Motorbeurs Utrecht 2022 (van 24 t/m 27 februari '22)

Wellicht. Maar we hebben een covid topic. Laten we de eventuele discussie vooral niet híer gaan voeren.



Mijn zus had bij MKC gekocht op de beurs; en bij navraag had toen 10% korting. Maar ik zie nu dat er online al 20% geboden word op diverse artikelen. Ik ga het zien tzt. Heb pas de ADV en bijbehorende accessoires gekocht dus de geldboom is even leeg. Sowieso wachten tot na het incasseren van alle cadeaubonnen ;)
 
Tja het is nou eenmaal de werkelijkheid dat corona en de motorbeurs samenhangen. Als het zo doorgaat gaat de beurs niet eens door. Dat zou natuulijk heel jammer zijn. Of je nou gevaccineerd bent of niet we hebben 1 ding wel met elkaar gemeen en dat zijn motoren😉
Dat klopt maar er zit een verschil in het erover hebben of het door kan gaan of het zoveelste welles/nietes beginnen.

Ik wacht het iig af. Als het kan…
 
Natuurlijk hangt het doorgaan van de beurs ook af van corona maar dat houd niet in dat we hier in dit onderwerp een discussie moeten voeren over corona, daar zijn andere onderwerpen speciaal voor gemaakt
 
Natuurlijk hangt het doorgaan van de beurs ook af van corona maar dat houd niet in dat we hier in dit onderwerp een discussie moeten voeren over corona, daar zijn andere onderwerpen speciaal voor gemaakt
Natuurlijk is er een ander topic voor corona maar ik ga niet meer bedenken hoe leuk de beurs kan zijn of wezen.
Helemaal niet met de huidige stijgende cijfers en het word alleen maar erger en erger.( uitbreiding van huidige lockdowns overwegen ze nu hoor ik)
Dit komt niet goed voor februari let maar op.

Dus ik ga me maar richten op bezoeken van wat motorzaken en dan daar maar me zomerhandschoenen kopen en eventueel het andere qua kleding .
Dat wilde ik doen op de motorbeurs maar ik zie er van af.
Te onzeker en jammer dan.

Dan maar in motorzaken bij de motors kijken en alles erom heen ook leuk.
 
Nog even en dan kunnen we ons hier aanmelden voor de EO-jongeren-dag! :Y
Kan heel gezellig zijn hoor die EO jongerdag als ik dat wel eens op tv zag.
Leuke muziek en allemaal eensgezind voor de almachtige waar we allemaal komen als ons aardse bestaan er op zit.

Filmpje
Dit dus een rockende eo jongerendag
Jezus you the only one i can live for .
En de hele zaal zit propvol tja gezellig hoor.

 
Laatst bewerkt:
Mocht de beurs niet doorgaan, en je wilde juist korting scoren....
er zijn vast een hoop bedrijven die anders daar hadden gestaan die de korting via hun eigen website ook geven die ze anders op de beurs hadden gegeven.

Natuurlijk, het is minder leuk dan lekker daar alles bekijken etc.... maar de korting heb je dan.

Dit was vorig jaar ook het geval.
 
:^

Precies dat. Dat is dus mijn gok ook.. ik verwacht dat MKC straks in februari gewoon korting heeft in zijn winkel. ga ik mooi daarheen. lekker rustig (hoop ik dan) en ipv 8 euro voor een unox en een cola haal ik een heel menu bij de mac :9
 
Eerst bij black friday scoren want momenteel wordt je overstelpt met zgn aanbiedingen….._O-
 
:^

Precies dat. Dat is dus mijn gok ook.. ik verwacht dat MKC straks in februari gewoon korting heeft in zijn winkel. ga ik mooi daarheen. lekker rustig (hoop ik dan) en ipv 8 euro voor een unox en een cola haal ik een heel menu bij de mac :9
Dit heb ik dus 3 jaar geleden gedaan. Het was stervensdruk in die tent van MKC, daar had ik geen zin in om te passen.
Volgende dag naar Hazerswoude gegaan, heerlijk rûstàgh, goed geholpen en een Revit jeans gekocht met beurskorting.

Geen Mac in Hazerswoude, dan moet je met je skoetúh maar ff naar Leiden knallen😁
 
Ik word een beetje niet goed van al dat gedoe met roetveeg-vrijdag. (op de kleur bl..... staat tegenwoordig de doodstraf!)
Ik wacht wel tot cyber-monday. Nóg meer korting! Of is dan al het bruikbare spul reeds verkocht?
 
meer korting op dingen die ze nog op voorraad hebben zal niet zijn.... in ieder geval minimaal, zal meer zijn op de dingen die ze niet in de black friday sale hadden en nog over hebben.
want dan gaan alle klanten die met black friday hebben gekocht, gelijk vragen om die extra korting...
Zeker als het via webshop is, dan mag je het binnen 14 dagen zonder reden retourneren, dan krijg je je geld dus terug wat je betaald hebt, en dan koop je het voor de nieuwe kortingsprijs weer terug.
Dit resulteert dus in het feit dat winkeliers gewoon de extra korting nog geven dus.

Dus nu kopen, en volgende week goedkoper = uiteindelijk net zo duur als je de extra korting terug vraagt.

Ik had hetzelfde toen we bij MKC (fysiek in de winkel overigens) een volledige set kleding voor mijn vrouw incl helm, een helm voor mij en een slot kochten op een zaterdag tegen sluitingstijd.
Die maandag ochtend kreeg ik een mail dat je ineens extra korting kreeg op alles wat op voorraad was.... ik dus even een mail gestuurd en de volgende dag stond die extra korting op mijn rekening. (top van MKC!)
 
ik heb laatst nog een show model ReviT bij Bikeroutfit gekocht 50 procent korting was erg fijn .....

ONline trouwens
 
Vandaag een mooi banner uit Italië ontvangen voor op de Motorbeurs!
fullsizeoutput_170b.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan