Motorbeurs Utrecht 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga gewoon in mijn motorpak in de trein naar Utrecht.
Minimale inspanning, maximale coolness!

Mijn gratis cadeau claimen bij de stand waar ik een toegangs ticket heb gekocht. Altijd kettingspray… -O-
Uiteraard zo’n smerig broodje warme beenham met honingmosterd saus op peuzelen voor € 9,-

Daarna zonder iets te kopen weer naar huis. Klagen dat het duur was en met je moto kornuiten toch plannen maken om volgend jaar weer naar de beurs te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik was al van plan om te gaan, nu zeker met de gratis voucher! Nog even kijken of dat lukt met werk maar lijkt me prima 👌🏼
 
Ik kreeg gisteren van mijn jongste dochter te horen dat de motorbeurs er weer aan komt.
En dat we er heen gaan.
Met de zijspan.
En het maakt niet uit wat voor weer het wordt.

Een paar jaar terug ben ik ook met haar geweest, toen vroor het bij vertrek, ze zat toen met een stoelverwarming matje in een dikke slaapzak en halverwege moest de rits een stuk open omdat ze het te warm had _O- .
 
Ik maak pas een paar dagen tevoren die beslissing.
De vorige editie die doorging (voor COVID) was al minder.
En als ik dan zie hoe de grootste beurs in onze regio (Intermot in Keulen) gedevalueerd is (ongeveer 70% minder standhouders en 50% minder bezoekers) dan heb ik weinig hoop dat het de moeite waard zal zijn.
Met mijn eigen zaak sta ik er ook al bijna 10 jaar niet meer. Te duur, te weinig opbrengst.
Voor degenen die wel gaan: doe je motorkleding aan. Ik verwacht dat de kachel flink laag staat.....
 
Ik maak pas een paar dagen tevoren die beslissing.
De vorige editie die doorging (voor COVID) was al minder.
En als ik dan zie hoe de grootste beurs in onze regio (Intermot in Keulen) gedevalueerd is (ongeveer 70% minder standhouders en 50% minder bezoekers) dan heb ik weinig hoop dat het de moeite waard zal zijn.
Met mijn eigen zaak sta ik er ook al bijna 10 jaar niet meer. Te duur, te weinig opbrengst.
Voor degenen die wel gaan: doe je motorkleding aan. Ik verwacht dat de kachel flink laag staat.....
Is dat waar motorkleding voor is.?
En ik maar denken vooral ,voor protectie 🤔 😇
Dus een trui,gewone broek en jas volstaan niet?
 
Tip : neem je eigen eten mee,
Ik neem altijd een tasje met eigen eten/ drinken mee. Hete koffie drinken bij Motoplus als je abonnee bent.
Geen zin om door de beurs een poot uitgedraaid te krijgen.
Tijdens de beurs eet je steeds meer op en dan komt er vanzelf ruimte voor folders/ spulletjes ect.

Ik hoop alleen dat het wel doorgaat en dat niet veel exposanten/ merken afhaken.
De laatste beurs (die dus niet doorging) was nogal incompleet. (geworden)
Daarnaast moet je je maar afvragen of deze wel door zal gaan.
Als er straks enkele corona-besmettingen zijn in NL, trekt de organisatie er al de stekker uit.
Onzeker voor bezoekers, maar zeker ook voor de exposanten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan