Motorbeurs Utrecht 2022 (van 24 t/m 27 februari '22)

Je kan er vergif op innemen dat het niet door gaat,vanavond een persconferentie,dan gaat waarschijnlijk de boel weer op slot
 
De grote verzamelaars en platenbeurs is 2 keer per jaar in de Jaarbeurs.
Opbouw doen de standhouders op vrijdag, en aan het eind van de dag doen ze onderling zaken (verkoop en ruilen).
Dit jaar Oktober/November (ben de exacte datum kwijt) idem.
Op vrijdag alles opgebouwd, en vrijdagavond laat komt het bericht dat de beurs niet doorgaat.
De buitenlandse standhouders waren woedend, die hadden al veel reis- en verblijfkosten kosten gemaakt. De standhuur wordt dan wel teruggestort, maar verder niets.
En tot vrijdagmiddag laat gaf de organisatie aan dat de beurs zou doorgaan.
Op zowel zaterdag als ook op zondag stonden er groepen bezoekers voor de deur die niet wisten dat de beurs was afgezegd.

Dus verwacht niet te veel van duidelijke en correcte meldingen van de Jaarbeurs Utrecht.
Dat snap ik, je maakt gigantisch veel kosten, denk aan inkoop, logeeradres regelen, etc. Wat een organisatie dan!
 
Je kan er vergif op innemen dat het niet door gaat,vanavond een persconferentie,dan gaat waarschijnlijk de boel weer op slot
En het is al een tijdje bekend inderdaad: weer een strenge lockdown. Ik zie het niet meer gebeuren, de risico's voor de standhouders zullen te groot zijn ben ik bang.
 
Dit vind ik op de pagina nu van de motorbeurs .
Duidelijk toch wat de jaarbeurs nu zegt.
Dus ik zie de motorbeurs voor 2022 niet meer doorgaan want voorlopig zijn we van de lockdown alles erom heen niet meer af.
En het nodigt standhouders ook niet meer uit eventueel te bedenken ik ga op de motorbeurs staan toch?

En welk evenement of beurs met elke dag 90.000 bezoekers is er nu nog ,geen 1.
Dus het ziet er somber uit .
IMG_8766.PNG
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je update 'Honda rc36'! Dat is wel zoals verwacht. Het is nog geen eind februari, maar de zware bewolking neemt wel toe helaas.....
 
Ik zie het somber in en dit blijft nog wel even doorgaan zo.
Hoe graag wij ook de motorbeurs willen als motorrijder .
Ik zelf ook want ik vind het altijd een mooie start van het motorseizoen.
Maar de realiteit is nu toch heel anders dan wij eigenlijk willen.
 
Ja ik krijg het net vanuit de beursorganisator van de Transalpclub bevestigd: de motorbeurs is voor 2022 gecancelled.
 
Het zat er wel in dat het niet meer zou lukken. Helaas, dan maar een jaartje wachten.....
Unknown-1.jpeg
 
 
Dat je bewust geen leuke dingen meer wilt doen is natuurlijk helemaal jouw eigen vrije keuze. Ondertussen gaan wij weer verder met het echte leven, genieten van evenementen omdat we gewoon even onze sociale plicht gedaan hebben, in de vorm van een spuitje.
Wat ik dus al zei...mand! (klapdeurdokter)
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan