst of bal moet aftikken 😁
 
valt idd erg jaar steeds meer tegen,
mogelijk ga je voor die ene interessante kleding aanbieding, maar mijn doelgroep (enduro/ rally) wordt vrijwel niet meer vertegenwoordigt..

tenzij ik gratis kaartjes krijg, wil ik er nog wel een keer heen, maar als ik moet betalen, bedank ik..
 
Ik ga wel. Rij pas 2,5 jaar motor en ben hier nog niet geweest. Heb al wel gelezen dat veel grote merken dit jaar weer terug komen.
 
Ik ga ieder jaar, gewoon kijken, soms wat kopen, maar ik heb alles al.
Kaarten haal ik altijd bij Arie Molenaar. Is wat goedkoper en geen administratiekosten.
 
Wij gaan elk jaar, gewoon omdat het een leuk uitje is. Het is de afgelopen jaren inderdaad steeds minder geworden, maar het blijft een mooi dagje.

Precies dat.
Ik ga ook, mijn sponsor www.ride-onmotortours.com staat in Hal 8.A040 en mijn motor staat op hun stand.
Elk jaar minimaal met mijn vader, soms nog 2 ooms mee. Gewoon rondstruinen, dure vette hap, kijk dit jaar eventueel nog voor een nieuwe helm.



En als iedereen nu die klaagt nu eens gewoon niet gaat en lekker wat anders gaat doen (en dus ook niet meer gaat klagen).
 
Ik pak de trein incl. toegangskaart voor 29,- euro en verder neem ik mijn eigen brood en drinken mee om het goedkoop te houden. Zoals het nu laat aanzien heb ik voor 2020 niks nodig, behalve geld voor benzine....

In het algemeen vind ik de beurs een grote zooi, maar je maakt uiteindelijk zelf een leuk dag van of niet. Tja, blijf dan maar thuis..bespaart je ergernis/tijd en geld....;)
 
GRATIS DONDERDAGTICKETS VOOR ALLE KERSVERSE MOTORRIJD(ST)ERS!
Kersverse motorrijders en motorrijdsters opgelet, want we doen het weer! Om je te verwelkomen in de ‘club’ geven we donderdagtickets* weg aan iedereen die tussen MOTORbeurs Utrecht 2019 (17 februari 2019) en MOTORbeurs Utrecht 2020 (20 februari 2020) zijn/haar motorrijbewijs heeft behaald!

Ik heb mijn gratis kaartje al binnen op de mail. !!:]
dus ik dacht wellicht handig om hier te delen als je nieuw bent in de wereld van motorrijden.
en je voldoet aan de voorwaarden hier boven kan je dus gratis op de 20e naar de motorbeurs
. :}
 
Ga altijd met mijn zoon, samen een mannen dagje.
Of de stands tegen vallen? Boeie, gezellig dagje uit.

Hoop hier kaartjes te winnen O-)
Anders koop ik ze gewoon.

Zoon lief wil graag met de motor erheen dit jaar, met de Monkey wordt het hem niet.
Zal rond kijken of via zo'n site particulier huur mogelijk is (bij de dealer is het seizoen nog niet begonnen, dus dat lukt niet)
En anders gewoon met de trein

Wij gaan altijd op zondag.

Als iemand uit de regio Deventer -Apeldoorn zijn motor wil verhuren hor k het wel
 
GRATIS DONDERDAGTICKETS VOOR ALLE KERSVERSE MOTORRIJD(ST)ERS!
Kersverse motorrijders en motorrijdsters opgelet, want we doen het weer! Om je te verwelkomen in de ‘club’ geven we donderdagtickets* weg aan iedereen die tussen MOTORbeurs Utrecht 2019 (17 februari 2019) en MOTORbeurs Utrecht 2020 (20 februari 2020) zijn/haar motorrijbewijs heeft behaald!

Ik heb mijn gratis kaartje al binnen op de mail. !!:]
dus ik dacht wellicht handig om hier te delen als je nieuw bent in de wereld van motorrijden.
en je voldoet aan de voorwaarden hier boven kan je dus gratis op de 20e naar de motorbeurs
. :}
Wie contacteer je hiervoor?
 
Ik sla steeds vaker over merk ik ,maar 20 euro voor een parkeerkaartje werkelijk.......
 
Via motorschade een huur verzoek gedaan voor een monster 600

Zoon lief past z'n pak niet meer, dus op MP ff wat biedingen gedaan
iemand nog een kinderpak maat 164 over?

Kijken of op de motor lukt
 
Na een paar jaartjes over te hebben geslagen heb ik er wel weer zin in. Ik moet nog een kaartje kopen.. Maar ik ga wel hoor, hoe leuk de brandnieuwe bikes checken en proefzitten. Die ik nooit zal kunnen betalen hahah maar ja het is gewoon chill om zoveel motorliefhebbers te zien. Op de motor vanuit Amsterdam en snelweg vermijden ja man ik kijk er wel naar uit.
 
Waar dan ?
Ik woon vlakbij Utrecht, en gratis parkeren rondom de jaarbeurs ????

Van de website:

Kom je met de motor? Dan kun je gratis parkeren in hal 2. Je kunt deur 307 binnenrijden, we zullen Matrix-borden plaatsen om de route te aanduiden. Het volgende adres kan worden aangehouden: Jaarbeurs P1 of Graadt van Roggenweg 450. Zie afbeelding onderstaand. De motorparkeerplaats wordt beheerd door KNMV.
 
Op de website staat dat je in een van de hallen mag parkeren... lijkt me wel dat ze dit goed regelen dan want iedereen komt natuurlijk op de motor
Het gaat om parkeren met de auwto.
Maar de vroegere parkeerplaats, voor de hoofdingang is volgebouwd met o.a. een bioscoop.
Motoren kunnen daar ook niet meer staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan