Motorbeurs Utrecht 20-23 februari

Het was al vroeg druk vandaag. Waar je normaal op zaterdag ochtend nog vrij gemakkelijk rond kan lopen, was het nu al gelijk file lopen.
Verder een leuke beurs en gelukkig een keer niet bloedje heet.
We waren er wel iets sneller door dan voorgaande jaren.
 
Een dag je op de VmaxHollandClub-stand gestaan. Wat een aanloop! GEWELDIG! Leuke dag gehad.... (morgen, zondag, de laatste dag)



 
Vrijdag geweest en elektrisch proef gereden. Ging best relaxt. Maa wat dat ding kost is voor mij niet weg gelegd. 20.000 euries.
 
Al een jaar of 8 denk ik bij de trialstand
" dat wil ik een keer gaan doen" maar komt het er toch niet van.
Dit jaar gaan we het toch eindelijk echt doen. Zin in!

Nu sparen voor een dagje offroad voor kneuzen.*O**O*
 
Precies dat.
Ik ga ook, mijn sponsor www.ride-onmotortours.com staat in Hal 8.A040 en mijn motor staat op hun stand.
Elk jaar minimaal met mijn vader, soms nog 2 ooms mee. Gewoon rondstruinen, dure vette hap, kijk dit jaar eventueel nog voor een nieuwe helm.



En als iedereen nu die klaagt nu eens gewoon niet gaat en lekker wat anders gaat doen (en dus ook niet meer gaat klagen).


Ik ben dit jaar niet geweest, dus over deze editie niks te klagen....

:+ ;)
 
Zo, gisteren geweest. Het werd lekker druk in de middag maar de aankopen vooral in de ochtend al gedaan. Fraaie motorhandschoenen van Damen en een Zumo. Ben weer een blij ei. Heb me zelfs laten verleiden tot het kopen van een nano vezel doekje, maar de grap is wel dat ook mijn bril idd brandschoon wordt :Y
 
Heb me zelfs laten verleiden tot het kopen van een nano vezel doekje, maar de grap is wel dat ook mijn bril idd brandschoon wordt :Y
En wat vroegen ze er dit keer voor godsvermogen voor?
Vorig jaar heeft zo’n knakker mijn bril ook gedaan...toen hij de prijs zei voor 1 doekje, heb ik hem gevraagd eens aan zijn voorhoofd te voelen...
€20,- of zoiets...doe normaal!
Ik heb er 3 voor een paar euro gekocht bij de action...en ook mijn bril is brandschoon.
 
En wat vroegen ze er dit keer voor godsvermogen voor?
Vorig jaar heeft zo’n knakker mijn bril ook gedaan...toen hij de prijs zei voor 1 doekje, heb ik hem gevraagd eens aan zijn voorhoofd te voelen...
€20,- of zoiets...doe normaal!
Ik heb er 3 voor een paar euro gekocht bij de action...en ook mijn bril is brandschoon.
een tientje, maar ik sluit niet uit dat je gelijk hebt ;-) daarentegen moet ik zeggen die nano techniek werkt wel
 
En wat vroegen ze er dit keer voor godsvermogen voor?
Vorig jaar heeft zo’n knakker mijn bril ook gedaan...toen hij de prijs zei voor 1 doekje, heb ik hem gevraagd eens aan zijn voorhoofd te voelen...
€20,- of zoiets...doe normaal!
Ik heb er 3 voor een paar euro gekocht bij de action...en ook mijn bril is brandschoon.

Dat zijn micro vezel doeken, dit zijn nano vezel doeken. Zit wel een verschil in, maar of dat verschil je 10€ per doekje waard is ipv 5 voor 2 euro bij de Action is een ander verhaal. Term nano wekt allerlei scifi/high tech associaties op, terwijl het gewoon een doekje is met een hele fijne vezel structuur.
 
Dat zijn micro vezel doeken, dit zijn nano vezel doeken. Zit wel een verschil in, maar of dat verschil je 10€ per doekje waard is ipv 5 voor 2 euro bij de Action is een ander verhaal. Term nano wekt allerlei scifi/high tech associaties op, terwijl het gewoon een doekje is met een hele fijne vezel structuur.
Wat natuurlijk onzin heeft niks met nano uit de high tech te maken
 
Heb me als een malle verslapen tot 14:00 en had toen geen gelegenheid meer om er na toe te gaan. Dus de beurs gemist wat ik wel jammer vindt ;(
Is er geen ander evenement dit jaar nog zoals dit, waarbij vele verschillende motoren kunnen worden bekeken. Anders volgend jaar beter...
 
Was weer een leuke beurs. Dit jaar even proefgereden op de BMW F 850 GS en een Zero. De Zero was meer voor de ervaring. Zoals je verwacht trekt hij lekker op en rijd het best oké. Echter heb ik mij wel verbaast over de bouwkwaliteit. Voor 20.000 verwacht ik wel een degelijk voertuig, niet een met plastic bij elkaar gehouden accupakket. Misschien over een aantal jaar als de groten merken ook elektrisch gaan eens kijken of het binnen budget past.

Verder voor de huidige motor toch maar handvat verwarming gekocht. Het weer in Nederland laat toch wat te wensen over ;). Met bijpassende spiegels, want de oude zagen er niet meer uit. al met al een goede dag gehad.
 
Was weer een leuke beurs. Dit jaar even proefgereden op de BMW F 850 GS en een Zero. De Zero was meer voor de ervaring. Zoals je verwacht trekt hij lekker op en rijd het best oké. Echter heb ik mij wel verbaast over de bouwkwaliteit. Voor 20.000 verwacht ik wel een degelijk voertuig, niet een met plastic bij elkaar gehouden accupakket. Misschien over een aantal jaar als de groten merken ook elektrisch gaan eens kijken of het binnen budget past.

Ook bij Energica gekeken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan