Motorbeurs Utrecht 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben van plan te gaan! Lekker op loopafstand van huis!
Ik woon op ca 5min lopen van station. Daarna 25 min trein naar Utrecht CS. Geldt dat ook als op 'loopafstand'??
Er stappen mensen in motoroutfit in de trein omdat iedereen op de beurs dan ziet dat ze motorrijder zijn.
Oooh.................?
Ik dacht dat mensen dan in de trein kunnen zien dat je motorrijder bent.
Die denken dan dat je met panne zit? (en weten daarom dat je een Harley hebt)
 
Wat is dit? Nog niemand die heeft lopen zeuren dat het te duur is, elk jaar hetzelfde, teveel kleding, eten is niet lekker of 1 van de andere redenen waarom je niet zou gaan? De azijnpissers zijn wel aan het aftakelen hoor :P
Sorry hoor, topic pas net gevonden.....
Mare denk niet dat ik ga. 5 jaar geleje nog geweest. Vond er niet zo veel aan. Ene Max is standaard in het buitenland, dus verwacht zijn motor niet meer op een stand te bewonderen.



Max kom er maar in......
 
Het is inmiddels een jaarlijks uitje om met mijn ouders naar de beurs te gaan. Of we op de motorfiets komen nog geen idee. Zien we tegen die tijd wel.
 
Wie vooraf z'n tickets besteld is 3 Euro goedkoper uit (per stuk) dan aan de kassa!


fullsizeoutput_19ff.jpeg
 
Ik heb mijn vroegboek kaartjes al voor 14,50.
Maar ik ben gewoon benieuwd hoe duur ze zijn, wat iemand er wel of niet voor over heeft moeten ze helemaal zelf weten.
O zo, mij gaat het vooral over wat er komt aan merken en vooral nieuwe modellen.dat is mijn motivatie ....en ja ik ga geen hoofdprijs betalen voor een klef broodje gestoomde ham, dat dan weer niet
 
Dit jaar maar weer eens kijken met een vriendinnetje!🙋🏼‍♀️ Is voor mij al weer even geleden, en zij is er nog niet geweest
dus we gaan het zien!
 
Daarom koop ik nu nog geen entree-kaart.
Eerst maar eens zien of de beurs genoeg exposanten krijgt.
Vele exposanten zijn met corona afgehaakt en of die nu wel gaan komen?
In febr zie ik 't wel. Kan dan alsnog besluiten of ik wel wil gaan.
 
Ik kan iedereen gerust stellen. DE MOTORBEURS 2023 GAAT DEFINITIEF DOOR! In 6 hallen vol met motoren en alles wat er mee te maken heeft. (En ik kan het weten, want ik sta 4 dagen op een stand in hal 9)
Dat weten we :)
Maar sommigen willen graag weten welke merken er staan omdat ze bv een bepaald nieuw model of koffer willen zien.
Er was altijd een lijst wie er zijn er waar ze staan maar die is er nu ( nog ) niet.

Ik wil bijvoorbeeld oa graag de nieuwe Transalp 750 zien.
Dat er ook tig nieuwe modellen van BMW of KTM staan is leuk maar daar heb ik ( niet lullig bedoeld !!! ) geen interesse in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan