Motorbeurs utrecht word motor outlet beurs utrecht van 19-2-2021 tot 21-2-2021 met beperkt aantal bezoekers ivm met corona

ik zien sowieso niet in waarom je in de huidige situatie een beurs zou willen bezoeken. De beurs gaat ongetwijfeld gecanceld worden denk ik. Maar je gaat toch neit voor je lol een risico lopen? Lekker thuis op de bank met een kop koffie dan maar. Stay save!
 
Maar je gaat toch neit voor je lol een risico lopen? Lekker thuis op de bank met een kop koffie dan maar. Stay save!
Je zult het niet geloven, maar op dit forum zitten zelfs mensen die voor hun lol op een motorvoertuig rijden met 2 wielen maar zonder veiligheidskooi. Doen ze, zomaar op de openbare weg ,dwars door die grote boze buitenwereld met een hoog-toerig motorblok en een tank uiterst vlambare benzine tussen de benen.

Het kopje koffie thuis op de bank drinken doen ze dan vaak voor of na vertrek, en soms drinken ze ook koffie onderweg. Sommigen drinken echter liever bier na thuiskomst. Ze maken als een soort vrije burgers een afweging tussen de regels, de veiligheid en de levensvreugde, het is werkelijk een merkwaardig volk!
 
Vind het in elk geval dapper dat ze iets proberen te organiseren. Voor organisatoren van evenementen zijn er nog maar heel weinig aanwijzingen dat er binnen nu en een half jaar echt meer mogelijk gaat zijn dan nuu het geval is. :X
 
Dit jaar al geskipped en dat wilde ik aankomend jaar ook al doen.
Vond het vroeger altijd wel een leuk dagje uit met mijn motor vrinden. Maar ieder jaar haakte er altijd wel weer iemand af.
De entree tickets kopen bij een grote webshop als MKC die je weer een schoonmaakmiddel of kettingspray geeft is dan wel weer ok.

Van het sneupen tussen bergen (oude voorraad) kleding word ik al niet goed. Kan nooit de goede maat vinden en passen en advies krijgen is lastig.
Afgezien van een te duur broodje en flesje frisdrank heb ik er nooit echt iets gekocht.
Er komt sowieso een moment dat je ook wel genoeg motor kleding en accessoires hebt natuurlijk.

Ook de afwezigheid van de grote fabrikanten maakten de beurs steeds minder interessant jammer genoeg.
En van de occasions die er te koop staan is meer dan de helft discutabel en zijn de prijzen te hoog omdat de beurs standplaatsen terug verdiend moeten worden.

Ik zoek mijn heil wel bij een motorkleding zaak in mijn omgeving of op het web.
 
Vind het in elk geval dapper dat ze iets proberen te organiseren. Voor organisatoren van evenementen zijn er nog maar heel weinig aanwijzingen dat er binnen nu en een half jaar echt meer mogelijk gaat zijn dan nuu het geval is. :X
Precies dat. Ik vind het mooi dat ze in ieder geval proberen om er nog iets van te maken. Natuurlijk zal het (als het überhaupt doorgaat) anders zijn dan anders, maar ze proberen tenminste iets.

Afgelopen jaar stond ik zelf nog op de beurs, bedenk me nu dat dit zo'n beetje het laatste was wat nog normaal was. Paar weken daarna lag alles plat ;(
 
Zeker moedig dat ze de beurs toch (proberen) doorzetten.
Dit jaar na 1 bromfietsbeurs in januari en Motorbeurs Utrecht is ALLES afgelast. :X
Het jaar 2020 was voor mij het minst leuke motor-seizoen. Zelfs vandaag nog tijdens de rit onderweg geen horeca.

In Amsterdam hele volksstammen die aan het funshoppen zijn.
Of illegale feestjes met velen onder een viaduct zonder mondkapjes.
Als ik dan onderweg rustig in een hoekje in een café een choco wil gaan drinken, dan blijkt de tent ineens dicht te moeten.:(
Wellicht gaat 't beter worden nu het vaccin in zicht komt!
 
Idd, hele hordes bij de Ikea/mediamarkt etc en ff na ons bezoek bij Motoport Zelhem een patatje onderweg eten in een patatkraam waar verder niemand was mag niet......

Dan maar buiten opeten, pindasaus werd snel klonterig...._O-
 
Ik ga ook niet, maar eerlijk gezegd was ik anders denk ik ook niet meer gegaan.
Dit jaar wel geweest, maar ik vond het wel tegenvallen.

Ik had dus al sterke twijfel, de keuze is nu een stuk makkelijker geworden. Niet dus.
 
Van het sneupen tussen bergen (oude voorraad) kleding word ik al niet goed. Kan nooit de goede maat vinden en passen en advies krijgen is lastig.
Afgezien van een te duur broodje en flesje frisdrank heb ik er nooit echt iets gekocht.
Er komt sowieso een moment dat je ook wel genoeg motor kleding en accessoires hebt natuurlijk.

Ik zoek mijn heil wel bij een motorkleding zaak in mijn omgeving of op het web.
Ja zo denk ik er ook over, paar jaar terug de hele dag rot lopen zoeken naar een fijne kevlar jeans maar niet gevonden en geen zin om in een bak van 1m2 te duiken tussen alle graaiers in. Weekend daarna loop ik Motorport Goes binnen en koop een perfect zittende Held met beurskorting, voor €75,- helemaal het mannetje. Sindsdien was de zin al gezakt maar ging soms nog weleens met een motormaatje, die kocht er dan weer een helm of handschoenen. 2 weken geleden bij Louis in Tilburg geweest, nou als je ziet wat daar hangt hoef ik niet meer naar Utrecht hoor.
 
Deze zal ik ook overslaan..
Niet omdat de stands anders worden, maar vanwege dat virus wat de rondgang maakt.

Chapeau voor de organisatie dat ze toch iets proberen te organiseren, het zou me (helaas) niet verbazen als het toch niet door zal gaan.
Wellicht als er weid verspreid gevaccineerd is en beperkingen (substantieel?) verlicht zijn dat het wel doorgang kan vinden. Desnoods (wat mij betreft..) later in het (motor) seizoen.
De motorbeurs blijft voor mij een leuke motordag eruit. Het gaat mij niet om goedkope deals vinden, of iets anders specifieks. Ga graag naar de motorbeurs met mijn vader en bij deze dag hoort het véél te dure kroketbroodje :Y *O*
 
Mogelijk ben ik een pessimist, maar ik zie de hele beurs nog afgeblazen worden....
Welke ondernemer wil nog het risico lopen daar te gaan staan voor Piet Snot? Zelfs al is de standhuur laag (zou voor het eerst zijn), dan nog maak je heel veel kosten met de opbouw en inrichting, het transport, en de (gedeeltelijke) sluiting van je bedrijf.
En welke ondernemer wil zijn personeel blootstellen aan het vergrote risico op een COVID-besmetting? Als je pech hebt moet je jouw eigen tent dan sluiten net op het moment dat het druk gaat worden....
Ik zal er in elk geval niet gaan staan met mijn zaak, en ik zal ook niet op bezoek gaan. Ook niet met vrijkaarten.....
 
Ik ga ook niet, maar eerlijk gezegd was ik anders denk ik ook niet meer gegaan.
Dit jaar wel geweest, maar ik vond het wel tegenvallen.

Ik had dus al sterke twijfel, de keuze is nu een stuk makkelijker geworden. Niet dus.

De Energica-stand gemist afgelopen keer? ;-)
 
De Energica-stand gemist afgelopen keer? ;-)

Zeker niet gemist:


IMG_2580.jpeg


Maar die had ik redelijk snel bekeken.
Nu kan ik deze uitvoering in mijn eigen garage bekijken, gaat sneller :+
 
Je kan het ook zien als een investering zodat je komende jaren wel weer gewoon kunt (positief blijven). Juist de evenementenbranche heeft het zwaar.
 
Mogelijk ben ik een pessimist, maar ik zie de hele beurs nog afgeblazen worden....
Welke ondernemer wil nog het risico lopen daar te gaan staan voor Piet Snot? Zelfs al is de standhuur laag (zou voor het eerst zijn), dan nog maak je heel veel kosten met de opbouw en inrichting, het transport, en de (gedeeltelijke) sluiting van je bedrijf.
En welke ondernemer wil zijn personeel blootstellen aan het vergrote risico op een COVID-besmetting? Als je pech hebt moet je jouw eigen tent dan sluiten net op het moment dat het druk gaat worden....
Ik zal er in elk geval niet gaan staan met mijn zaak, en ik zal ook niet op bezoek gaan. Ook niet met vrijkaarten.....
En zoals ik al gedacht had is dus toch de hele beurs afgeblazen, en gaat niet door.
 
Met de gewijzigde opzet was 't toch al de vraag of het leuk zou zijn om te gaan.

Ik had sowieso al besloten om dit jaar over te slaan. Maar zien wat 't wordt in de toekomst..................... :?
Uit de berichten begreep ik dat ik niet de enige was, die er zo tegenaan keek.
Mss leuk om eens bij een buitenlandse beurs te gaan kijken..........................?
 
Met de gewijzigde opzet was 't toch al de vraag of het leuk zou zijn om te gaan.

Ik had sowieso al besloten om dit jaar over te slaan. Maar zien wat 't wordt in de toekomst..................... :?
Uit de berichten begreep ik dat ik niet de enige was, die er zo tegenaan keek.
Mss leuk om eens bij een buitenlandse beurs te gaan kijken..........................?
Ben ik met je eens, alleen leuk als je op zoek bent naar kleding
 
Terug
Bovenaan Onderaan