Motorbeurs Utrecht

En als je met de trein gaat : voor 30 euro heeft de NS een trein-toegangskaartje.
*O*

Voor ons de beste manier. Paar (flink paar zeg maar) six packs mee. Lekker biertje drinken. Na de beurs de stad nog even in, wat eten en nog flink wat bier en onderuit gezakt in de trein terug naar huis.

Altijd leuk zo'n bier/motor beurs *O*
 
Laatst bewerkt:
Was van plan met de trein te gaan. Motorbeurs kaartje bij premium gehaald,treinkaartje bij de kruidvat (13.99).
Maar mijn vrouw moet onverwacht weg,dus tijd is wat krapper,ende NS vertrouw ik nooit zo.

Dus toch maar op de scootert. Is er voor motoren iets "geregeld" kortbij de ingang? Of is dat gewoon de stoep?
 
Van www.motorbeursutrecht.nl

Motorparkeerplaats
Uiteraard is er ook dit jaar weer een motorparkeerplaats in samenwerking met de KNMV. Vorig jaar was deze aan de rechterkant als je aan kwam rijden, dit jaar is de motorparkeerplaats aan de linkerkant. De parkeerplaats staat ook aangegeven als je aan komt rijden. Parkeren voor motoren is gratis, dus kom vooral op de motor!
 
Het was naar mening te druk (dat weet ie in het weekend) en er was haast geen vernieuwing.

Nu scheelt het ook wel dat we beide dit jaar niets moesten hebben. Dan is de ervaring toch wat minder.

Maar de 2 kaarten via MF zijn dus goed van pas gekomen voor een half dagje ertussenuit.
 
Drukte viel vrijdagochtend nog wel mee.
En het is een beurs zoals al VELE jaren..

Je ziet soms idd koopjes, en soms denk je bij jezelf
"bij mijn eigen toko ben ik goedkoper uit".

Zelf bijna een koopje gehad.
Setje laarzen (bij de engelsen) € 55,-
mooi setje, niet duur EN mijn maat niet:/

Jammer, gaat het over..

Wel een HELE LEKKERE choco muffin naar binnen zitten schuiven.
En een rekkie met koffert daar gekocht, voor een leuke prijs.
(al was dat dan wel net buiten de hallen van de beurs..)
 
Je hoeft het niet te kopen he? Gewoon zelf bammetjes meenemen :)

Je kunt ook niet gaan en je elk jaar amuseren met exact dezelfde teleurstellingen van mensen die wel elk jaar toch weer gaan :+
 
Niet zo zeuren over de eetstal prijzen. Met mijn ervaring is dat ik weet dat elke beurs wel duur is met prijzen. Ben er zelf ook geweest vandaag.

Oh ja met de auto kon je ook gratis parkeren ( aan het water ) Ik denk zelf dat je er wel 500m voor moest lopen dan.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad.. 3 euro voor een flesje.. en 5 nogwat voor een hamburger.. vitamin water 3.50 gek zijn ze.. :(
Ze zijn niet gek, want die lui moeten ook huur en personeel enz. betalen, plus dat ze wat moeten verdienen. De gekken zijn die lui die kortzichtig zijn en die elk jaar weer klagen over dit soort prijzen, maar het wel kopen...

Het is simpel, is het je te duur? Koop het niet! Koopje het wel? Dan is het je kennelijk toch dat geld waard. Of ga je bij elke toko overde prijzen zeveren... :z..


})
 
Psies, gewoon je eigen vreten meenemen en anders gewoon je mond houden.
Als niemand er meer koopt, vanwege te hoge prijzen, gaan de prijzen vanzelf omlaag of hanteren ze een 'geen voedsel/drinken mee'-beleid. Ik nam ook mijn eigen eten en drinken mee. Geen zin in vette meuk en geen zin om in de rij te staan. :P
 
En enoooorme rijen ervoor,wij hebben gisteren in het bluescafe gezeten daar wisten ze echt sfeer te creëren.
Heb net als Corvette Freak geparkeerd bij P&R bij de afslag/oprit A12 omdat aangegeven werd dat de parkeerplaatsen bij de beurs vol zaten.
Voor € 5,- met z'n 2en parkeren en trammen naar de beurs wat maar een paar minutjes duurt(tram rijdt om de 7 minuten)echt een aanrader ik ga het iig vaker zo doen.
 
Ze zijn niet gek, want die lui moeten ook huur en personeel enz. betalen, plus dat ze wat moeten verdienen. De gekken zijn die lui die kortzichtig zijn en die elk jaar weer klagen over dit soort prijzen, maar het wel kopen...

Het is simpel, is het je te duur? Koop het niet! Koopje het wel? Dan is het je kennelijk toch dat geld waard. Of ga je bij elke toko overde prijzen zeveren... :z..


})

tuurlijk moet er verdiend worden en kosten mensen geld.. Dat snap ik wel.. Ik was niet eerder geweest.. volgende keer neem ik zelf wel mee, nu moest ik toch eten..

@Monomuis.. welke rij ?
 
Eerste keer naar de beurs, omdat ik gratis kaartjes had. Was tevens ook de laatste keer. Vond het geheel erg tegen vallen. Alleen de steile wand bij Victory, Alex van de Broek en de customs waren leuk. Volgend jaar ben ik er iig niet bij :W
 
Eten duur, logisch, je wilt echt niet weten wat de pacht gelden zijn.
Wij zijn een keer gevraagd om ergens te komen staan, toen we de voorwaarden en huur gelden zagen, toch vriendelijk bedankt. Is echt geen droog brood aan te verdienen.Enkel de bulk doet iets.
 
}) Het verschilt natuurljk per persoon wat je wil verwachten van de beurs en wat je insteek is om de beurs te bezoeken. Er zijn zeker handelaren die hun "oude" collectie aanbieden en daar een interessante beursprijs aanhangen en daar heb ik er toch heel wat van gezien.Maar er zijn er ook die gewoon hun winkel hebben verplaatst en de winkelprijzen vragen |( Anderzijds waren er dit jaar bij de motorfabrikanten toch wel wat nieuwe motoren of motoren met nieuwe kleurstellingen. Maar ook daar moet je oog en interesse voor hebben.
Daarbij waren er ook weer super zelfbouw creaties. Een motorfiets met glazen tank en olie reservoir je moet het maar bedenken! :}
Ik ga altijd met mijn kameraden en zien de beurs een beetje als de aftrap voor het nieuwe motorseizoen :] Om 11.00 uur aangekomen. Wat snuisterijen kopen, t-shirts en gadgets. Ouwehoeren op verschillende stands. Biertje etc. Verder toch nog nieuwe motorlaarzen een jas, stickers en wat gereedschap gekocht maar dit jaar geen nieuwe helm. Je kan op de beurs lopen om op de beurs te lopen, gewoon de gangpaden door, maar ja dan is alles veel van hetzelfde.
Waar onze belangstelling eigenlijk niet naar uitgaat zijn de occasions en de merkenclubs. Om 19.00 uur weer op de terugweg naar ons vaste adres om onbeperkt spareribs te verorberen :9~ en het was weer een lange maar vermakelijke beursdag :Y
 
@Monomuis.. welke rij ?

Geen rij meer bij de etenskraampjes? Hmm misschien dat men dan toch meer zelf meeneemt. :)
Misschien morgen nog ff kijken of er nog wat te vreten is, maar ik ga pas na 13u en dan hoef ik tot het avondeten eigenlijk ook weer geen vette meuk...
 
Heerlijke dag gehad, gratis parkeren bij de Bazaar omdat de kaartjes op waren, dus de buschauffeur van de pendeldienst maar n fooi gegeven. Om half 1 op de beurs, rondje gelopen, ff wat vragen bij de suzuki, Tom Tom 400 premium gekocht, paar biertjes en helmen passen. Mijn maat zat er niet meer tussen. Vrouwtje n helm gekocht en weer n biertje. Toen toch maar eens n andere helm passen... De agv hurricane. Zat top dus besteld in mijn maat en goede kleur. Alles wordt thuis gestuurd dus kwam thuis met n motoplus boekje en een hoop bonnetjes! Geslaagde dag.
 
Laatst bewerkt:
Ben vandaag ook even een paar uur geweest. Je weet dat je niet de enige bent op een zaterdagmiddag, dat is geen probleem. Maar waar ik me echt aan gestoord heb zijn mensen die naast een motor staan en vervolgens met hun gsm gaan spelen waardoor je moet vragen of je er even langs mag om een kijkje te nemen. Scheve blikken die je dan krijgt B|.

Beursdames waren wel ok, blijf het knap vinden dat ze zelf op het eind van de middag nog een vrolijk gezicht kunnen trekken. Mijn zus heeft het in het verleden ook gedaan en die was altijd helemaal gesloopt in de namiddag.
 
Treinstoring op traject Hoorn-Zaandam... |(
Naar verwachting rond 11:00 verholpen dus zeker een uur later op de beurs dan gepland... Stijlvol 'te laat' zullen we maar zeggen '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan