Motorbeurs utrecht, powerpointpresentatie!!!!!!

Raul

Die hard MF'er
5 jun 2001
840
1
Nieuw-Vennep
Dames en Heren,

Daar wij een redelijk raakvlak hebben met computers leek het ons leuk om via een beamer een presentatie te geven van ons forum: We kunnen dan verschillende onderdelen van de website laten zien, een boodschap van de sponsors tussendoor, en foto\'s en LEUKE filmpjes van onze belevenissen tijdens MF meetings!

Graag jullie medewerking, want zoals jullie weten zal de beurs al over 2 weken beginnen!!!!!
 
video\'s doen het altijd goed.... dus met ze alle naar PPP en tot in den treure filmen om genoeg matriaal te hebben voor een video....

een paar spectucalaire en \'typische\' MF acties zijn al gefilmd ;)
 
eehhh...wat voor medewerking wil je van ons.. :?


btw... kan het hele motorbeurs utrecht gebeuren niet
ff duidelijk op een rijtje gezet worden, er
zwerven wat topics rond, maar wat we nu concreet
hebben en doen is nog niet erg duidelijk..
 
laat je die presentatie dan automatisch doorlopen of gaat er nog iemand bij staan blaten ? Weet niet of het erg veel zin heeft om een lang verhaal op te gaan hangen. Maargoed, met powerpoint heb je vaak ook korte punten die je wilt belichten ;)
 
Flimpjes doen het idd. altijd goed op zo\'n beurs.
D\'r staat ook altijd een hele kudde te kijken bij die stand waar ze die Fast-Bikes video\'s draaien.
 
Goed, we moeten Max en wat andere stunters
van het forum dus nog eens goed op video
zien te krijgen..

Dan nog wat fietsen waar goed aan gesleuteld
en verbouwd is...

En een paar leuke meiden in strakke pakjes en
dan komt het helemaal goed.. 8-) :P
 
En een paar leuke meiden in strakke pakjes en
dan komt het helemaal goed.. 8-) :P
Zoals die leuke kartdame bij Coronel Karting :9

Ruud deed haar nog een voorstel }) maar helaas, ze wou niet. ;(
 
het is dus de bedoeling dat er een powerpointpresentatie gemaakt gaat worden.. :)

Je kan bijvoorbeeld beginnen met leuke foto\'s, van meetings, van andere beursen of bijeenkomsten, afgewisseld met de flyer en screenshots van MF en Biggelaar performance. Natuurlijk mogen hier ook filpmjes tussendoor, maar deze moeten dan wel van een goede kwaliteit zijn en niet al te lang.

Foto\'s zijn te vinden op de verschillende sites van mensen die foto\'s posten waaronder onze belgische vriend Poohbeer: http://www.pricewatch.be
 
Hé, je maakt een Powerpoint-presentatie met de huisstijl van het forum.

Je zegt heel kort de bedoeling van het forum. Je laat een screenshot zien. En dat het meer is / wordt dan alleen een forum. Samen toeren (Dit is misschien niet helemaal het juiste woord, maar racen over openbare weg kun je ook niet zeggen... :+ ) en zo. Dan laat je wat foto\'s en filmpjes zien. Tada, klaar. En je stopt met: \'We share our passion!\'...

Wat is er verder op de stand? Paar motoren, pc\'s met Internet (Forum), mensen? Overigens zou ik de presentatie gewoon laten lopen (Desnoods ieder kwartier of zo.) en zelf geen commentaar bij geven. Misschien wel zorgen voor wat muziek op de stand?

Ik ben benieuwd, kom zeker kijken!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga me niet nog een keer uitsloven..

Wordt er weer een MF T-shirt voor mijn neus
weggekaapt :(

:+
 
En Max lief aankijken voor z\'n wheelies en stoppies. Ruud had nog wat van kneedownen? Mooie motoren? Misschien een Hayabusa, een R1 en wat aparte motoren Nitromax en Rudbullie? Je zou hen kunnen vragen.

(Ik zal kijken of ik snel een idee heb voor een presentatie.)
 
Mijn motor staat al op de stand van Frans de Weerdt Special Paint, maar volgens mij was er al een keer ( lang geleden bij de opstart van dit alles ) een aanbieding van RedBullMan om zijn motor op de stand te zetten. Ik heb RBM al heel lang niet meer gezien op het forum, iemand nog contact met hem?
 
Mijn motor staat al op de stand van Frans de Weerdt Special Paint, maar volgens mij was er al een keer ( lang geleden bij de opstart van dit alles ) een aanbieding van RedBullMan om zijn motor op de stand te zetten. Ik heb RBM al heel lang niet meer gezien op het forum, iemand nog contact met hem?

Is al geregeld.....

Op maandag 04 februari 2002 20:59 schreef PaulR1 het volgende:
Een Ringvideo toevoegen...... ;)

lijkt mij een goed idee...
 
Ik heb wel een mooie dacht ik met een R1 en een GSX-R 1000. Maar van wie die is... Die zal niet gebruikt mogen worden officiëel. Gok ik.
 
nee, heb je er een van jouw?? misschien stukjes van de ring, want een ring video duurt wel een beetje lang..

Dat zou toch bijna te veel eer zijn.....

Enne.... ja die heb ik als mpeg file. :]
 
Ik zat er zelf eigenlijk al over te denken om wat van die vids te draaien, ik heb er zelf 6....maar ik denk niet dat het mag :(
 
Waarom zou dat niet mogen? En als ze lang duren is niet erg... Zien mensen niet steeds het zelfde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan