motorbladen

kan niet zo snel iets vinden over de tl 1000r maar ik moet nog zat boeken bekijken.

ik heb zelfs boekjes uit begin jaren 70,leuk om telezen dat 90pk bij 260kg toen helemaal geweldig was .
 
Laatst bewerkt:
ik heb je gemaild.

ik heb ook een stukje over de deauville gevonden
maar alles wat ik vind zet ik de startpost anders gaat het topic wel erg hard
 
Ok superdesuper. Wil je dan ook eens kijken of je niets vindt over de Suzuki SV650S (nieuwe model vanaf 2003)? Kan ik onmiddellijk wat meer lezen over m'n (waarschijnlijk) volgende motor en de hele handel in één keer bestellen.
 
ik heb je gemaild.

ik heb ook een stukje over de deauville gevonden
maar alles wat ik vind zet ik de startpost anders gaat het topic wel erg hard

Hey, geweldig dat je iets gevonden over de Deauville en de Radian. ...maar euh, hoe krijg ik dat nou te lezen? In ieder geval alvast bedankt!
 
ik heb alvast een beetje vooruit gewerkt,heb nu een lijstje met motoren en in welk boek ze staan op de pc.

ik heb zelfs bladen uit eind jaren 60.

ook veel bladen over oldtimers maar die moet ik nog uitzoeken
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hawk,

Heb je ook een motorblad waarin een test staat van de ZXR 750 H1/2 uit respectefelijk 1989 en 1990. Ik wil er best voor betalen want zoals ik zie heb je er best aardig werk van.

Alsvast bedankt Dave Nada
 
ik heb een zxr750 test uit juni 1990 en een test uit aug 1991 en het einde van de langduurtest uit maart 1994
 
Toppie Je maakt mij helemaal blij. *O*

Voor mij is de test van juni 1990 interessant, maar ik heb veel contact met de zxr rijders van het zxrtopic dus wat moet je voor deze drie bladen hebben, en kun je ze opsturen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Dave Nada

Mail anders even om het rond te maken.
jansma apestaart flevoland.nl

Ik ga nu wel slapen dus je hebt morgen antwoord. Super man.
 
Laatst bewerkt:
Alles aangaande IOM TT races of andere "wegraces" heb ik belangstelling in. Bedoel dus op de straatcircuits.

Heeft er de laatste jaren niet meer zoveel van ingestaan geloof ik..

BVD
 
heb je voor mij een test van een gsx-r wp uit 1993?
e-mail adres is ramones@wanadoo.nl alvast hartelijke dank.
 
Laatst bewerkt:
He Hawk,

Laat je nog wat van je horen. Nu ben ik blij maar wil de test natuurlijk wel in het real life zien. We zijn de prijs al overeengekomen moet natuulijk wel je adres en rekeningnummer hebben en hopen dat je de nummers snel op de bus doet.

Groet DAve NAda
 
alles wat dave aan zxr zooi niet wil afnemen wil ik anders wel
vooral als het 93 betreft.
 
alles wat dave aan zxr zooi niet wil afnemen wil ik anders wel
vooral als het 93 betreft.


He AJS ik koop alles van de zxr en geef het door aan jullie.
Zonder er op te verdienen uiteraard.

Maar de zxr bladen zijn zeker gesteld. Ik heb zelf alleen belang voor de bladen waar het H type is staat. Ik zal de andere bladen zeker lezen maar doorgeven aan de rest. Ik zal ze tevens inscannen kan misschien intresant zijn voor de zxr750.nl site.

Dus het komt allemaal goed Dave Nada
 
Ik heb de test van de gsxr750w uit '94 net binnen.
Top gedaan Hawk. :}
Had eigenlijk gevraagt om die uit '93, is de voorloper van '94 maar maakt niks uit.
Als je die van '93 nog hebt liggen dan wil ik die ook wel kopen.
 
dat is mooi.

zijn er nog meer liefhebbers??

ik heb ook al een blad gevonden van een hawk gt tegen een duc 900ss nuda*O**O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan