Motorbeurs utrecht word motor outlet beurs utrecht van 19-2-2021 tot 21-2-2021 met beperkt aantal bezoekers ivm met corona

honda rc36

MF veteraan
8 jun 2003
1.616
2.683
Ik kreeg deze mail van motorbeurs utrecht.
En staat ook op de officiele site van de motobeurs utrecht
De opzet gaan ze veranderen en er kunnen een beperkt aantal bezoekers komen in verband met corona en alle maatregelen er om heen.
Lees ook over een tijdslot ,ik denk dat je een tijd moet reserveren wanneer je er wilt zijn.
Gaat het niet door wegens corona kan je de ticket meenemen naar 2022 lees ik ook.
Zal mij benieuwen of het wel doorgaat?.
Het is van vrijdag 19-2-2021 tot en met zondag 21-2-2021.
De donderdag die normaal ook bij de motorbeurs is is dus vervallen.
 

Bijlagen

  • IMG_7207.PNG
    IMG_7207.PNG
    833,6 KB · Weergaven: 44
  • IMG_7208.PNG
    IMG_7208.PNG
    170,6 KB · Weergaven: 42
  • IMG_7209.PNG
    IMG_7209.PNG
    103,6 KB · Weergaven: 41
Ja ook gelezen.
Ik ga normaal elk jaar met mijn vader maar die is 65+ en ga ik niet meenemen een mensen massa in en binnen bepaalde tijden overal langs rennen.

Ik pas voor het eerst in tig jaar.
 
Door het tijdslot wat je moet kopen heb ik het idee- dat staat er niet goed uitgelegd dat je er maar een bepaalde tijd mag zijn en wezen.
Dan heb ik er zelf ook geen zin meer in,snel even langs een uitgeholde motorbeurs .
En de vraag is maar of motormerken er wel zijn.
Corona en alles er omheen maakt dit soort evenementen zo onzeker als maar kan.
 
Ik weet het nog niet, buiten dat de Jaarbeurs hier op 5 minuten fietsen vandaan staat, ben ik toe aan een nieuwe helm en misschien een nieuwe jas. En meestal koop ik die op de beurs. Ik zie t.z.t. of ik tijd heb, zin heb, het geld er voor over heb, enz.
 
Ik weet het nog niet, buiten dat de Jaarbeurs hier op 5 minuten fietsen vandaan staat, ben ik toe aan een nieuwe helm en misschien een nieuwe jas. En meestal koop ik die op de beurs. Ik zie t.z.t. of ik tijd heb, zin heb, het geld er voor over heb, enz.

Dat maakt het een stuk makkelijker, voor mij is het 1-1,5u rijden.
 
Jammer dat het een dag minder is, dat zou juist een goede manier zijn om de drukte te spreiden.
Het is het eerste evenement waarvan ik lees dat het WEL weer kan na heel 2020 "alles op slot", en dat vind ik erg positief!
 
Motorbeurs hoort een dagje rondslenteren en motoren kijken, biertje er bij enzo.. Ik pas dus maar voor dit jaar.

Lijkt me sowieso ook passen in de huidige situatie.
 
Wel jammer, ik kan wel weer wat nieuws gebruiken voor van de zomer. Dan maar de plaatselijke motorzaak supporten; dan doe ik daar goed aan!
 
Jammer dat het een dag minder is, dat zou juist een goede manier zijn om de drukte te spreiden.
Het is het eerste evenement waarvan ik lees dat het WEL weer kan na heel 2020 "alles op slot", en dat vind ik erg positief!
Ze hopen dat het wel weer kan. Dat is een gok die ze nemen.
 
zoals het er nu uitziet, denk ik dat ik een keertje over sla.

het rondhangen bij de stands met nieuwe modellen, en kletsen met bekenden was juist een van de leukere dingen op de motorbeurs.
nu het zo te zien een beetje een ´neuzen, kopen en weer weg´ gelegenheid lijkt te worden zie ik het niet zitten om er voor naartoe te rijden...
 
De nieuwe motoren zullen wel op een andere wijze aan het publiek getoond worden in plaats van alleen online, kleding en helmen vind ik wel het minst interessante van de motorbeurs en het vakantiedeel is ook ieder jaar minder interessant dus vooralsnog geen motorbeurs voor mij dit jaar om daar eventueel iets op te lopen in een afgepast tijdsslot voor veel geld en 1.5 uur reistijd.
 
Waar komt eigenlijk het hele 'ivm met' vandaan :? Dat zie ik wel vaker... bijzonder hoe zoiets ontstaat.
 
In de titel ;) koeienletters :Y
och jee ik heb een schrijf foutje gemaakt in topic titel ,en meteen word er over geschreven hoe bijzonder het is.
Sorry voor mijn schrijffout.
Helaas kan ik topic titel niet aanpassen.
Zo goed Lemmy?

.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je met het tentoonstellen van nieuwe motoren minder kans op overdracht dan met kleding en helmen passen, en in die redeneerlijn kun je het proefrijden ook gewoon door laten gaan lijkt me, maar er zal wel meer achter zitten dan alleen terug naar de 'roots'.
 
Laatst bewerkt:
och jee ik heb een schrijf foutje gemaakt in topic titel ,en meteen word er over geschreven hoe bijzonder het is.
Sorry voor mijn schrijffout.
Helaas kan ik topic titel niet aanpassen.
Zo goed Lemmy?

.
@ topic-titel
En als we dan toch bezig zijn............................
word is wordt met d en t !!!

.....................enne ......................... in de quote ook weer een fout. Ook hier wordt met d en t (nog wel meer, maar laat maar)
 
@ topic-titel
En als we dan toch bezig zijn............................
word is wordt met d en t !!!

.....................enne ......................... in de quote ook weer een fout. Ook hier wordt met d en t (nog wel meer, maar laat maar)
Dat was eind oktober al aangegeven, helaas werkt dat veelal averechts.
 
De laatste jaren was de motorbeurs voor mij vooral een aftrap van het seizoen.
Effe een dagje naar Utrecht om het goede gevoel weer te krijgen.
Altijd leuk om tussen de spulletjes te neuzen. Maar ik wil wel rustig zonder tijdslot alles gaan zien, geen stress!

Daarom zoals de beurs er nu uit gaat zien, heb er niet heel veel trek in.
Van tevoren al aanmelden en een tijdslot dat wordt 't niet voor mij.
Mss beter dit jaar maar een keertje overslaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan