Motorblok Kawasaki ZX6R 1998/1999 - in onderdelen

Exigence

Die hard MF'er
13 feb 2008
402
0
Leeuwarden
Nu te koop in onderdelen, geef maar door waar je interesse in hebt!

Hierbij verkoop ik het motorblok uit mijn Kawasaki ZX6R uit 1998. De kilometerstand is op dit moment 33.xxx kilometer.

Onderhoud bij 30.000 kilometer:
- kleppen gesteld
- nieuwe olie
- nieuw oliefilter
- nieuwe bougies (CR9E)

Bij 33.000 kilometer:
- nieuwe nokkenaskettingspanner (ivm. ratel)

De kilometerstand loopt nog op omdat ik er op dit moment nog mee rijd. Nou vraag je je af: waarom verkoop je hem dan? Nou, het blok loopt perfect, alleen hij wil totaal niet in z'n vrij met draaiende motor. Met stilstaande motor tik je hem zo in z'n vrij, maar als de motor draait dan lukt dat niet. Alleen soms rollend in z'n 2 met een heel zacht tikje naar beneden. Verder niet.

Nu heb ik een goed motorblok op de kop getikt met 22.xxx kilometer, zo gunstig dat ik hem niet kon laten liggen. Het probleem aan de versnellingsbak verhelpen heb ik geen zin meer in.

Daarom gaat dit motorblok in de verkoop. Ik zou zeggen, doe maar een goed bod. Mocht er interesse zijn dan wil ik wel een vraagprijs geven maar daar wijk ik dan ook niet ver meer vanaf.

Het motorblok is nog draaiend te bekijken! En eventueel te berijden mocht er serieuze intersse zijn!
 
Laatst bewerkt:
Ik zal binnenkort wel even een foto maken mocht dat meer overtuigen :P

Edit: ben nog vergeten te vertellen dat het blok is voorzien an snellere/scherpere/andere nokkenassen. Hoe en wat verder heb ik geen flauw benul van.
 
Laatst bewerkt:
0404_schop.gif
 
Ik begin komend weekend met het uitbouwen van het motorblok dus bij deze wordt de vraagprijs verlaagd naar 325 euro :)

Moet trouwens nog wel even vermelden dat het dynamodeksel wel wat krassen heeft. Waarschijnlijk een klein schuivertje van de vorige eigenaar.
 
Niemand belang bij een motorblok (ook geschikt voor onderdelen!). Voorzien van extragratis voortandwiel :+

Ook leuk voor een buggy ofzo :P
 
Hij is inmiddels uitgebouwd, dus niet meer rijdend te bekijken.

Mag eventueel ook in onderdelen weg mocht daar interesse in zijn!
 
jammer van het schakel probleem, anders had ik hem direct van je overgenomen, success met de verkoop
 
Ja, hij heeft even wat liefde nodig, maar ik denk dat het wel te fiksen valt. Ik heb er in ieder geval geen zin in, want mij vervangende blok hangt er al onder.

Over een paar weken begin ik wel met slopen, dan gooi ik de onderdelen hier wel los neer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan