Motorbeurs utrecht, powerpointpresentatie!!!!!!

Goh... misschien zijn/bestaan er ook wel mensen die wel goede ervaringen met SAFE gehad hebben, daar hoor ik niemand over... :?

Wat dan nog?! Ik zou liever een eigen iodentiteit voor dit forum willen dan dat iemand bij die slogan eerst een safe en dan aan ons denkt (of net andersom)

rev: \'k denk niet dat mensen hun gedachten zullen uiten over zoiets... meerderheid zal stilletjes zwijgen. Maar zoals net duidelijk gemaakt gaat\'t me niet eens om wat men ervan denkt.
 
Misschien een idee om de flyer op het forum te zetten (in dit topic) kan men een idee krijgen hoe de slogan er uit ziet. En geeft mij een gelegenheid om te zien wat ik uitdeel.
 
Misschien een idee om de flyer op het forum te zetten (in dit topic) kan men een idee krijgen hoe de slogan er uit ziet. En geeft mij een gelegenheid om te zien wat ik uitdeel.

Astublieft

misc.php


 
Goh... misschien zijn/bestaan er ook wel mensen die wel goede ervaringen met SAFE gehad hebben, daar hoor ik niemand over... :?
ik ken ze niet....
en ik volg verschillende motordiscussie groepen en ken er aardig wat die motorrijden.
Maar de mensen die daar tevreden zijn zijn over het algemeen niet zo geintresseerd in motoren...
 
Laatst bewerkt:
ik ken ze niet....
en ik volg verschillende motordiscussie groepen en ken er aardig wat die motorrijden.
Maar de mensen die daar tevreden zijn zijn over het algemeen niet zo geintresseerd in motoren...

Is eigenlijk dat ik Safe beste fijne zaak vond, behalve voor motoren.
Maar de kleding shop had altijd een hoop en ook hoge kortingen, ik wel tenminste.

En ook hun magazijn was goed, veel op voorraad, en een hoop onderhoudsspullen welke je op je gemak kon uitzoeken.

Je moet alleen wel selectief zijn met wat je waar koopt.

Vind het niet erg dat ze terug komen, hoe meer zaken, des te meer concurrentie, dus lagere prijzen en aanbiedingen.
 
Goed, ff tussendoor. Ik maakte van die saaie (korte) presentaties met Powerpoint. Weet je wel, van schermpje naar volgen schermpje.

Nou wilde ik voor het motor-forum iets dynamischer maken zeg maar, met fade-in en fade-out op z\'n minst. Maar dat kan dus nauwelijks of ziet er niet uit in Powerpoint.

Suggestie doe het in Flash (Marcomedia). Is trouwens in om dat te doen :) . Maar Powerpoint zie ik niet zitten, want dat wordt saai en dat is echt niet de bedoeling. Ik kijk van het weekend even of dat lukt, maar veel tijd heb ik niet helaas. Dus vrijwilligers??? :+
 
Mensen hoe staat het met de powerpointpresentatie???????

Heel heel heel misschien heb ik morgen een dag de tijd om wat te doen. Maar wordt wel in Flash... Powerpoint is nogal ouderwets... Voor de rest heb ik niets gehoord van iemand.
 
goed plan daemon...

zou idd mooier zijn kwa overgangen ed. Ik hoop dat je de tijd kan vinden om iets moois te compileren. Uiteraard staat er iets leuks tegenover.. :)
 
goed plan daemon...

zou idd mooier zijn kwa overgangen ed. Ik hoop dat je de tijd kan vinden om iets moois te compileren. Uiteraard staat er iets leuks tegenover.. :)

dat doet er niet toe, maar moet wel de tijd nog vinden heel snel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan