Motorbeurs Utrecht 2022 (van 24 t/m 27 februari '22)

Moto65Man

Die hard MF'er
In memoriam
22 mei 2017
764
623
Gouda
UPDATE! GAAT NIET DOOR!!!!!!!!!!

Beste MF-ers!
Op de site van MOTORBEURS UTRECHT staat te lezen dan de volgende motorbeurs gepland staat op 24 t/m 27 februari 2022.
De twee voorgaande jaren 2020 en 2021 gingen niet door de Corona pandemie.
Maar we gaan weer gelukkig naar het 'normale' leven terug, dus ook weer deze beurs.

Noteer maar alvast in je agenda!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde sowieso al een jaartje motorbeurs overslaan.
Dat heeft corona dan mooi voor mij in 2021 geregeld.
Nu wel weer plannen voor bezoek in februari. Altijd een leuke start van het nieuwe motorjaar!

Hoop alleen dat andere invulling zoals afgelopen voorjaar werd voorgesteld niet gaat gebeuren.
Wellicht waren die veranderingen ook weer vanwege corona?
Hoe de komende beurs eruit gaat zien zal wel spoedig bekend worden. Kan je alsnog besluiten of je wel wil gaan.
 
We gaan het zien , ieder jaar het jaarlijkse uitje maar toch had ik het idee van , hmmmm volgend jaar maar eens een keertje niet .
Dit is nu dus door de omstandigheden gebeurd , dus als er geen apparte regels aanhangen tegen die tijd gaan we eens kijken hoe het er dit jaar is .
 
Met QR code? nee dank u........

Dat je bewust geen leuke dingen meer wilt doen is natuurlijk helemaal jouw eigen vrije keuze. Ondertussen gaan wij weer verder met het echte leven, genieten van evenementen omdat we gewoon even onze sociale plicht gedaan hebben, in de vorm van een spuitje.
 
Ach ja, sommigen blijven gewoon tegen de stroom in zwemmen....................... 8)7

Sheep Flock GIF
 
2020 was zelfde als eerder.
Voor 2021 waren allemaal wilde plannen, die niet door iedereen werden gewaardeerd.
Maar de beurs van 2021 is uiteindelijk gecanceld. Niet alleen corona, maar mss ook vanwege de mindere reacties......................??
 
Helder, ja dan wil ik idd wel gaan.

Ben woensdag op Assen op mijn bek gegaan dus heb sowieso een nieuwe helm nodig en als ik een gunstig paar vind nieuwe Sidi’s en nieuwe handschoenen die gewoon versleten zijn.
 
De eerste heeft zich onder tussen ook af gemeld , Yamaha komt dit jaar niet naar de beurs .
Ben benieuwd of er nog andere gaan volgen , er is natuurlijk nog genoeg te zien maar vind het toch ook altijd wel leuk om de importeurs te bekijken .
 
Het kost in Utrecht al langer veel moeite om alle grote merken op de beurs te krijgen.
Verschillende merken houden in dezelfde week eigen shows in het land.
 
Terug
Bovenaan Onderaan