Motorbeurs Utrecht

Bufo

MF'er
10 mrt 2011
44
2
Blijft toch een vreemd idee dat je entree moet betalen om een winkel binnen te lopen, of een winkelcentrum, en dus ook een motorbeurs. :)
 
tja waar heb je zo'n grote keuze op 1 centrale plek

je betaald toch ook om in andersmans rommel te mogen snuffelen op een rommelmarkt
 
Blijft toch een vreemd idee dat je entree moet betalen om een winkel binnen te lopen, of een winkelcentrum, en dus ook een motorbeurs. :)


Het blijft toch vreemd dat mensen hierover zeuren, want je moet helemaal niks, dus je kan er ook voor kiezen om niet te betalen... Dus niet gaan :r
 
Ik betaal zelfs voor dingen die ik NIET leuk vind....
(tandarts bijv)
Dus ik vind het wel ok.

Mooi even MV's bekijken, ducati's "passen" en de geinteresseerden bij de BMW stand uitlachen.
}) })
Maar begin zelf ook een ouwe lul te worden. Misschien dit jaar eens op zo'n ouwelullenbrommer gaan zitten... :+
 
Ik betaal zelfs voor dingen die ik NIET leuk vind....
(tandarts bijv)
Dus ik vind het wel ok.

Mooi even MV's bekijken, ducati's "passen" en de geinteresseerden bij de BMW stand uitlachen.
}) })
Maar begin zelf ook een ouwe lul te worden. Misschien dit jaar eens op zo'n ouwelullenbrommer gaan zitten... :+

Je kunt niet te vroeg beginnen met proefzitten op je laatste motor :+
 
Semi-off-topic..
Als je op de brommer komt, hoe groot is de kans dat de heren met petjes eens
naar je uitlaat willen kijken / meten ?
niet

tenzij jij als een malle idioot door utrecht gaan gassen, dan trek je zowieso wel aandacht



@ontopic
tss, dan ga je toch lekker niet?
 
Semi-off-topic..
Als je op de brommer komt, hoe groot is de kans dat de heren met petjes eens
naar je uitlaat willen kijken / meten ?

Inderdaad gewoon niet... dat is echt onbegonnen werk ook aangezien daar toch een hele hoop brommers doorheen rollen per dag.

Ken ook zat petjes die off-duty ook gewoon met de herrie pijpje rijden hoor...

Betaal overigens wel netjes je belasting want de belasting scanwagens staan wel op elke doorgang te wachten :P

camera_auto_fiscus.jpg
 
Het mooiste is toch altijd mensen met een lerenmotorjas in de trein.

Entree vind ik wel meevallen.
Was vorig jaar het meeste geld kwijt aan eten en drinken.

Denk dat ik dit jaar maar een pizza laat bezorgen :+
 
Eten is idd erg duur, maar je loopt naar buiten naar Hoog Catharijne en daar is genoeg.
Vergeet niet een stempeltje te halen.
 
check klopt kan jij door je monitor heen die jas passen ik dacht het niet ;)

Je kan de maatvoering van de fabrikant opzoeken en zelf je dimensies opmeten. Altijd zo gedaan en nog nooit een pak terug hoeven te sturen omdat het niet zou passen.

En proefritjes leer je de motor niet echt mee kennen. Je krijgt er een indruk van, maar die kan in het moment best vertekenend zijn.

Bij een proefrit ga je niet all-out, maar door op een motor te touren leer je 'm ook niet echt kennen.
 
Als de exploitanten ook geld betalen aan de JBU, dan dekt dat natuurlijk al een groot deel van de energiekosten e.d.
De entree bestaat ook uit een deel van de kosten van de JBU. Hoewel de kosten jaarlijks volgens mij oplopen zoals altijd, zijn die van de entree dat niet
(even gecheckt: vorig jaar €0,50 goedkoper, alleen bij online verkoop).
Dus komen we er toch gunstiger uit.
Kosten voor Unox-broodje vindt ik trouwens wel schandalig hoog :+
 
Laatst bewerkt:
En hoe werkt dat bij een normale winkel? Betaal jij daar altijd entree omdat ze voor het pand, stroom, verzekeringen, personeel etc. moeten betalen :+ ?

Staan daar geile vrouwen bij??????
Krijg je stickers pennen en andere onzin.

Ik vind het wel meevallen heb een keer na het stappen in utrecht in niet zown nuchtere toestand met wat vrienden de kamasutra bezocht dat was iets duurder geloof 45 euro en alleen maar dildo's gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan