Motorbeurs Utrecht 2002?

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
www.quickzilver.nl
nee toch?....dat mag niet hoor!!! Die beurs in Utrech moet blijve!!!! Straks hebben we helemaal niks meer om onze harten bij op te halen. Of eens lekker weg te kwijlen bij al die pracht en praal die je niet kan betalen.
Waar gaat dat heen met al die beursen?, alleen nog maar gelredome is niet genoeg, zo spetterend was dat nou ook weer niet.. :(

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
97.246
14
Vlakbij Utrecht
Die beurs die komt (21 - 24 feb) en blijft wel, daar maak ik me niet druk om. Er blijft ontzettend veel volk op af komen. (Ik heb wel eens mensen gezien die in motorpak en met helm uit de trein stappen :? Dat vind ik nou |( )

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
45
Assen
Lijkt me kewl om daar ff meetinkje te houden. Beurs is net in de periode dat ik zelf voor een fiets wil gaan shoppen. Beterrrrr!!!!

Die beurs die komt (21 - 24 feb) en blijft wel, daar maak ik me niet druk om. Er blijft ontzettend veel volk op af komen. (Ik heb wel eens mensen gezien die in motorpak en met helm uit de trein stappen :? Dat vind ik nou |( )
Als je een beetje popie-jopie in de trein wilt gaan lopen doen, dan is het idd aardig belachelijk. Maar je hebt natuurlijk ook mensen die een motor gaan kopen/testen op die beurs en die hem eventuuel gelijk wel mee willen nemen.

Laatst bewerkt:

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
4
40
Amersfoort
Ik heb wel eens mensen gezien die in motorpak en met helm uit de trein stappen Dat vind ik nou
ja, vaag, maar misschien ging ie wel met de motor naar het station toe... :]

Ik vond dat er verleden jaar opvallend WEINIG mensen in het leer waren...