Motorbeurs Utrecht 2002?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Komt ie nog ? Of niet ? Op www.jaarbeurs.nl issie bij de evenementen niet terug te vinden, heb alles bekene van januari 2002 tot april 2002.

Of is nu alleen nog maar de Motorai in gelredome?
 
nee toch?....dat mag niet hoor!!! Die beurs in Utrech moet blijve!!!! Straks hebben we helemaal niks meer om onze harten bij op te halen. Of eens lekker weg te kwijlen bij al die pracht en praal die je niet kan betalen.
Waar gaat dat heen met al die beursen?, alleen nog maar gelredome is niet genoeg, zo spetterend was dat nou ook weer niet.. :(
 
volgend voorjaar organiseer ik iets kleins.. en ik hoop het jaar erop een iets groter iets.. :)
 
Daar kunnen we ook gezzelig met ze alle heen.. :)

Moeten we wel ff wat stickers laten drukken, kunnen we die daaro lekker rondstrooien, en overal op plakken :}
 
Toegangsprijs 10 Euro.

Blijft toch ff wennen... :P

Das goedkoper dan vorig jaar, geloof dat het toen toch 25 piek was? Das nu dus zo\'n knaak goedkoper ! :)

Overigens denk ik dat ik dan met de bus ga (5 minuutjes met de bus vanaf huis van m\'n vriendin) :) Wie weet ik heb ik tegen die tijd tijdelijk niet eens een motor.
 
Die beurs die komt (21 - 24 feb) en blijft wel, daar maak ik me niet druk om. Er blijft ontzettend veel volk op af komen. (Ik heb wel eens mensen gezien die in motorpak en met helm uit de trein stappen :? Dat vind ik nou |( )
 
Lijkt me kewl om daar ff meetinkje te houden. Beurs is net in de periode dat ik zelf voor een fiets wil gaan shoppen. Beterrrrr!!!!

Die beurs die komt (21 - 24 feb) en blijft wel, daar maak ik me niet druk om. Er blijft ontzettend veel volk op af komen. (Ik heb wel eens mensen gezien die in motorpak en met helm uit de trein stappen :? Dat vind ik nou |( )

Als je een beetje popie-jopie in de trein wilt gaan lopen doen, dan is het idd aardig belachelijk. Maar je hebt natuurlijk ook mensen die een motor gaan kopen/testen op die beurs en die hem eventuuel gelijk wel mee willen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens mensen gezien die in motorpak en met helm uit de trein stappen Dat vind ik nou

ja, vaag, maar misschien ging ie wel met de motor naar het station toe... :]

Ik vond dat er verleden jaar opvallend WEINIG mensen in het leer waren...
 
ja, vaag, maar misschien ging ie wel met de motor naar het station toe... :]

Ik vond dat er verleden jaar opvallend WEINIG mensen in het leer waren...

Ja je gaat ook naar de verkeerde beurs BertV. Voor leer moet je naar de Gaypride gaan bijvoorbeeld *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan