Motorbeurs Utrecht, ga je en wat koop je?

Ga je?

  • Ja

    Stemmen: 18 4,1%
  • Nee

    Stemmen: 19 4,3%
  • Weet niet..

    Stemmen: 5 1,1%
  • Nee

    Stemmen: 9 2,0%
  • Ja

    Stemmen: 322 73,2%
  • Ik haat motoren

    Stemmen: 36 8,2%
  • Misschien

    Stemmen: 23 5,2%
  • Moet het?

    Stemmen: 8 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    440
Ben gister geweest, en eindelijk eens op verschillende motoren kunnen zitten.
Alleen 1 probleem. De enige die ik echt lekker vond zitten... De 10(1)98 :9
 
Ik was er gister!
Ging voor een mooi paar laarzen, alleen mijn maat hadden ze niet meer, en nergens anders kon ik ze terugvinden :(
Dus helaas, ik ben niet geslaagd!
Veel plezier voor diegene die nog moeten gaan!
 
zou er graag heen gegaan zijn,maar aangezien ik vorige week voor 2e keer aan gebroken elleboog geopereerd ben, vind ik het te riskant daar.per ongeluk aanstoten e.d. sla maar ff jaartje over -O-

voor degene die wel gaan: veel plezier! :W :W :W
 
Ik lees nogal verschillende berichten over wat er wel en niet te krijgen is. Ik wil zelf sowieso stalen remleidingen (R6 uit 1999) en rimstriping kopen. Iemand dat soort spul gezien?
 
Rimstriping is sowieso te koop! heb namelijk zelf ook een rolletje meegenomen
Voor de rest heb ik zelf nog een magnetisch bakje gekocht en otoplastieken aan laten meten
 
Als het even kan een Segura Sober 2 jack of een Alpinestar Barcelona jack
Het is de Segura Sober2 geworden *O*
nr1.jpg






Kon de A* Barcelona ook niet vinden
 
vraagje tussendoor, is er een mogelijkheid om kleding ergens op te bergen, of moet je het de hele tijd aanhouden(beetje kwestie van keuze tussen textiel of leer )

edit: note to self: ook dit topic doorlezen :')
 
Laatst bewerkt:
vraagje tussendoor, is er een mogelijkheid om kleding ergens op te bergen, of moet je het de hele tijd aanhouden(beetje kwestie van keuze tussen textiel of leer )

edit: note to self: ook dit topic doorlezen :')
garderobe met iig 1 leuk blond meisje

vooral: hoi blond meisje
tegen haar zeggen
dat deed de kerel die naast me stond
en ze keek er heel sneu bij!
 
zou er graag heen gegaan zijn,maar aangezien ik vorige week voor 2e keer aan gebroken elleboog geopereerd ben, vind ik het te riskant daar.per ongeluk aanstoten e.d. sla maar ff jaartje over -O-

voor degene die wel gaan: veel plezier! :W :W :W
thumbnail_t-shirt%20pas%20op%20zwenkt%20uit.jpg


Gewoon zo'n t-shirt aandoen, letten ze wel op :9

( Én je krijgt wss veel aandacht van vrouwelijk schoon :Y)

En ben je al een vrouw, komt er waarschijnlijk helemaal niemand bij je in de buurt _O-
 
garderobe met iig 1 leuk blond meisje

vooral: hoi blond meisje
tegen haar zeggen
dat deed de kerel die naast me stond
en ze keek er heel sneu bij!

Om half 10, we gingen weer terug naar huis.
Niet bij de garderobe, maar balie ernaast? Zit een meid, heel ongeinteresseerd te kijken.
Wij zwaaien, hele kleine glimlach. 5 Minuten mee staan praten en toen we weggingen had ze een big smile _O-
 
Om half 10, we gingen weer terug naar huis.
Niet bij de garderobe, maar balie ernaast? Zit een meid, heel ongeinteresseerd te kijken.
Wij zwaaien, hele kleine glimlach. 5 Minuten mee staan praten en toen we weggingen had ze een big smile _O-

ja kijk dat is dan wel weer leuk!
 
Heb morgen eerst 2 koekblik lessen, daarna moeten er nog 2 gaatjes gevuld worden. ( wacht op de eerste reactie :+ ) Denk dat ik er rond 2 uur ben...
Heb er zin in *O*


Om half 10, we gingen weer terug naar huis.
Niet bij de garderobe, maar balie ernaast? Zit een meid, heel ongeinteresseerd te kijken.
Wij zwaaien, hele kleine glimlach. 5 Minuten mee staan praten en toen we weggingen had ze een big smile _O-

Toen waren de 2 gaatjes dus gevuld? :o
 
helm opbergen kost 2 euro voor het goeie doel. garderobe is 1,50 voor de jaarbeurs. Zijn twee aparte stands. motor parkeren op p3 kost niets.

Gisteren laarzen gekocht. na een uur inlopen een mega blaar. Vandaag terug gebracht. Had het stempeltje nog, kon dus doorlopen. Was geen enkel probleem bij de stand (prima geen gelul gewoon geld terug garantie!). Daarna ergens anders goed passende (en goedkopere) laarzen gekocht.
Jammer van de regen. Hoewel? ik weet nu wel dat de nieuwe ook echt waterdicht zijn.
 
hey ,

aan gezien ik van t'jaar niet tot daar geraak :( :(
kan er iemand voor mij foto's trekken van de gixxer K9
pls
de zwarte versie aub en wel de 1000 indien mogelijk
in hoge resolutie
van uit meerdere richtingen :+ :+

alvast bedankt
frederick
 
http://www.xs4all.nl/~saloniki/Motorbeurs/

Gister (euh eergister officieel..) ook even lol gehad en samen verdwaald ^_^
En eindelijk die try bike cursus gedaan waar ik mijn omgeving al mee dood heb gegooid en.. BEN VERSLAAAAAAAAFD dit weekend meteen inschrijven bij rijschool!!! *O*

en stond versteld dat je overal op mocht o_0! (eerste keer, newbie -_-)
 
Nou ik ben er geweest hoor..
Eerst !30! minuten bij de kassa moeten staan B| Eindelijk binnen maar na veel gedrang had ik het toch weer vrij snel gezien. Ben drie hallen doorgeweest en toen moest ik van mezelf weer naar buiten want ik trok de drukte gewoon niet :N

Maar wel een mooi setje Puma motorlaarsjes weten te kopen voor een leuk prijsje :W


En de tegenvaller van de dag was toch wel dat ik niet op mn toekomstige motor pastte, de nieuwe Tuono :P
 
Laatst bewerkt:
Ik had een leren pak willen kopen. Ik heb diverse jacks en broeken gepast, maar 't gros bleek te groot. De enige uitzondering: een jasje van SPIDI, daarvan was maat 40 (!) precies juist. Protectoren van de knieen zaten echter halverwege mijn bovenbenen, en verder ziet het leer er wel errug dun en fiebel uit. Van Rev'it heb ik gewoon maat 34, en daarvan was het jack niet voor handen.

Wel een zonnebril gekocht, van memory plastic, voor kleine hoofdjes. En een broodje unox worst.
 
Vandaag dan ook op de motorbeurs geweest.
Was meer van het zelfde naar mijn idee, de echte prijsknallers voor kleding waren er niet (of gewoon al lang eerder v/d verkocht :P )

Heb nog wel een mooi berik leren pak weten te bemachtigen voor een leuke prijs. Wel minder dat nu dus de laarzen en de handschoenen ook nog aangepast moeten worden (mijn setje wat ik nu met het textiel draag past niet echt)

Op zich dus wel een leuk dagje motors kieken |:D
 
http://www.xs4all.nl/~saloniki/Motorbeurs/

Gister (euh eergister officieel..) ook even lol gehad en samen verdwaald ^_^
En eindelijk die try bike cursus gedaan waar ik mijn omgeving al mee dood heb gegooid en.. BEN VERSLAAAAAAAAFD dit weekend meteen inschrijven bij rijschool!!! *O*

en stond versteld dat je overal op mocht o_0! (eerste keer, newbie -_-)

Haye Lady_Yce,
Twee pics van mijn MF bike met MF sticker (staat niet op de pics,jammer) enne hebben wij toevallig effe staan kleppen?) ikke 4 dagen beurs en nog niks gekocht '(
 
Ik moest eigenlijk naar school maar ben de klas uitgeglipt om naar de motorbeurs te gaan :D

Voor het eerst dat ik op een motor heb gezeten. Maar al voor dat ik al die motoren heb gezien op de beurs vind ik de ducati monster 900 nog steeds het mooist. jammer dat ik er niet op kon zitten, wel een andere monster. Geweldig ding. Helaas moet ik nog een jaartje wachten...
 
Ik had een leren pak willen kopen. Ik heb diverse jacks en broeken gepast, maar 't gros bleek te groot. De enige uitzondering: een jasje van SPIDI, daarvan was maat 40 (!) precies juist. Protectoren van de knieen zaten echter halverwege mijn bovenbenen, en verder ziet het leer er wel errug dun en fiebel uit. Van Rev'it heb ik gewoon maat 34, en daarvan was het jack niet voor handen.

Wel een zonnebril gekocht, van memory plastic, voor kleine hoofdjes. En een broodje unox worst.

Protectoren van Spidi ijn te verstellen :Y
 
g%20mac%20freedom%20blk%20wht%20gm.jpg


Deze helm gekocht, nu alleen nog ergens zo'n zwart vizier vandaan halen. Iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan