Motorblok GSXR1100 1990 35000km ca.160pk

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 sep 2009
188
0
Alblasserdam
Na enig twijfelen heb ik toch besloten om dit woeste motorblok te verkopen.
Ik heb eerst nog overwogen om weer een gixxer aan te schaffen, te strippen en
dit blok erin te hangen maar heb toch mijn zinnen gezet op een dikke V-twin.
Of dit een Firestorm of een Falco wordt moet ik nog aan mijn spaarpot vragen.


Het blok heeft 35000km gelopen en is voorzien van andere nokkenassen, dynojet kit en ontstekingsvervroeger. Neemt al vanaf ca.3000rpmzeer goed op om moeiteloos door te trekken tot aan de 11000rpm.
Had de motor afgelopen winter net omgebouwd tot fighter maar een afslaande auto op
de dijk, welke ik net inhaalde, maakte een eind aan het leven van de Gixxer. :(


Het blok is draaiend te zien en is helemaal kompleet met bobines, startrelais, etc.
full



Dit schaars wordende en door fighterbouwers zeer gewilde blok is te koop voor
een schamele 925 euro. (vraagprijs)
875,-
750,-
 
Laatst bewerkt:
Na enig twijfelen heb ik toch besloten om dit woeste motorblok te verkopen.
Ik heb eerst nog overwogen om weer een gixxer aan te schaffen, te strippen en
dit blok erin te hangen maar heb toch mijn zinnen gezet op een dikke V-twin.
Of dit een Firestorm of een Falco wordt moet ik nog aan mijn spaarpot vragen.


Het blok heeft 35000km gelopen en is voorzien van andere nokkenassen, dynojet kit en ontstekingsvervroeger. Neemt al vanaf ca.3000rpmzeer goed op om moeiteloos door te trekken tot aan de 11000rpm.
Had de motor afgelopen winter net omgebouwd tot fighter maar een afslaande auto op
de dijk, welke ik net inhaalde, maakte een eind aan het leven van de Gixxer. :(


Het blok is draaiend te zien en is helemaal kompleet met bobines, startrelais, etc.
[afbeelding]


Dit schaars wordende en door fighterbouwers zeer gewilde blok is te koop voor
een schamele 925 euro.


Om eerlijk te zijn ben ik benieuwd naar die 160 pk... 8-)
Heb je er 'n uitdraai van? (verkoopt beter) Niet als afkrakend bedoeld hoor maar door alleen andere nokkenassen, dyno en onstekingsvervroeger haal je het niet. Je orginele luchtfilters zitten er nog achter.... of zit daar een K&N vervanging in? Eén zo'n grote open filter? (zie foto)

Onderhoud0816.jpg


Mocht je ooit je blok in onderdelen verkopen.... Laat mij de eerste voor die nokkenassen zijn! (hoeveel geld moet ik bij leggen bij mijn orginele nokkenassen voor de jouwe? Ze zijn 3 jaar oud en 25.000 gelopen. Bonnen erbij) *D
 
Hee Just Fun !! Hoe remt je sjopperproject met die geweldige Soes schijven?

Helaas heb ik geen uitdraai van die ca.160pk.....
Had hem graag nog eens op de bank gezet maar dat was hem niet gegund.
Ik had deze fiets overgenomen van een vriend en die heeft hem wel op de bank gehad
alwaar hij er 148 achterwiel pk's uitspuugde. Is natuurlijk lastig te bewijzen aan de koper maar het is nou eenmaal niet anders. Er hing trouwens ook nog een volledig
Yoshimura uitlaatsysteem achter.
Ik weet trouwens niet of je die 18 pk extra echt merkt maar het blok trekt wel vanaf ca.3000rpm al zeer goed. Een origineel blok schijnt bij 6000rpm pas te ontwaken.
Maar goed, 143 originele krukas pk's en goed oppakken is toch ook geweldig?
Krijgt de koper wel een euro korting per pk t.o.v. originele pk's (-18 euri)

Wat betreft de losse onderdelen verkoop, daar begin ik niet aan. :N
Als ik niemand blij kan maken met dit blok wijzig ik mijn plannen gewoon nogeen keer en prak ik het blok in een fiets waar ik zelf mee ga rijden. :Y

Mijn zoontje die wilde het blok al op zijn mammoet skelter bouwen dus ik heb al een
belangstellende.......
 
Zet dat blok dan lekker op die skelter.
En als je voor een betaalbare dikke V twin gaat, kom nje vanzelf bij de TL1000 uit.
 
Nou vooruit dan maar, nog een prijsverlagingskick. :(
Maar dat is dan wel de laatste hoor!!

750 euri is toch geen geld voor zo'n woest blok ?! :N




:W :W :W
 
Nou vooruit dan maar, nog een prijsverlagingskick. :(
Maar dat is dan wel de laatste hoor!!

750 euri is toch geen geld voor zo'n woest blok ?! :N




:W :W :W


Tja.... het is iets waar je een liefhebber voor moet zijn. Eerlijk gezegd koop je voor die €750,- er nog één met een frame er om heen (oke met wat schuifschade...)
De blokken zijn onverwoestbaar (bij juist gebruik) maar onderdelen zijn d'r in overvloed en de mensen die ermee rijden zijn vaak sleutelaars dus... ;)

Verkoop 'm in onderdelen..! :} Nokkenassen... €125,-
 
Maaru.... je zou al een vracht onderdelen kwijt kunnen zijn *D

Mocht je gaan splitsen dan wil ik de hele kop met de nokkenassen.... 8-)

Iemand nog interesse in het onderblok + cilinders???? O-)
 
Laatst bewerkt:
Als jullie nou samen dit blok kopen en en uitvechten wie wat nodig heeft en de over gebleven onderdelen los verkopen is iedereen blij.
Sleutelen doe ik al de hele dag in weer en wind en heb thuis niet echt de ruimte om een blok te demonteren waarbij alles netjes schoon blijft. Mijn werkbank is maar 90cm breed en daar staat de frituurpan op. Tja Randstad en monteur dan kom je in deze regio niet verder dan een rijtjeshuis met een klein schuurtje. :N
Maar verder ben ik wel een gelukkig mens hoor met een lieve vrouw en schatten van kinderen :Y (en zonder brommert)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan