Motorbeurs Utrecht, ga je en wat koop je?

Ga je?

  • Ja

    Stemmen: 18 4,1%
  • Nee

    Stemmen: 19 4,3%
  • Weet niet..

    Stemmen: 5 1,1%
  • Nee

    Stemmen: 9 2,0%
  • Ja

    Stemmen: 322 73,2%
  • Ik haat motoren

    Stemmen: 36 8,2%
  • Misschien

    Stemmen: 23 5,2%
  • Moet het?

    Stemmen: 8 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    440

Herr.ik.

MF veteraan
27 nov 2003
9.609
71
Bussum
Ja hoor, het zit er weer aan te komen, 26 februari t/m 1 maart 2009!
De voorverkopen zijn gestart dus de kaartjes kunnen besteld worden!
Bestel je kaartjes hier


Wie gaat er heen, en wat ben jij van plan om aan te schaffen??

Ik een mooi leren combi en een motorstandaard voor mn SV.
En misschien ook nog mooie schoenen :P



















portal_image_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Poll is een beetje mislukt volgens mij ;) . Ik ga zeker, nieuwe helm, laarzen en handschoenen scoren, maar alleen als de prijs goed is :P . Wellicht nog wat klein spul ook als ik het kan vinden.

Hoeveel korting is eigenlijk normaal op de motorbeurs? Dit is de eerste keer dat ik ga, vandaar.
 
Laatst bewerkt:
Net de kaartjes geprint ( in de voorverkoop € 3,50 per kaartje korting, is toch al snel 1 bakkie slappe koffie verdiend :+ )

Geen idee of ik wat ga kopen maar is altijd leuk om overheen te slenteren ;)

mijn motto ook.. en als ik wat leuks tegen kom, trek ik de knip.. ;)
 
Doe ff een link in de OP naar de plek waar je de kaartjes kunt uitprinten (of mag dat niet?), als u zo vriendelijk wilt zijn.

Kweenognie of ik ga, maar als ik nu vast twee kaartjes koop, moet ik wel ;)

Ps enne, wat is de datum deze keer?


edit
Lezen Martell, lezen!!!! |(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mezelf kan ik aardig zeker ja zeggen, mijn vriendin word eerder "moet het?"
 
Doe ff een link in de OP naar de plek waar je de kaartjes kunt uitprinten (of mag dat niet?), als u zo vriendelijk wilt zijn.

Kweenognie of ik ga, maar als ik nu vast twee kaartjes koop, moet ik wel ;)

Ps enne, wat is de datum deze keer?


edit
Lezen Martell, lezen!!!! |(
Link staat erbij ;)

Nooit van google gehoord? :P
 
Ik ga waarschijnlijk wel even heen.
Ik zal even kijken naar een helm en een paar laarzen.
 
altijd ff kijken wat er is,
thermo kleding en een extra broek misschien, vind het rond wandelen altijd wel gezellig.

beetje start van het seizoen
 
ik ga ook,
27 feb
kijken voor een gsx-r 600 van 2004 of jonger,
en een pak met laarzen

word een dure dag dus
 
Ja ik ga
Oordoppen op maat laten maken, kijken voor een andere combi, en wangstukken voor in mijn helm. En alles wat ik nu ben vergeten op te noemen, hahaha (en dat is best wel wat vrees ik....)
 
Misschien dit keer wel weer eens.
Afgelopen twee jaar alle motorbeurzen geskipt.

Poll is een beetje mislukt volgens mij ;) . Ik ga zeker, nieuwe helm, laarzen en handschoenen scoren, maar alleen als de prijs goed is :P . Wellicht nog wat klein spul ook als ik het kan vinden.

Hoeveel korting is eigenlijk normaal op de motorbeurs? Dit is de eerste keer dat ik ga, vandaar.

Niet, of nauwelijks.
Tis meer dat het handig is dat alles onder "één dak" staat.

en verder kom je er ongelovelijk veel spul tegen dat je anders in de winkel nooit tegenkomt.

ik ga ook,
27 feb
kijken voor een gsx-r 600 van 2004 of jonger,
en een pak met laarzen

word een dure dag dus

Nee hoor, "kijken voor" is niet duur.
entreekaartje en eventueel wat eten en drinken is genoeg ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat ik de vorige keer niet zo prettig vond was dat rokkers hadden geen rook ruimtes, waardoor zij overlast veroorzaakten aan niet rokkers. Hoppelijk krijgt men deze keer wel goed afgeschermd en geventileerd ruimtes om in te roken.
Als niet roker gun ik mijn meedemens rokers wel de gelegenheid om te genieten van roken als ik maar geen last van krijg of als ik zie dat mensen in iedere geval wat moeite doen om de overlast te beperken.

Verder hoop ik dat de prijzen van eten en drank een beetje zaken. De vorige keer vond ik ze vrij duur. Dus ik had ook niks genuttigd.

Verder ga ik met vrienden dus het wordt een leuk dag uit. Misschien dat we zelfs de kaart en brandstof uit kunnen sparen, met de koopjes. O-)
 
ik heb eigenlijk niks nodig. denk dat ik er met wat motorvrienden een middagje ga rond wandelen :) altijd leuk
 
ik ga zeker weer en ik weet precies wat ik ga kopen , als ze er zijn. dan wordt het voor mij witte tcx laarzen. echt mooi zijn die en bieden veel bescherming |( , daar doen we het natuurlijk voor :P
 
Ik heb niet echt iets nodig, maar:
Ik vind het geweldig om een dag ergens te zijn waar alles draait om motoren en alles eromheen...dus jazeker ga ik dit jaar weer! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan