Motorbeurs Utrecht 2022 (van 24 t/m 27 februari '22)

Ik geloof niet dat 'jullie' mij voor klapjoker laten rondlopen en daarom eensgezind dat petje dragen :Y
Als ik zou gaan en ik kan zo'n petje bemachtigen zouden we samen "klapjokers" zijn :) .

Al zou dit beter bij een "klapjoker" passen:

Hc37fe68983e44365b747b1acaf8acf2bO.jpg_300x300.jpg
 
Dus naar hal 10 😊
Buiten is het gratis, maar daar hebben ze geen koffie.
Wie weet spreken we elkaar nog daar?
Dat zou leuk zijn!!! (de stand van de Aprilia Moto 6.5 is herkenbaar door de twee grote APRILIA reclamezuilen)
fullsizeoutput_151c.jpeg
 
Ok snel door naar hal 10 👍
Hal, stands, met nieuwe motoren loop ik gauw door, heeft niet mijn interesse….ben meer vh neuzen.
Ik doe alle hallen.
Nieuwe motoren, merk-clubs maar ook snuisterijen hebben mijn interesse.
Vaak scoor ik ook nog wel een stuk gereedschap, of net die rubbertjes of ringetjes die 'op' zijn.
Wat ik meestal 'niet' doe dat zijn 2e hands motoren. Quasi-giga-kortingen of mss toch juist niet.................??

Ach met een combikaart van 3 tientjes is het best te doen, eigen eten en drinken mee…klaar.
Klinkt krenterig maar ik laat mij niet de poot uitdraaien met die vieze vette happen….…..ook onderweg ben ik selfsupporting…..
Nee, die vreet-hoeken doe ik ook nooit.
Gedurende beursbezoek steeds minder eten en steeds meer folders ect in de tas. Deze blijft dus gelijk gevuld.

Net als Swetty gewoon een eigen blikje cola €0.33 ipv van de beursprijs van €5.00(?) Ja, dat is 'Poot Uitdraaien'.
Koffie krijg ik altijd bij Motoplus (waarvan ik een abo heb)
 
Laatst bewerkt:
Paar uurtjes kijken en dan naar de kroeg!
Ook DAT is een goed voornemen!
Dan moet er niet een lullo zijn geweest die met zijn kettingslot jouw eigen fiets heeft vastgezet.:X
Maaaaaar........................ wat blijkt een dik motorslot dan ineens zo heel makkelijk te breken. Heb ik er iig nog iets van geleerd.
 
Ben ook benieuwd of de beurs 'Motorräder' in Dortmund doorgaat dat is echt een aanrader! Motorbeurs in Utrecht is zowieso altijd gezellig en ik ga er bijna altijd heen.
 
Vroeger altijd naar de Stuivertjesbar maar die is er al jaren niet meer ;(
Bekijk bijlage 1690363
Heul, heul lang geleden ging ik samen met wat maten na het beursbezoek ook ergens iets drinken. Volgens mij hete dat café de accu of zo. Het bleek een krakerscafé, en wij werden aangekeken alsof wij een stel punkers waren die het Hilton binnenliepen. _O-
 
Zou de beurs deze komende editie wel door gaan?
De grote verzamelaarsbeurs en de platenbeurs in Utrecht zijn gisteravond afgelast door de Jaarbeurs.
En dat terwijl alle standhouders al opgebouwd hadden..... Het had vanmorgen moeten beginnen.
Ik begreep dat er ook veel mensen voor niets naar Utrecht waren afgereisd......
 
Zou de beurs deze komende editie wel door gaan?
De grote verzamelaarsbeurs en de platenbeurs in Utrecht zijn gisteravond afgelast door de Jaarbeurs.
En dat terwijl alle standhouders al opgebouwd hadden..... Het had vanmorgen moeten beginnen.
Ik begreep dat er ook veel mensen voor niets naar Utrecht waren afgereisd......
Kan echt nog alle kanten op gaan. Echter gezien het verloop van Corona vorig jaar houd ik er ernstig rekening mee dat het niet door kan gaan. Maar we houden hoop, geef niet op.
 
Het duurt nog een dikke 3 maanden..... (dan kan de wereld er anders uit zien)
Alle non-vaxxers met al hun principes en privacy-onzin mogen tegen die tijd niet (nergens?) meer naar binnen.
Wappies, refo's en nit-wits blijven straks met 2G gewoon buiten de deur. Die zitten dan thuis boos te wezen over zo veel onrecht.:t
En het mooiste is dan, dat de gevaccineerden gewoon weer verder kunnen met het normale leven.
 
Alle non-vaxxers met al hun principes en privacy-onzin mogen tegen die tijd niet (nergens?) meer naar binnen.
Wappies, refo's en nit-wits blijven straks met 2G gewoon buiten de deur. Die zitten dan thuis boos te wezen over zo veel onrecht.:t
En het mooiste is dan, dat de gevaccineerden gewoon weer verder kunnen met het normale leven.
Ik denk dat het normale leven als gevaccineerde ook niet meer zo normaal is met alles er om heen.
Ik denk nu wel dat de motorbeurs 2022 ook niet doorgaat .
Want van dit corona gedoe zijn we voorlopig niet af.
Wel jammer altijd leuk de motorbeurs als begin van het nieuwe motor seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Alle non-vaxxers met al hun principes en privacy-onzin mogen tegen die tijd niet (nergens?) meer naar binnen.
Wappies, refo's en nit-wits blijven straks met 2G gewoon buiten de deur. Die zitten dan thuis boos te wezen over zo veel onrecht.:t
En het mooiste is dan, dat de gevaccineerden gewoon weer verder kunnen met het normale leven.
Ik denk dat het normale leven als gevaccineerde ook niet meer zo normaal is met alles er om heen.
Ik denk nu wel dat de motorbeurs 2022 ook niet doorgaat .
Want van dit corona gedoe zijn we voorlopig niet af.
Wel jammer altijd leuk de motorbeurs als begin van het nieuwe motor seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Ook al zou het doorgaan en met de op lopende besmettingen ga ik er niet naar toe .
Of je nu ingeënt bent of niet , ik ga het niet op zoeken met de kans dat ik ook besmet word
Ik ben een longpatiënt en ingeënt , collega's van mij zijn ingeënt maar er zitten er toch een aantal positief thuis en een paar hebben het er slecht .
Ik moet op mijn werk al regelmatig zeggen dat ze wat afstand moeten houden en de volgende keer zijn ze het het al weer vergeten of ze interesseren het niet dat kan ook , voorlopig ga ik in ieder geval geen drukte opzoeken , dus zou de beurs toch doorgaan dan sla ik het toch een jaartje over .
 
Alle non-vaxxers met al hun principes en privacy-onzin mogen tegen die tijd niet (nergens?) meer naar binnen.
Wappies, refo's en nit-wits blijven straks met 2G gewoon buiten de deur. Die zitten dan thuis boos te wezen over zo veel onrecht.:t
En het mooiste is dan, dat de gevaccineerden gewoon weer verder kunnen met het normale leven.
Droom lekker verder.
 
Ik ben al een paar jaar niet geweest. Maar de jaren dát ik ging slaagde ik voor kleding meestal bij MKC Hazerswoude.. komend jaar moet ik een nieuwe outfit, pak, handschoenen, windkol en laarzen; alles is 12 jaar oud. Alleen mn helm is recent. Januari bennik jarig; dus cadeaubonnen van die toko staan op de wenslijst.

maar ik had me bedacht wederom niet naar de beurs te gaan; maar tijdens de beurs periode gewoon naar MKC.. voor mij in de buurt, bieden tijdens de beurs periode vaak in de winkel dezelfde korting (even afwachten natuurlijk of dat ook zo is) en ik ga van te voren even nog langs de huisarts; oren laten uitspuiten i.v.m. nieuwe otoplastieken (inmiddels ook al weer 5 jaar oud) en ik gok dat ik dan ook in soesterberg, daar zit alpine, voor dezelfde beursprijs die zut in mn oren kan laten drukken.. ik werk in amersfoort dus dat combineer ik tzt dan wel..

maar; indien geen korting mogelijk op de locaties en uitsluitend op de beurs dan ga ik er wel heen..
al verwacht ik van niet :t
 
Alle non-vaxxers met al hun principes en privacy-onzin mogen tegen die tijd niet (nergens?) meer naar binnen.
Wappies, refo's en nit-wits blijven straks met 2G gewoon buiten de deur. Die zitten dan thuis boos te wezen over zo veel onrecht.:t
En het mooiste is dan, dat de gevaccineerden gewoon weer verder kunnen met het normale leven.
Ik hoop dat het zo ver komt dat de antivaxxers verplicht thuis moeten zitten. Wellicht opent het je ogen tegen die tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan