Motorbeurs utrecht word motor outlet beurs utrecht van 19-2-2021 tot 21-2-2021 met beperkt aantal bezoekers ivm met corona

Met de gewijzigde opzet was 't toch al de vraag of het leuk zou zijn om te gaan.

Ik had sowieso al besloten om dit jaar over te slaan. Maar zien wat 't wordt in de toekomst..................... :?
Uit de berichten begreep ik dat ik niet de enige was, die er zo tegenaan keek.
Mss leuk om eens bij een buitenlandse beurs te gaan kijken..........................?
Ik vrees dat ook van de buitenlandse beurzen er maar heel weinig doorgaan.
Ik ga zelf steeds (dus elke 2 jaar) naar de Intermot in Keulen.
 
Ik zou zelf wel een keer naar de Eicma willen. Italië is natuurlijk wel het land waar het allemaal gebeurt!
Milaan is wel een beetje uit de buurt en in deze periode van het jaar voor mij iets te ver weg op de motor.
Mss met een goedkoop Easyjet-kaartje?
 
Kan. Maar je bent in die periode een godsvermogen kwijt aan hotelkosten + eten/drinken.
Voordeel van de Intermot is dat je op 1 dag heen en weer kan rijden.
 
Hotel in/ rondom Milaan met een beurs kan natuurlijk duur zijn. Dat weet ik zo niet.
Eten in Italië kan altijd voor een prikkie. Ik kan best 1-2 dagen leven met een pizza. Die zijn in Italië nooit duur.
 
Hotel valt ook echt wel mee tijdens Eicma. Wij hebben “altijd” Ibis aan de rand van het centrum. Dat is prima te betalen. Met de metro sta je binnen 20 minuten bij de beurs. Een dagkaartje metro kost je nog geen tien euro. De vlucht met Ryanair of easyJet was ook minder dan 150 euro voor een retour.
Kortom; reserveer 400 pp voor een eicma bezoek en je komt niets tekort.
 
EasyJet, pizza en Ibis, maken een korte vakantie naar Milaan 't overwegen waard.
Was in het verleden al eens enkele dagen in Milaan. leuke stad!

Mooie plannen, maar voorlopig eerst maar eens de corona voorbij laten zijn!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan