Motorbeurs utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom bedankt voor de reacties...

Hoe bepaal je nou je uiteindelijke keus?

Je hebt 1200 euro te besteden maar waarom zou je een Rukka pak aanschaffen als dat van Evo of Stadler net zo goed is?

Moet zeggen dat ik gehoopt had voor 7 a 800 euro wel klaar te zijn.
 
1200 EUR :o.... mijn complete set was de helft van dat bedrag... (ok, geen leer, maar toch...)
 
Welk merk heb jij dan? En is het 200% waterdicht?

Ik ben ook niet opzoek naar leer....

Zit net op de site van Evo te kijken, ziet er goed uit en zeker betaalbaar.
 
Laatst bewerkt:
Nog goedkoper rijdt je even Duitsland in.
De winkels van Louis, Hein Gericke, Apollo,...
zijn stukken goedkoper dan Motozoom...


Hein Gericke heeft hier ook winkels.
Ik heb zelf al 3 jaar een Goretex pak van Hein Gericke,
en dat is nog steeds 100% waterdicht.

Weet iemand misschien ook waar deze winkels te vinden zijn?

Ik wil in februari of zo eens met een paar vrienden gaan kijken }) . Heb gehoord dat er een aantal in één straat in Dusseldorf zitten maar weet niet waar!
 
Laatst bewerkt:
Kijk voor je naar de beurs gaat eerst eens op de site van Kalsbeek Motoren, dan weet je de adviesprijs en weet je op de beurs op je goede korting hebt. Ze hebben erg veel merken te koop, waaronder Arai en Shoei.

www.kalsbeekmotoren.nl
 
Kijk voor je naar de beurs gaat eerst eens op de site van Kalsbeek Motoren, dan weet je de adviesprijs en weet je op de beurs op je goede korting hebt. Ze hebben erg veel merken te koop, waaronder Arai en Shoei.

www.kalsbeekmotoren.nl


Kalsbeek staat ook meestal op de beurs , regelmatig bij hun iets aangeschaft op de beurs ook voor de kinderen !
 
Heb maar vandaag een pak bij Termaat gehaald, kon niet wachten op de beurs :). Eerste keer dat ik daar wat heb gehaald, perfect geholpen en geadviseerd...

black.jpg



Wel even kijken voor nieuwe laarzen en handschoenen op de beurs.
 
Laatst bewerkt:
Heb maar vandaag een pak bij Termaat gehaald, kon niet wachten op de beurs :). Eerste keer dat ik daar wat heb gehaald, perfect geholpen en geadviseerd...

Wel even kijken voor nieuwe laarzen en handschoenen op de beurs.


Welk merk?

Foto?
 
Welk merk heb jij dan? En is het 200% waterdicht?

Ik ben ook niet opzoek naar leer....

Zit net op de site van Evo te kijken, ziet er goed uit en zeker betaalbaar.




Ik rij al 4 jaar met een Goretex pak van Gericke "Tuareg", rij dagelijks woonwerk en heb mijn winter tex dus dagelijks aan. In de zomer en voor en naseizoen heb ik tevens Gericke outfits en moet zeggen nog nooit heeft een outfit doorgelekt bij mij.
 
op de beurs vragen ze over het algemeen 10% meer dan in de winkel.
en dit dan onder de mom van beursaanbiedingen. daarom valt er altyd wel te "onderhandelen" over de prijs. ik zeg niet dat iedereen dit doet maar het blijven wel verkopers. })
 
Is het niet zo dat bij de pakken, oa Evo/revit/etc, als er geen goretex in zit, dat er dan vaak maar één jaar waterdichtheid garantie gegeven wordt?

Dus dat Evo na 1 of 2 jaar toch niet meer waterdicht is? Dit heb ik wel ervaren met mijn Revit pak,na 1,5 ofzo niet meer waterdicht.
 
Welk merk?

Foto?

Had die van Alpinestar MX-1 maar genomen na lang passen en kijken. Is wat aan de ruime kant maar ik groei er nog wel in :) .
Pak van Spidi die ik ook paste zat als gegoten, maar vond de design niet echt mooi, dus dat viel zwaar tegen. Ach jah ben zeer tevreden met mijn A-Star...

Alleen nog kijken voor een nieuwe set laarzen en handschoenen op de beurs...
 
Wederom bedankt voor de reacties...

Hoe bepaal je nou je uiteindelijke keus?

Je hebt 1200 euro te besteden maar waarom zou je een Rukka pak aanschaffen als dat van Evo of Stadler net zo goed is?

Moet zeggen dat ik gehoopt had voor 7 a 800 euro wel klaar te zijn.

Voor 7 a 800 euro heb je echt wel een mooi alpinestar lederen pak. En voor nog eens 200 euro minder heb je een mooi Evolution lederen pak.
Volgens mij ligt het vooral aan de kwaliteit van het leer en de bewerking ervan. Tegenwoordig heb je ook pakken van kangaroeleer, dat chint veel dunner en sterker te zijn en die prijzen beginnen bij 1200 euro ongeveer. Verder ligt het aan de protectie die erin zit, maar vooral aan de naam die aan het pak hangt.

Termaat is echt de winkel om te gaan kijken voor een pak, zo' n abnormaal groot assortiment hebben ze daar. Als je daar niet slaagt dan nergens.
 
Wat is nou de beste dag om naar de beurs te gaan? Ik ben een beetje bang dat als ik op donderdag ga, dat niet alle stands al helemaal up-and-running zijn?
 
Hoi Donders,

Heb 2 jaar terug op de beurs een helm gekocht en mijn broer laarzen. De prijzen waren wel iets voordeliger dan in de winkel. Het voordeel van de beurs is, dat je goed kunt vergelijken bij meerdere aanbieders tegelijk.
Afgelopen zomer heb ik ook een pak gekocht (Berik) bij Termaat in Nijmegen. Ik kreeg daar gewoon 15% korting op de nieuw prijs, terwijl het pak net een dag binnen was. Dus ik zou zeker eens gaan kijken. Zij hebben keus genoeg.
Hé Postman, ik vind het een schitterend pak.
 
Ik ga als ik tijd heb hier eens kijken:

http://www.eurointlgroup.com/home.html

gr
Marco


Ik ben bij dit bedrijf geweest, en na wat pasbeurten uiteindelijk een jas gekocht wat naar mijn zin was(met uitneembare binnenvoering en op 5 plekken protectie). Ik wil een aanbeveling geven om hier echt eens te gaan kijken. Die gozer heeft volgens mij best wel verstand van kleding en maten; je kan daar een pak op maat laten maken (was een klant voor me) en zo te horen wel 4 tot 6 weken levertijd.

gr
Marco
 
Wil een nieuwe overall kopen, 2007 model, eens kijken of die voor minder dan 759 te koop is op de beurs. Ga op donderdagochtend lekker vroeg, weet ik zeker dat ik nog zat keus heb :P

ploatie: [afbeelding]
Ga bijna met dezelfde gedachten naar de beurs ;)
Ik ga alleen op vrijdag.....en zoek de zwarte RC-1

Rest van het verlanglijstje;
GP Plus/Pro's
Arai RX7
Supertechs

Lekker shoppen :+ :+
 
Laatst bewerkt:
was 2 jaar geleden ook op de beurs en zonder bedoelingen, maar heb er toch een motorpak gekocht. was op de laatste dag en kreeg hem mee voor 400 inplaats van 800.. netjes toch. maar als je echt op zoek ga voor een pak op de beurs ga dan de eerste of tweede dag want de gemiddelde maat is snel weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan