Motorbeurs Utrecht 2022 (van 24 t/m 27 februari '22)

Alle non-vaxxers met al hun principes en privacy-onzin mogen tegen die tijd niet (nergens?) meer naar binnen.
Wappies, refo's en nit-wits blijven straks met 2G gewoon buiten de deur. Die zitten dan thuis boos te wezen over zo veel onrecht.:t
En het mooiste is dan, dat de gevaccineerden gewoon weer verder kunnen met het normale leven.
Hahaha , jij denk dat het 'normale leven' weer terug komt als iedereen gevaccineerd is ?
Dat heb je mooi mis , Corona gaat nooit meer weg . we gaat straks na 'corona' naar een nieuwe ziekte waar je elke dag een pilletje voor moet slikken . en dat je elk jaar 1 of 2 shots nodig hebt .
Ze verdienen veel te veel geld aan deze corona 'crisis' , dit wordt nooit weer normaal :Y
Maar ja omdat de schaapjes doodsbang zijn voor ongevacineede mensen mogen we niet naar binnen ?
Jullie vaxxers verspreiden het virus net zo veel , wellicht nog meer ivm minder klachten bij jullie .


Ontopic , Ik vond groningen beurs ook altijd leuker . maar ook omdat ik daar op de motor heen ging .
Ik mis de oldtimer beurs in utrecht , verhikel
 
Morgen mooi bij MKC mn pak uitzoeke… 20% nu met BF. ik gók op de beurs 10% maar vast ook niet meer dan 20.. scheekt weer antree, parkere en 10 euro unox.. blijft alleen een bezoekje aan alpine nog over.. huidige prijs 125 euro.. es kijke wat t tzt moet koste..
 
Ben iig bij MKC langs geweest. Spul is besteld. Komt februari binnen.. Revit Horizon gelamineerde jas en broek, nieuwe laarzen en jerez kangoeroelederen handschoenen.. Alles bij elkaar iets over de 1100 euro, en daar gaat dan nog iets van 220 euro aan BF korting af.. én pas betalen bij ophalen dus kan ik alsnog cadeaubonnen inleveren :t
 
Mijn zeer recente info (vandaag 29 november) over de Motorbeurs is dat per dag maximaal 90.000 bezoekers mogelijk zijn, mits gevaccineerd (QR-code) of getest op lokatie. Dus de beurs gaat gewoon door en dus iedereen kan naar binnen (met QR-code danwel ter plekken getest)

DUS ZULLEN WE NU OPHOUDEN OVER CORONA EN HET VERDER HEBBEN OVER DE BEURS?
 
Zou mooi zijn als het gewoon door kan gaan, hetzij met allerlei aanpassingen. Nu 3 jaar niet geweest, dus had er wel weer eens zin in.
 
Maar even wat anders:

Gaat zo’n beurs niet ten onder agv enorme bedrijven zoals MKC……:?

Nu is er wel stukje dagje uit maar de kleding die er hangt is toch niet geweldig….laat staan dat je in een takke drukte nog moet kiezen/passen ook.

Kortom, ik vind het zelf een grote bende daar onder de mom vermaak….._O-

en geld voor vreten krijgen ze niet van mij, gun ik ze niet…aso duur; rugtas met inhoud mee.
 
Voor ons (mij, goede maat en broertje) gaat het om een gezellig dagje uit en leuke dingen kijken die met onze hobby (motor rijden) te maken hebben.

Dingen die we op het gemak willen doen (kleding kopen als je echt niet weet wat je wil ivm pasvorm) doen we in de winkel.
Andere koopjes die je toch wel weet (communicatie setje, onderdelen, etc) doen we op de beurs
Evt een try the bike o.i.d...

:)
 
Voor ons (mij, goede maat en broertje) gaat het om een gezellig dagje uit en leuke dingen kijken die met onze hobby (motor rijden) te maken hebben.

Dingen die we op het gemak willen doen (kleding kopen als je echt niet weet wat je wil ivm pasvorm) doen we in de winkel.
Andere koopjes die je toch wel weet (communicatie setje, onderdelen, etc) doen we op de beurs
Evt een try the bike o.i.d...

:)
Precies dit... Gewoon lekker rond kijken
 
Even dit er moet 1,5 meter tussen personen zitten ook op doorstroom locaties.
En Dan is er ook nu de regel er mag maar maximaal 1/3 van het toegestane aantal bezoekers per dag naar binnen dus dan word het maar 30.000 mensen per dag.

En moet je als bezoeker wachten eer een ander weer naar buiten is gegaan.
Dus dat word tellen bij in en uitgang voor motorbeurs organisatie.
Dus je info klopt niet.
Dit staat op de rivm site en sites regering inzake maatregelen.
Maar jij blijf dromen op beter Moto65man.
Snap ik wel jij wilt op de motor beurs staan maar diep van binnen weet je ook dat het niet gaat lukken.
Zeker nu niet met met het omikron virus erbij.

Dus jij wilt we houden op over corona nee kan ook niet .
Het is actueel corona elke dag en morgen ook en volgende maand en in 2022 ook dus tja.

En elk evenement of iets is verweven met corona of je dit wilt of niet.
En grote evenementen levert alleen maar besmettingen op onderling dus dat werkt niet.

Denk dat organisatie van motorbeurs utrecht ook niet moet vasthouden aan sprookjes .
In deze tijd is zoiets vragen om problemen.
Maar dat was voor 2021 volgens mij ook het idee , ik dacht dat het plan was om een tijdslot te kopen van 4 of 6 uur om zo de mensen gespreid de beurs te bezoeken .
 
Wij gingen altijd op vrijdag , lekker de hele dag slenteren maar stel je voor dat je een kaartje koopt voor een bepaalde tijd dan zou je dus wel gericht moeten gaan neuzen en hoe zouden ze het moeten gaan controleren als je langer dan de bepaalde tijd binnen bent , als iedereen weer na buiten gaat .
 
Ahwelnee dat is het zelfde als bijv in pretparken; zo voorkomen ze rijen bij de ingang. Eenmaal binnen is binnen. Denk je nou echt dat ze 5000 mensen (Laat staan meer) gaan controleren.. welnee.
 
De mankracht voor het regelen van de Motorbeurs in Utrecht is verdubbeld, zo heb ik vernomen. Dus dat geeft aan dat het razend druk is met de voorbereidingen. Goed om te horen!
 
Benieuwd wat het gaat worden want er staat nog weinig op de site..... een paar nieuwe handschoenen zou wel handig zijn.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan