Motorbladen

Rutg3r

kloon
24 okt 2007
2.277
0
Heey, ik heb voor mn 21ste verjaardag van mn zus een abonnement op 'Moto73' gekregen, superleuk! Gisteren de eerste ontvangen.

Nu vroeg ik me af (heb hem vanacht al ff helemaal doorgelezen) - zijn er ook motorbladen waar het PUUR om de nieuwe productiemodellen / concepten gaat? Al die info over wedstrijden / SBK / MotoGP hoef ik niet te lezen, want daar heb je internet al voor! Vind het altijd wel leuk om te zien hoe zo'n blad een nieuw model presenteert (De review van de Ducati Monster 696 (typo) = *O* :} ) Iemand tips? :)
 
Laatst bewerkt:
Die tests die jij leuk vindt, kan je ook op internet lezen... :)
Zijn diverse sites voor... ;)


ps... ik heb ook een Moto73 abbo gekregen... van m'n bank... :}
 
Die tests die jij leuk vindt, kan je ook op internet lezen... :)
Zijn diverse sites voor... ;)


ps... ik heb ook een Moto73 abbo gekregen... van m'n bank... :}
Mwah, een site is niet echt, leuker om het op papier te hebben en te bewaren :)
Geen bladen met meer tests?
969?

cool, ik wist niet dat ik een 1000 had gekocht :+
tis toch maar 696 ze ;)
Tiepvoudje! :+

en euh, staat er in moto73 een review van?

want ik heb buiten op de www.demotorsite.be nog nergens een test van de nieuwe monster gezien

Jep staat er in, conclusie:

prachtig en zeer Monsterlijk. Technisch is het goed en in perfecte balans met het design. De bandenkeuze verbaast, er is geavanceerder rubber dat beter past bij de 696. Hij rijdt, stuurt en remt goed, maar iets meer kracht in het blok had hem wel spannender gemaakt. Kortom een mooie nieuwe Monster, die het imago van de oude heeft behouden en klaar is voor de toekomst. Een geslaagde makeover.

Plusvariant=9028 euro
Standaard=8632 euro

Grootste concurrenten:
street triple (8490 euro)
cb600f hornet (8390 euro)

Minpuntje (in deze review)
Het zadel, je wordt gelijk naar voren geschoven en zit dus 'met de ballen' op de tank, ze hebben er geen last van gehad, maar vonden het opmerkelijk.

Wat ik trouwens nogal raar vond was dat het schakelpedaal (links) als eerste de grond raakt als je plat gaat :/
 
Laatst bewerkt:
oei das wel minder van dat schakelpedaal, zal ik hem iets moeten verstellen hé ;)
en van die ballen, dat wordt binnenkort met een piepstemmetje rondlopen

wat voor banden steken er nu onder,
kvin ze opperlelijk, maar ik weet totaal niet wat merk/type

bedankt alvast voor de info *O*
 
stuk of 3 bladen liggen enkele dagen voor ze in de winkel/ bus liggen al bij mij in de brievenbus, Gratis :) buurman werkt bij senefelder :D

Maar bijna overal staat 't zelfde :S
 
Laatst bewerkt:
stuk of 3 bladen liggen enkele dagen voor ze in de winkel/ bus liggen al bij mij in de brievenbus, Gratis :) buurman werkt bij senefelder :D

Maar bijna overal staat 't zelfde :S
er is dus geeneen blad wat zich puur aan reviews houdt? (soort van topgear op tv, maar dan in blad vorm over motoren :Y ) Ik vind side-info niet erg, maar komop, SBK en MotoGP dat kijk ik wel gewoon :X
 
niet in de bladen die ik meestal krijg moto73, promotor, motor magazine en af en toe wat andere bladen, weet ook verder niet echt wat er te verkrijgen is mischien eens mij de betere boekenhandel neuzen ofzo..
 
Als je niet van al dat sport houdt moet je eens kijken naar Motoren & Toerisme, Motorrijder. Dit zijn beide Belgische bladen waar daar geen aandacht aan wordt besteed.
 
Zeg Rutg3r, zie jij kans om het Ducati 696 artikel in te scannen en on-line te gooien? Ah toe? O-)
 
Als je niet van al dat sport houdt moet je eens kijken naar Motoren & Toerisme, Motorrijder. Dit zijn beide Belgische bladen waar daar geen aandacht aan wordt besteed.

In Motoren en Toerisme heb je natuurlijk maandelijks ook een twee of drie reisreportages (de naam van het blad verraadt het al). Motorrijder vind ik een superleuk blad. Een bende jonge mannen en één vrouw (maar wat voor één) die gewoon zot zijn van moto's

272B65BD5AA961BCDADFB12FD91DD7.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan