Motorblok onderdelen GS500

Clank

MF veter aan
25 okt 2016
8.565
6.729
Helmond
Ik heb nog van allerhande onderdelen over van een motorblok van een GS500.

Om precies te zijn, het motorblok wat origineel in deze zat: Suzuki GS500 (A2 rijbewijs geschikt)

Aan het begin van het jaar heb ik deze GS500 gekocht. Hij had toen samen met de vorige eigenaar zo'n 30 km met te weinig olie gelopen. Blok was dus niet goed meer. Balansas was kapot. De rest van het blok is nog wel in orde (de balansas is dus niet te koop :+, of je moet een collectie uitgesleten balansassen willen aanvullen).

Stuur een PM als je wat nodig hebt. Ik hoef er geen geld aan te verdienen, dus ik ga qua prijs een stukje onder de gemiddelde motorsloop zitten.
 

Bijlagen

  • 1594802145662.png
    1594802145662.png
    743,9 KB · Weergaven: 17
volgens mij heb ik ergens nog een balansas liggen.....tenminste voor de verhuizing wel. :+
Pm, bij interesse om het blok compleet te maken.........ga straks even zoeken.O-)
Er zijn al wat onderdelen van het blok weg. Je hoeft dus niet te zoeken :)
 
Kwam ik vandaag toevallig weer eens op zolder, donderde ik bijna over een half motorblok van een GS500. Veel onderdelen heb ik nog wel liggen. Veel zit ook al in andere motoren.

De kop is in elk geval weg inclusief de nokkenassen, net als de kettingspanner.
 
Schupke. Laatste week, volgend weekend geef ik het overgebleven spul mee voor oud ijzer.
 
Doe eerst eens lekker creabea met de onderdelen joh, voordat je dingen wegpleurd.

Daar ken ik zo niet tegen! #wegpleurenkenaltijdnog#mancave art#weggooimaatschappij.:(
 

Bijlagen

  • 20200930_125646.jpg
    20200930_125646.jpg
    167 KB · Weergaven: 9
  • IMG_20180108_082441.jpg
    IMG_20180108_082441.jpg
    192,1 KB · Weergaven: 7
Doe eerst eens lekker creabea met de onderdelen joh, voordat je dingen wegpleurd.

Daar ken ik zo niet tegen! #wegpleurenkenaltijdnog#mancave art#weggooimaatschappij.:(
Ah ik zie dat ik een liefhebber heb gevonden. Wanneer kom je het halen? :+

Nee, serieus, ik verwacht niet dat ik zó crea bea ben. En het ligt al bijna 9 maanden stof te happen.
 
Ja, ik ben een liefhebber.

En nee, want ik heb zelf nog gs500e onderdelen op voorraad, en even geen tijd en zin om mancave interieur dingen te maken.

Misschien dat hier nog stoere, bebaarde mannen zijn, die mancave spullen willen maken.:')
 
Terug
Bovenaan Onderaan