Dan ben ik kats langs je heen gelopenJazeker.
En ik stond er achter.....
Sorry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan ben ik kats langs je heen gelopenJazeker.
En ik stond er achter.....
Zo miste ik dit jaar heel erg de geel/zwart geruite houthakkersvesten en lederen tasjes en riemen met kraaltjesIeder z n eigen 'troep' ,t maakt toch niet uit
Beter kijken, heb ze gezien!Zo miste ik dit jaar heel erg de geel/zwart geruite houthakkersvesten en lederen tasjes en riemen met kraaltjes
Blijkbaar wordt er stevig op ingezet dat men met het OV komt (dat werd in alle communicatie ook telkens herhaald), wat natuurlijk wel een beetje naïef is voor een motorbeurs. Zelf ben ik op de motor gegaan, maar stond ik ook nog 20 minuten in de file in de buurt van de Jaarbeurs, omdat er gewoon geen doorkomen aan was. Later toch maar een aantal regeltjes gebroken en toen snel doorgereden naar de parkeerplaats.Ik heb inderdaad geen stem meer over. En mijn rechterbeen heeft flinke spierpijn van het omhoogpompen van de ABBA Skylift.
Het was duidelijk drukker dan de meeste jaren, maar er is (denk ik) niet meer verkocht dan anders (hoorde ik ook van collega-ondernemers).
Parkeren is extreem duur geworden, 29.50 Euro voor een dagje de auto wegzetten is fors.
Standbemanning kon in de voorverkoop ongeveer een tientje korting krijgen, maar een (kleine) vrachtwagen parkeren tijdens op- en afbouw was maar liefst 180 Euro per dag.
Voor laden en lossen mocht je niet meer dan 1 uur op het terrein staan, en dan weer terug. Was je te laat dan mocht je 230 Euro aftikken, ook als je niet weg kon doordat een ander zijn wagen er voor had gezet.
Al met al een veel betere beurs dan verleden jaar, al ben ik toen niet eens gegaan (ook niet als bezoeker), voor het eerst in (ruim?) 30 jaar.
Ik denk dat het altijd een compromislocatie wordt. Utrecht ligt redelijk centraal en heeft ruimte. Doe je het in de brabanthallen komt half noord nederland niet opdagen en hetzelfde geld natuurlijk voor martiniplaza (Groningen) en de TT-hal in Assen. Waar de TT hal natuurlijk wel de plek is voor een motorbeurs. Ipv even proefritje in de hal kun je gewoon het AVD stuk gebruiken op de paddock van het circuit bijvoorbeeld. en is goed bereikbaar met de motor/auto en OV lukt vast ook nog wel.Blijkbaar wordt er stevig op ingezet dat men met het OV komt (dat werd in alle communicatie ook telkens herhaald), wat natuurlijk wel een beetje naïef is voor een motorbeurs. Zelf ben ik op de motor gegaan, maar stond ik ook nog 20 minuten in de file in de buurt van de Jaarbeurs, omdat er gewoon geen doorkomen aan was. Later toch maar een aantal regeltjes gebroken en toen snel doorgereden naar de parkeerplaats.
Het zou inderdaad beter zijn om zo'n beurs ergens te organiseren waar het OV ook komt maar men ook makkelijk kan parkeren en een locatie die wellicht ook wat goedkoper is dan de Jaarbeurs ... maar waar dat dan moet zijn, weet ik ook niet.
Autorijden is sowieso al jaren niet leuk meer in Nederland, het wordt op zoveel mogelijk manieren onmogelijk gemaakt, in elk geval voor de niet-miljonairs.
Denk niet dat importeurs heel blij zijn in Assen als je even een proefritje wil maken op een Hayabusa bijvoorbeeldApeldoorn lijkt mij een mooie plek…..
Of Assen, om gelijk proefritten kunnen maken…
Wel een rode dan, want die zijn snellerDenk niet dat importeurs heel blij zijn in Assen als je even een proefritje wil maken op een Hayabusa bijvoorbeeld
Nee sorry, vanuit risico inventarisatie is gebleken dat we beter een witte mee kunnen gevenWel een rode dan, want die zijn sneller
(Zeggen ze..)
Kunnen die miljonairs op een aparte baan langs de fileBlijkbaar wordt er stevig op ingezet dat men met het OV komt (dat werd in alle communicatie ook telkens herhaald), wat natuurlijk wel een beetje naïef is voor een motorbeurs. Zelf ben ik op de motor gegaan, maar stond ik ook nog 20 minuten in de file in de buurt van de Jaarbeurs, omdat er gewoon geen doorkomen aan was. Later toch maar een aantal regeltjes gebroken en toen snel doorgereden naar de parkeerplaats.
Het zou inderdaad beter zijn om zo'n beurs ergens te organiseren waar het OV ook komt maar men ook makkelijk kan parkeren en een locatie die wellicht ook wat goedkoper is dan de Jaarbeurs ... maar waar dat dan moet zijn, weet ik ook niet.
Autorijden is sowieso al jaren niet leuk meer in Nederland, het wordt op zoveel mogelijk manieren onmogelijk gemaakt, in elk geval voor de niet-miljonairs.
Diezelfde importeurs staan wel klaar met hun verkooppraatjes over wel hoe snel en hoe goed hun motoren zijn. Dan zou op Assen een uitstekende gelegenheid zijn om dat nu in de praktijk uit te testen toch…..Denk niet dat importeurs heel blij zijn in Assen als je even een proefritje wil maken op een Hayabusa bijvoorbeeld
De Brabanthallen rij ik als noord Nederlander vlotter naartoe dan de Jaarbeurs Utrecht..Ik denk dat het altijd een compromislocatie wordt. Utrecht ligt redelijk centraal en heeft ruimte. Doe je het in de brabanthallen komt half noord nederland niet opdagen en hetzelfde geld natuurlijk voor martiniplaza (Groningen) en de TT-hal in Assen. Waar de TT hal natuurlijk wel de plek is voor een motorbeurs. Ipv even proefritje in de hal kun je gewoon het AVD stuk gebruiken op de paddock van het circuit bijvoorbeeld. en is goed bereikbaar met de motor/auto en OV lukt vast ook nog wel.
TLDR: Utrecht is een mooie compromis locatie en je houd toch niet iedereen tevreden
Daarom met NS naar de Motorbeurs.De Brabanthallen rij ik als noord Nederlander vlotter naartoe dan de Jaarbeurs Utrecht..
Ik vind Utrecht en eigenlijk heel de Randstad gewoon een klote locatie. Zodra er iemand een scheet verkeerd laat staat er 25km file.
Hoe verder je weg woont, wordt het interessanterVoor mij enkele reis 215 km. met eigen vervoer. Met de trein gaat het net zo snel als met de auto/ motor. 10 min. lopen vanuit huis naar de trein, en 5 min om bij de jaarbeurs te komen. Alle keren dat ik naar de motorbeurs ga rijden de treinen altijd keurig op tijd. En enkel 1 keer overstappen. Voor de treinreis en toegang tot de beurs slechts € 39,=. Mij hoor je niet klagen.
Best goedkoop als je ver weg woont.Voor mij enkele reis 215 km. met eigen vervoer. Met de trein gaat het net zo snel als met de auto/ motor. 10 min. lopen vanuit huis naar de trein, en 5 min om bij de jaarbeurs te komen. Alle keren dat ik naar de motorbeurs ga rijden de treinen altijd keurig op tijd. En enkel 1 keer overstappen. Voor de treinreis en toegang tot de beurs slechts € 39,=. Mij hoor je niet klagen.
Daar zijn inderdaad vergevorderde plannen voor. Alleen moet de gemeente wel mee willen werken (lees geld insteken en garant staan).We zijn overal geweldig grote blokkendozen aan het plaatsen in goedkope weilanden/industrie, ook maar 1 voor een jaarbeurs doen? Dan kan die dure grond centrum Utrecht verpatst worden om huizen te zetten.
Als je ouder wordt dan kan je steeds minder aan.Er schijnen trouwens ruim 88.000 bezoekers te zijn geweest. Minder dan de topjaren, maar veel meer dan verleden jaar.
Ik had het zelf drukker ingeschat.
Ik las juist dat het minder druk is geweest dan vorig jaar.Er schijnen trouwens ruim 88.000 bezoekers te zijn geweest. Minder dan de topjaren, maar veel meer dan verleden jaar.
Ik had het zelf drukker ingeschat.
Dat kan ook uiteraard vlak aan een spoorverbinding en daar gelijk een station met poortjes inrichten. Je zou zelfs kunnen overwegen om het perron letterlijk aan te laten sluiten aan de hoofdingang zodat mensen niet vanaf de trein nog een stuk hoeven te lopen (verder dan vanaf de parkeerplaats zoals nu) maar echt direct er zijn. Scheelt zwervende mensen, zwerfafval en het wordt wel heel verleidelijk voor iedereen die toegang heeft tot OV.Daar zijn inderdaad vergevorderde plannen voor. Alleen moet de gemeente wel mee willen werken (lees geld insteken en garant staan).
Het zou best veel problemen oplossen, alleen moeten de treinreizigers die naar de beurs willen wel nog op een bus willen stappen.