Motorblok verkopers op Marktplaats

Wat zou er nog in orde kunnen zijn dan? Ik heb van hem begrepen dat er zo goed als niks meer te redden valt.

Ik kan niet zien wat er allemaal stuk is, maar..

Edit: :^ Unruled

Koppeling, buitendeksels, wellicht een stel reservekleppen, schakelas/klok, dynamo, nokkenassen, startmotor etc etc. Dat zijn van die dingen waar je je helemaal scheel aan betaalt als je ze een keer apart nodig hebt ;) .
 
Laatst bewerkt:
Leuk en aardig allemaal dat rippen.....misschien om iets te slijten op marktplaats.

Ik zit in ieder geval niet te wachten op een half motorblok in mijn schuur waar ik toch niks mee doe.....
 
Heren , voor we verder gaan met BusaTalk.

Ik ben die monteur .

hier een pic van het blok.
1 foto zegt MEERRRRRRRRRRRRRR dan 10.000 woorden
De drijfstang heeft een rondje gedaan door het blok.

9jnpfd.jpg

Groeten van Flakkee(s) Vee Pee Kees
 
He V.P., en ik maar denken dat het blok bij Edgar staat ;) Hahahahhaha

Dank voor de foto, die had ik nog niet.
 
Haye VP,

Vandaar dat je savonds niet te bereiken bent (op een normaal tijdstip) _O-

@ TheGeneral,

Strippen die Busa en in onderdelen verkopen en een andere kopen is de goedkoopste en snelste oplossing om weer te rijden O-)
 
Is er een vermoeden waarom die drijfstang een eigen leven is gaan leiden?
En waarom wil je een blok met 30-40 k erop als je eigen blok bij 36K in de vut gaat?

Ik koop vaker sloopspullen en maak bepaalde afspraken,als ik een lauwe reactie krijg op mijn vragen geef ik aan die betreffende onderdelen door zijn ruit te kiepen als 't puin is.

Vinden ze niet cool,maar krijg dan toch de reactie dat 't in orde is of een enkele keer toch voor de zekerheid een ander onderdeel/spullen....
 
Hmmm, da's niet fris..

Is hij nou bij het small-end losgekomen en toen een ronde meegedraaid? Dat zou betekenen dat hij vastgelopen is op het bigend en daarna pas gebroken, of niet?
 
Haye VP,

Vandaar dat je savonds niet te bereiken bent (op een normaal tijdstip) _O-