Motorbeurs Utrecht

Inderdaad: als je er uitziet als een boef, je gedraagt als een boef, en bovendien een boef bent, moet je niet verontwaardigd zijn dat je als een boef behandeld wordt.
Niet van twee walletjes eten dus.
:^ dit dus, maar ook van de agent als die zo daadwerkelijk die 1% heeft aangesproken.

Die kan nog een cursusje uithoren volgen zal ik maar zeggen :+
 
Met uitzondering van een Shoei helm. Die breng je naar de Shoei stand en aan het eind van de dag haal je hem schoon en nagekeken weer op. Voor nop.

Wat jammer dat ik dit niet van te voren wist! Ik ben er niet geweest omdat ik er niet veel te zoeken had behalve wat rond kijken.

Dit was de ideale mogelijkheid om Shoei wat aan het gefluit te laten doen lees ik nu. ;(
 
Ik vond het leuk om er een overheen te lopen, maar ga er niet jaarlijks naar toe. De kids vonden wel dat trail rijden erg leuk. Maar een volgende keer gaan ze echt niet meer mee!
Was idd wel grappig dat ik eindelijk een keer niet de lange rij voor de wc had ;-)
Was op zoek naar een regenpak, maar niets gevonden dat flink goedkoper was dan de motorzaak hier om de hoek..
 
Ik merk al wel dat iedereen een mening heeft over de "1% clubs" zonder ze echt te kennen.
Gelukkig zijn jullie dan in dezelfde schuitje als de politie :P
 
Laatst bewerkt:
Ik merk al wel dat iedereen een mening heeft over de "1% clubs" zonder ze echt te kennen.


Dat is menselijk , dat hebben ze ook over mij . ( hier in het dorp verdommen sommigen ook de klauwen op te steken als je ze normaal groet , zullen wel een hekel aan mij hebben denk ik dan .)
en ik zit niets eens bij een motorclub ! :N . '(
 
Laatst bewerkt:
Ik merk al wel dat iedereen een mening heeft over de "1% clubs" zonder ze echt te kennen.
Gelukkig zijn jullie dan in dezelfde schuitje als de politie :P
Maar ik merk nooit dat ze echt hun best doen om van dat imago af te komen. Zou er dan niet toch iets van waar (kunnen) zijn?
 
Zijn ook gewoon motorliefhebbers die de rest van de week moeten werken en pas zondag naar de beurs gaan/kunnen. Overigens werden ze aardig door de politie in de peiling gehouden...

Motorbeurs | MediaVrijheid

De 'meneer en zijn zoon' die hier aangehaald worden, daarvan was ik de zoon. Het gesprek/ondervraging was al even bezig bij de Harley stand, maar het was duidelijk dat de motor-club-meneer flink in de verdedigende positie zat.

Toen ik wegliep - niet wetende van de daadwerkelijke setting - dacht ik nog 'pfoe, als ze elk potentieel lid dat om wat informatie vraagt zo zakelijk benaderen...'. :')
 
Inderdaad: als je er uitziet als een boef, je gedraagt als een boef, en bovendien een boef bent, moet je niet verontwaardigd zijn dat je als een boef behandeld wordt.
Niet van twee walletjes eten dus.

De meeste echt grote boeven dragen vaak een stropdas en een keurig pak...

Beter is iemand niet te beoordelen op zijn uiterlijk. :/
 
Daar is verder een ander topic voor.

Hier verder over MBU aub
 
De meeste echt grote boeven dragen vaak een stropdas en een keurig pak...

Beter is iemand niet te beoordelen op zijn uiterlijk. :/
Doen we ook niet hoor. Daarom was er ook bij gezegd: "als je (...), je gedraagt als een boef, en bovendien een boef bent". Maar toch, wie er graag uitziet als een boef, moet maar niet klagen als hij als boef behandeld wordt.

Ben dus niet op de beurs geweest, maar waren er standjes van de HA, Satudarah, No Surrender (natuurlijk niet vlak naast elkaar _O- ) en dergelijk ongeregeld volk? :P
 
Laatst bewerkt:
Wat jammer dat ik dit niet van te voren wist! Ik ben er niet geweest omdat ik er niet veel te zoeken had behalve wat rond kijken.

Dit was de ideale mogelijkheid om Shoei wat aan het gefluit te laten doen lees ik nu. ;(

Ze staan er elk jaar hoor, toch een van de betere service inderdaad.
Dit doet Shoei goed, even je helm gratis nazien op de beurs.

Kon mede door dit wel eens mijn volgende helm gaan worden :)
 
Ze staan er elk jaar hoor, toch een van de betere service inderdaad.
Dit doet Shoei goed, even je helm gratis nazien op de beurs.

Kon mede door dit wel eens mijn volgende helm gaan worden :)

Ik wist het ook niet! Maar goed om het nu te weten, want ik heb op de beurs wel een Shoei helm gekocht :)
 
Doen we ook niet hoor. Daarom was er ook bij gezegd: "als je (...), je gedraagt als een boef, en bovendien een boef bent". Maar toch, wie er graag uitziet als een boef, moet maar niet klagen als hij als boef behandeld wordt.

Ben dus niet op de beurs geweest, maar waren er standjes van de HA, Satudarah, No Surrender (natuurlijk niet vlak naast elkaar _O- ) en dergelijk ongeregeld volk? :P
Niet gezien, wel Veterans.
 
Ben dus niet op de beurs geweest, maar waren er standjes van de HA, Satudarah, No Surrender (natuurlijk niet vlak naast elkaar _O- ) en dergelijk ongeregeld volk? :P
Ja, maar ze waren wel goed vermomd. Ik dacht dat ik een broodje Unox had gekocht en toen ik thuis nog eens goed op het bonnetje keek stond er dat ik maandag op het clubhuis werd verwacht. :+

Heb me dit jaar uitstekend vermaakt bij de MBU. Enige wat ik wel echt op m'n To-Do lijstje had staan was om effe bij de nieuwe S1000RR ( :9~ ) te kijken en proef te zitten op een MT-09 Tracer. Verders ging het vooral om lekker een beetje doelloos rondkijken.

Weet trouwens niet of het door de opzet/indeling kwam, maar had echt het gevoel dat het veel ruimtelijker en overzichtelijker was.

Enige wat wel he-le-maal ruk was, was het reserveren en parkeren op P4. Dat werkte echt voor geen meter. Was niet mogelijk om bij aankomst de code in te voeren die ik had ontvangen. Gelukkig liep er een relaxte parkeerwachter rond die me op mijn blauwe ogen geloofde en de slagboom gewoon open deed *O*
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar gekozen om de tuut bij Motozoom te zetten, en met hun pendelbus verder te gaan, ging echt super...volgend jaar weer.
 
Wat jammer dat ik dit niet van te voren wist! Ik ben er niet geweest omdat ik er niet veel te zoeken had behalve wat rond kijken.

Dit was de ideale mogelijkheid om Shoei wat aan het gefluit te laten doen lees ik nu. ;(

O, da's grappig. Mijn Shoei maakt ook nogal wat fluitend geluid. Ik dacht altijd dat het aan mijn ruitje lag. Maar sinds de servicebeurt van Shoei ben ik het fluitje kwijt. Het lag dus toch aan de helm.

Jammer dat mijn tip te laat kwam voor je. Volgend jaar weer een kans of even informeren bij je dealer.
 
Hier ook een lifetime Shoei drager, systeemhelm wordt altijd helemaal uit elkaar gehaald en nagelopen, alle scharnieren , ventilatiepunten etc.... en dat minimaal 2x per jaar want ze staan niet alleen op MBU maar bijvoorbeeld ook bij Hans van Wijk op de seizoensafsluiter e.d.... echt topservice van Shoei..
 
Jammer dat mensen als het gaat om MC's als No Surrender en dergelijke zich laten leiden door de bangmakerij in de krant. Die clubs worden vooral afgeschilderd als het kwaad omdat dat de zittende macht goed uitkomt. Het zou goed zijn als de motorwereld eens wat eensgezinder optreedt in plaats van mee te kakelen met de bangmakers. Verdiep je er zelfs eens in.

Mooi dat die mannen erbij waren en zo laten zien dat ze deel uitmaken van de motorcommunity in Nederland. :}
 
Jammer dat mensen als het gaat om MC's als No Surrender en dergelijke zich laten leiden door de bangmakerij in de krant. Die clubs worden vooral afgeschilderd als het kwaad omdat dat de zittende macht goed uitkomt. Het zou goed zijn als de motorwereld eens wat eensgezinder optreedt in plaats van mee te kakelen met de bangmakers. Verdiep je er zelfs eens in.

Mooi dat die mannen erbij waren en zo laten zien dat ze deel uitmaken van de motorcommunity in Nederland. :}


Misschien dat ik het niet begrijp hoor, maar een 1%-er is toch iemand die juist niet wil zijn zoals de andere 99% van de bevolking.
Waarom moeten ze dan deel uitmaken van een "community" van die 99%.
Ik wil me niet eensgezind opstellen met een MC want ik ben een 99%-er.

En toen bovengenoemde club werd opgericht waren het niet de slager uit het dorp of de bakker op de hoek die aan het roer stonden, maar behoorlijke prominente personen uit een bepaald millieu. Dus daar hoeft de media geen bangmakerij toe te passen toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan