motorbeurs

De MAG (MotorRijders Actie Groep) zal er ook staan om het onderstaande hopelijk te voorkomen!!!!!!! Dus steun ons en wordt daar lid van de MAG!

RAI wil APK voor motoren--- :( :r |( :? :N ------------------------------Posted Donderdag, 7 januari, 2010

by redactie: De RAI Vereniging en de Europese vereniging van motorfietsfabrikanten ACEM pleiten voor een APK voor motoren. De fabrikanten willen dat dit wordt geregeld via Europese regelgeving. Volgens de MAG is dit - alweer - een sterk staaltje van zinloze regelgeving en onnodige overheidsbemoeienis. De RAI Vereniging zegt in een persbericht van 7 januari 2010: "De invoering van een periodieke keuring voor gemotoriseerde tweewielers is zeker wenselijk als gekeken wordt naar de ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit. Verkeersveiligheid, en milieu zijn de twee belangrijkste drijfveren achter de wens voor een periodieke keuring. Ook de gelijke behandeling tussen de eerste, af-fabriek montage, en de aftermarket montage van onderdelen maken een periodieke keuring een geschikt instrument voor controle en handhaving." Kijk voor het volledige bericht op:(link:http://www.motorrijdersactiegroep.nl)http://www.motorrijdersactiegroep.nl
 
Weet iemand toevallig of je nog gratis toegang hebt als je afgelopen jaar je rijbewijs hebt gehaald, net als vorig jaar?
En wtf @ parkeren, was dat altijd al zo duur?? Vorig jaar kwam ik nog achterop, vandaar...
 
Weet iemand toevallig of je nog gratis toegang hebt als je afgelopen jaar je rijbewijs hebt gehaald, net als vorig jaar?
En wtf @ parkeren, was dat altijd al zo duur?? Vorig jaar kwam ik nog achterop, vandaar...

Klikje... voor die gratis kaart .... (Als je gelest hebt bij een Bovag rijschool).

nog een klikje voor het parkeren....


En misschien dat TS die links ook even in z'n OP wil/kan zetten... dan wordt 't nog wat :+
 
Laatst bewerkt:
ik met de trein maar nu wil me zwager met de koeklblik
 
Laatst bewerkt:
Nog bedankt voor de reacties. Helaas dat ik nou net niet bij een bovag-rijschool gelest heb. -O- En wat dat parkeren betreft, het staat er inderdaad duidelijk op, ik zou zweren dat dat laatste over dat motoren gratis zijn er de vorige keer nog niet bijstond, maar wellicht schrok ik zo van het eerste gedeelte dat ik spontaan vergat verder te lezen. :P

Maar heb d'r wel zin in! *O*
 
Als je je niet al in had geschreven, dan is de termijn daarvoor waarschijnlijk verlopen. Wel hebben een aantal (of alle) inschrijvers een mailtje gehad van een storing.

Wij hebben uw persoonlijke gegevens in goede orde ontvangen, maar echter door een storing in ons systeem zijn de gegevens over uw rijschool en het motorbedrijf waar u het kaartje wilt ophalen helaas verloren gegaan. Daarom verzoeken wij u die nogmaals aan ons door te geven.
 
nou ik kwam gewoon niet op de site terecht, na zoeken kom je in de buurt druk je op de knop wordt je terug gelinked naar home page.

zal eens andere browser proberen, zou me niks verbazen als ze te falend coderen daar.

edit: zowel in chrome als in firefox werkt het niet op t moment.
 
Laatst bewerkt:
nou ik kwam gewoon niet op de site terecht, na zoeken kom je in de buurt druk je op de knop wordt je terug gelinked naar home page.

zal eens andere browser proberen, zou me niks verbazen als ze te falend coderen daar.

edit: zowel in chrome als in firefox werkt het niet op t moment.

Deze link doet 't wel ?

Laat maar ... de link daaráchter doet 't idd niet meer ... :X Staat overigens ook bij dat 't tot 17 Januari geldt.
 
Laatst bewerkt:
Ow daar dan overheen gelezen... spijtig pis ik net 5 daagjes naast de pot. das dan weer jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan