Motorbladen gevraagd - voor zieke vader

Lardosio

Die hard MF'er
19 jan 2010
520
0
Elst
Hallo allemaal,

Misschien een aparte vraag. Ik ben op zoek naar motorbladen voor mijn zieke vader(60 jaar). Hij heeft kanker en moet begin januari een maand naar het ziekenhuis voor behandelig.
Mijn vader vind motoren erg leuk, maar hij heeft zelf geen rijbewijs. Motorbladen leest hij graag (sinds ongeveer een half jaar leest hij deze).

Zijn er misschien mensen die nog motorbladen over hebben? Dan heeft hij in het ziekenhuis wat te doen. Want laptop/tablets heeft hij niks mee.

Ik woon vlakbij Arnhem, ophalen is geen probleem. Ook als mensen de bladen terug willen, kom ik deze uiteraard terug brengen.

Alvast bedankt!

Groetjes Lars
 
Ik heb er superveel. Alle nummers van de motoplus +- 2 jaar geleden tot nu. En een groot aantal moto73, motomagazine die ik los heb gekocht.

Je mag ze allemaal hebben. Ik lees ze toch maar 1x. Gun ze dus graag aan je vader.

Ze liggen in amsterdam, ik studeer daarentegen in arnhem, ik kan ze meenemen, maar ik ben daar vanwege de vakantie pas over 2 weken weer.

Ik kan ze ook in een doosje opsturen, dan delen we de verzendkosten :)
 
Hallo allemaal,

Misschien een aparte vraag. Ik ben op zoek naar motorbladen voor mijn zieke vader(60 jaar). Hij heeft kanker en moet begin januari een maand naar het ziekenhuis voor behandelig.
Mijn vader vind motoren erg leuk, maar hij heeft zelf geen rijbewijs. Motorbladen leest hij graag (sinds ongeveer een half jaar leest hij deze).

Zijn er misschien mensen die nog motorbladen over hebben? Dan heeft hij in het ziekenhuis wat te doen. Want laptop/tablets heeft hij niks mee.

Ik woon vlakbij Arnhem, ophalen is geen probleem. Ook als mensen de bladen terug willen, kom ik deze uiteraard terug brengen.

Alvast bedankt!

Groetjes Lars


hey Lars,



ik ben net mijn oom verloren door kanker, deze had een hele verzameling aan motorbladen en magazines.

allemaal zo goed als nieuw en zeer huidige uitgaves. [2012]


promotor
Motoren & Toerisme
motor73
motorplus
motodrive


ik ben absoluut geen lezer maar heb ze van hem gehad voordat ie overleed.
je mag deze van mij in bruikleen nemen zolang als je vader deze nodig heeft. :)


ik heb ze niet direct nodig.
veel sterkte in deze tijd. *:)
 
Ik heb er superveel. Alle nummers van de motoplus +- 2 jaar geleden tot nu. En een groot aantal moto73, motomagazine die ik los heb gekocht.

Je mag ze allemaal hebben. Ik lees ze toch maar 1x. Gun ze dus graag aan je vader.

Ze liggen in amsterdam, ik studeer daarentegen in arnhem, ik kan ze meenemen, maar ik ben daar vanwege de vakantie pas over 2 weken weer.

Ik kan ze ook in een doosje opsturen, dan delen we de verzendkosten :)

He super bedankt alvast voor je reactie! Mijn vader gaat 3 januari naar het ziekenhuis, als je ze wilt opsturen is het goed maar als je ze mee kunt nemen over 2 weken zou dat ook top zijn. Ik weet niet wat jouw beter uit komt?
 
Ik heb helaas maar een boekje, maar doet me goed dat motorrijders elkaar zo helpen!

Sterkte ermee!
 
hey Lars,



ik ben net mijn oom verloren door kanker, deze had een hele verzameling aan motorbladen en magazines.

allemaal zo goed als nieuw en zeer huidige uitgaves. [2012]


promotor
Motoren & Toerisme
motor73
motorplus
motodrive


ik ben absoluut geen lezer maar heb ze van hem gehad voordat ie overleed.
je mag deze van mij in bruikleen nemen zolang als je vader deze nodig heeft. :)


ik heb ze niet direct nodig.
veel sterkte in deze tijd. *:)

Hee. Jij allereerst gecondoleerd met het verlies van je oom!
Als deze in bruikleen zouden mogen zou dat super zijn. Zullen uiteraard voorzichtig met de bladen om gaan!

Kan ik deze ophalen en zo ja, waar woon je? Alvast super bedankt!!


Voor de andere lezers van dit topic, ik heb hier denk ik meer dan genoeg aan, mocht het niet lukken laat ik het horen.

Jullie alvast bedankt, top dit!!! :}
 
Hee. Jij allereerst gecondoleerd met het verlies van je oom!
Als deze in bruikleen zouden mogen zou dat super zijn. Zullen uiteraard voorzichtig met de bladen om gaan!

Kan ik deze ophalen en zo ja, waar woon je? Alvast super bedankt!!


Voor de andere lezers van dit topic, ik heb hier denk ik meer dan genoeg aan, mocht het niet lukken laat ik het horen.

Jullie alvast bedankt, top dit!!! :}


pB gestuurd, en geen dank. *:)
 
Heb nog wel een voorraadje van het blad motor. ( enkele jaargangen ) 6,75 stuur ik 10 kg naar je toe als je er nog nodig mocht hebben. Veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode. ( spreek uit ervaring-vrouwtje had borstkanker, maar gelukkig weer opgeknapt ).
Greetz, Cardanfreak :W
 
pb gestuurd,



bladen zijn vandaag op de post gegaan :W

merry X-mas! *:) *:)

Top! *:)


Heb nog wel een voorraadje van het blad motor. ( enkele jaargangen ) 6,75 stuur ik 10 kg naar je toe als je er nog nodig mocht hebben. Veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode. ( spreek uit ervaring-vrouwtje had borstkanker, maar gelukkig weer opgeknapt ).
Greetz, Cardanfreak :W
Ik heb nu al een aantal mensen die bladen opsturen! als dat allemaal binnenkomt heb ik er denk ik wel genoeg. Ik houd je als je dat goed vind wel aan als extra! *:) jij ook bedankt! *D
 
Laatst bewerkt:
Hallo Lars
Ik heb ook nog wel wat liggen (waar moet ik het heen sturen )
Ik hoop dat het goed komt met je vader !
Gr mf
 
Terug
Bovenaan Onderaan