Motorbeurs Utrecht 2022 (van 24 t/m 27 februari '22)

Fijnzo. Joker.


afijn, goed dus dat ik mijn spulletjes met korting bij MKC besteld heb.. ik dácht af te wachten op de beurs.. omdat ik in januari jarig ben en dan cadeaobonnen wil/ga opstrijken van die winkel.. maar twijfelde met de blackfriday.. dat was toen 20% op alles.. denk tja? Is dat dan op de beurs meer..? Zuslief had paar jaar terug 10% op de beurs… dus alles toch maar besteld en wat bleek; spul is niet allemaal direct leverbaar, februari maart pas. En hoef pas te betalen bij ophalen dus kan ik alsnog met cadeaukaarten aftikken..

en nu dat de beurs canceld is heb ik de goeie beslissing gemaakt,,,.. dénk ik ;)
 
Het niet doorgaan van de motorbeurs verbaasd mij niet.
Het was te verwachten na alles wat afgelopen weken gebeurd is.
 
Laatst bewerkt:
Tja wat moeten we hier mee?! Is dit de trend voor de komende vijf jaar? Dan wordt het tijd voor een mid summer beurzen, lekker in de zomer en buiten.
 
Dat zou wel een goede oplossing kunnen zijn. Ik zou er op deze manier sowieso niet heen willen, alleen als iedereen getest zou worden van tevoren. Is anders een lekker broeinest...
 
Tja wat moeten we hier mee?! Is dit de trend voor de komende vijf jaar? Dan wordt het tijd voor een mid summer beurzen, lekker in de zomer en buiten.
Nee, dat lukt dus ook niet!
Ook 'zomer'-evenementen worden steeds gecanceld. Dus ook die buiten plaatsvinden.
Bijv de Motormarkt in Hardenberg of Veteranen-Treffen in Woerden.
 
Tja wat moeten we hier mee?! Is dit de trend voor de komende vijf jaar? Dan wordt het tijd voor een mid summer beurzen, lekker in de zomer en buiten.

Ik las iets over in de winter vaker lockdowns en in de zomer wat zaken meer open. Misschien moeten ze dan de Motorbeurs naar de zomer verplaatsen. Maar goed, dan heeft iedereen ook al de nieuwe motoren bij de dealers gezien en zou je voor motorkleding gaan, dan heeft men dat meestal ook al aangeschaft.
 
Zoals ik een paar maanden geleden al voorspelde.
Wel weer rijkelijk laat, veel standhouders waren al bezig met de organisatie.
Ik snap je gevoel, ik kan me ook voorstellen dat ook zij Omikron niet hebben zien aankomen, althans niet de maatregelen die de overheid nu uit voorzorg neemt. Niet door laten zal een lastige beslissing geweest zijn kan ik me zo voorstellen!
 
Ik las iets over in de winter vaker lockdowns en in de zomer wat zaken meer open. Misschien moeten ze dan de Motorbeurs naar de zomer verplaatsen. Maar goed, dan heeft iedereen ook al de nieuwe motoren bij de dealers gezien en zou je voor motorkleding gaan, dan heeft men dat meestal ook al aangeschaft.
Intermot en EICMA zijn dan weer aan het einde van het jaar.
EICMA is wel doorgegaan dit najaar, maar Intermot is verleden najaar dan weer niet doorgegaan.
Einde herfst is de veiligste tijd voor COVID-besmettingen, maar dan zitten de beurzen elkaar wel in de weg.
 
Het is spijtig dat we de motorbeurs hebben moeten cancelen…maaaarrrrr we komen terug!! Hou de socials in de gaten!
 
Nee, dat is juist heel modern. En slim.
Al die online social media hebben maar één doel: jou zo lang mogelijk online houden, gegevens van je verzamelen en daar geld aan verdienen.
De gebruiker is het product.
Ik ben er een paar jaar geleden ook heel bewust mee gestopt.
Heerlijk.
Draai allemaal maar mee in die mallemolen maar ik ben eruit gestapt en ik ga niet meer terug.
Er zal een tijd aanbreken dat het als luxe wordt gezien om niet al te bekend te zijn online.
 
Als je zou willen kan je de hele dag wel meedraaien in de draaimolen van de social media.
Wanneer je niet oppast word je via geniepige algoritmes helemaal naar binnen gezogen. NIET doen dus!
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. De posts van Tante Bets interesseren mij ook totaal niets.

Jammer is wel dat je er nooit helemaal aan ontkomt.
Sommige evenementen zijn alleen te vernemen via ............................grrrrrrrrrrrrrrr :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan