motorbeurs

Ik neem aan dat je de Vehikel bedoeld? Die is net geweest dit weekend en zal naar mijn idee niet ophouden met bestaan.
Hij is er geloof ik 2x per jaar (veemarkthallen), aanradertje!
 
Er schijnt een motorbeurs in Utrecht te zijn, de beurs die er altijd al is. En er komt er een bij en die word door de dochter(s) van Jan de Rooy georganiseerd in de Brabanthallen. Dus als het goed is twee beurzen in het voorjaar.
 
Volgens de aankondigingen op de motorbeurs Utrecht van afgelopen februari, is er van 4 t/m 7 maart weer een motorbeurs in Utrecht... :) :) :)

Ik neem aan dat ze dat niet ineens terugdraaien, denk dat de site gewoon bijgewerkt wordt... ;)
 
Ik neem aan dat je de Vehikel bedoeld? Die is net geweest dit weekend en zal naar mijn idee niet ophouden met bestaan.
Hij is er geloof ik 2x per jaar (veemarkthallen), aanradertje!

nee ik bedoel niet de verhikel maar dank je wel


1500vulcano
 
Hmmmm ik woon niet ver van Den Bosch, dus volgend jaar februari gaan we toch eens kijken, denk ik, bij die motorbeurs.
 
In Den Bosch is alweer een stukkie dichterbij idd.
Maar die in Utrecht gaat ook gewoon door, maar in Maart idd.
Dus maar s ff kijken.
Anders maar naar 2 beursen.
Toch altijd leuk beetje snuffelen en kijken enzo :)

:]
 
Kan me ook niet voorstellen dat ze er mee kappen. Ze hebben elk jaar records gehaald met de bezoekersaantallen. Verleden jaar was het aantal hallen uitgebreid. Dat zal voorlopig nog wel doorgaan denk ik zo.....
 
Er schijnt een motorbeurs in Utrecht te zijn, de beurs die er altijd al is. En er komt er een bij en die word door de dochter(s) van Jan de Rooy georganiseerd in de Brabanthallen. Dus als het goed is twee beurzen in het voorjaar.


drie als je niet te beroerd ben om naar het noorden te rijden
 
Van 1 tot 3 oktober wordt in Rheinberg (D) een motorbeurs gehouden. Ik heb deze al een paar keer bezocht. Het is geen Utrecht, maar toch zeker de moeite waard.
Vanuit Nijmegen ben je er via de A73/77 in een goed half uur.
Meer informatie op: www.messe-niederrhein.de
 
Hmmm, wel fijn dat 'ie nu in Den Bosch is, want dat is voor mij toch wel wat dichterbij dan Utrecht. Ik heb begrepen, dat er dus ook tweedehands motoren staan?
 
op de site van de nationale motorbeurs staat:
Mag mijn hond mee naar binnen?
Het mag wel, mits de hond is aangelijnd, maar het is niet verstandig omdat De Nationale MOTORbeurs een erg druk bezocht evenement is.
hoe weten zij nou dat het een erg druk bezocht evenement is??? de eerste keer moet nog komen?!?!?! |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan