Motorbladen gevraagd - voor zieke vader

Lardosio

Die hard MF'er
19 jan 2010
520
0
Elst
Hallo allemaal,

Misschien een aparte vraag. Ik ben op zoek naar motorbladen voor mijn zieke vader(60 jaar). Hij heeft kanker en moet begin januari een maand naar het ziekenhuis voor behandelig.
Mijn vader vind motoren erg leuk, maar hij heeft zelf geen rijbewijs. Motorbladen leest hij graag (sinds ongeveer een half jaar leest hij deze).

Zijn er misschien mensen die nog motorbladen over hebben? Dan heeft hij in het ziekenhuis wat te doen. Want laptop/tablets heeft hij niks mee.

Ik woon vlakbij Arnhem, ophalen is geen probleem. Ook als mensen de bladen terug willen, kom ik deze uiteraard terug brengen.

Alvast bedankt!

Groetjes Lars
 
Ik heb er superveel. Alle nummers van de motoplus +- 2 jaar geleden tot nu. En een groot aantal moto73, motomagazine die ik los heb gekocht.

Je mag ze allemaal hebben. Ik lees ze toch maar 1x. Gun ze dus graag aan je vader.

Ze liggen in amsterdam, ik studeer daarentegen in arnhem, ik kan ze meenemen, maar ik ben daar vanwege de vakantie pas over 2 weken weer.

Ik kan ze ook in een doosje opsturen, dan delen we de verzendkosten :)
 
Hallo allemaal,

Misschien een aparte vraag. Ik ben op zoek naar motorbladen voor mijn zieke vader(60 jaar). Hij heeft kanker en moet begin januari een maand naar het ziekenhuis voor behandelig.
Mijn vader vind motoren erg leuk, maar hij heeft zelf geen rijbewijs. Motorbladen leest hij graag (sinds ongeveer een half jaar leest hij deze).

Zijn er misschien mensen die nog motorbladen over hebben? Dan heeft hij in het ziekenhuis wat te doen. Want laptop/tablets heeft hij niks mee.

Ik woon vlakbij Arnhem, ophalen is geen probleem. Ook als mensen de bladen terug willen, kom ik deze uiteraard terug brengen.

Alvast bedankt!

Groetjes Lars


hey Lars,



ik ben net mijn oom verloren door kanker, deze had een hele verzameling aan motorbladen en magazines.

allemaal zo goed als nieuw en zeer huidige uitgaves. [2012]