Motorbeurs Utrecht Meeting: Start Rotterdam

Ben vandaag ook in het leer met thermo eronder, is goed te doen, maar dit is een korter ritje en niks snelweg.. Zal gewoon textiel worden :(
 
Zaterdagochtend is er eerst nog op veel plaatsen zon, maar in de loop van de dag neemt de bewolking steeds verder toe. Het blijft overdag droog, maar in de avond valt er in het zuidoosten wat lichte sneeuw. De temperatuur ligt in de middag rond +1 graad. De noordoostenwind is matig boven land en vrij krachtig langs de kust en op het IJsselmeer. (Bron: KNMI) Opgesteld op vrijdag 22 februari 2013 om 06.56 uur.

Minimum: -4
Maximum: 1

T-shirt en korte broek anyone? :+
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagochtend is er eerst nog op veel plaatsen zon, maar in de loop van de dag neemt de bewolking steeds verder toe. Het blijft overdag droog, maar in de avond valt er in het zuidoosten wat lichte sneeuw. De temperatuur ligt in de middag rond +1 graad. De noordoostenwind is matig boven land en vrij krachtig langs de kust en op het IJsselmeer. (Bron: KNMI) Opgesteld op vrijdag 22 februari 2013 om 06.56 uur.

Minimum: -4
Maximum: 1

T-shirt en korte broek anyone? :+
Prachtig. Beetje crosse word dat duss. Ik kom gewoon met me spijkerbroekkie! Hoop niet dat ze veel gaan strooien moet ik alles er weer af poetsen
 
He vent we gaan niet afhaken he.. zoveel sneeuw word er niet verwacht.. en this pas laat joh dus lekker rijde met ze alle :)
 
Nee, ik ga uit van lekker op de motor gaan. Als het weer morgenochtend neigt naar sneeuw en/of vries dan zie ik het wel somber in..
 
Prachtig. Beetje crosse word dat duss. Ik kom gewoon met me spijkerbroekkie! Hoop niet dat ze veel gaan strooien moet ik alles er weer af poetsen

Crossen met een supersport :+

Maar serieus, ik heb liever dat ze genoeg strooien dan dat ik op me plaat ga omdat er een bevroren plasje ligt ;)
 
Heren. Morgen is t prima te doen. Kom net ook vanuit hvh naar rotterdam. De weg is helemaal droog. Dus morgen zal wel goed komen! Zie jullie rond een uurtje of 10.20 in barentrechtt
 
Sta morgen om half 10 bij de Mac, ontbijtje scoren :P

Rij waarschijnlijk wel zelfstandig naar huis, omdat ik misschien niet naar me eigen huis ga :P
 
Ik sta er denk ik tegen 10:10/10:15, ff snel afpilzen waarschijnlijk en een bakkie pleur erin rammen en klaar om te gaan! ZIN AAN!
 
Was gezellig :P

De nieuwe handschoenen onderweg naar huis mooi kunnen proberen, maar die zijn eigenlijk te koud voor de winter xD
zitten wel erg lekker, hier en daar nog wat strak, maar dat trekt wel los
 
Terug
Bovenaan Onderaan