Motorblok verkopers op Marktplaats

Wat zou er nog in orde kunnen zijn dan? Ik heb van hem begrepen dat er zo goed als niks meer te redden valt.

Ik kan niet zien wat er allemaal stuk is, maar..

Edit: :^ Unruled

Koppeling, buitendeksels, wellicht een stel reservekleppen, schakelas/klok, dynamo, nokkenassen, startmotor etc etc. Dat zijn van die dingen waar je je helemaal scheel aan betaalt als je ze een keer apart nodig hebt ;) .
 
Laatst bewerkt:
Leuk en aardig allemaal dat rippen.....misschien om iets te slijten op marktplaats.

Ik zit in ieder geval niet te wachten op een half motorblok in mijn schuur waar ik toch niks mee doe.....
 
Heren , voor we verder gaan met BusaTalk.

Ik ben die monteur .

hier een pic van het blok.
1 foto zegt MEERRRRRRRRRRRRRR dan 10.000 woorden
De drijfstang heeft een rondje gedaan door het blok.

9jnpfd.jpg

Groeten van Flakkee(s) Vee Pee Kees
 
He V.P., en ik maar denken dat het blok bij Edgar staat ;) Hahahahhaha

Dank voor de foto, die had ik nog niet.
 
Haye VP,

Vandaar dat je savonds niet te bereiken bent (op een normaal tijdstip) _O-

@ TheGeneral,

Strippen die Busa en in onderdelen verkopen en een andere kopen is de goedkoopste en snelste oplossing om weer te rijden O-)
 
Is er een vermoeden waarom die drijfstang een eigen leven is gaan leiden?
En waarom wil je een blok met 30-40 k erop als je eigen blok bij 36K in de vut gaat?

Ik koop vaker sloopspullen en maak bepaalde afspraken,als ik een lauwe reactie krijg op mijn vragen geef ik aan die betreffende onderdelen door zijn ruit te kiepen als 't puin is.

Vinden ze niet cool,maar krijg dan toch de reactie dat 't in orde is of een enkele keer toch voor de zekerheid een ander onderdeel/spullen....
 
Hmmm, da's niet fris..

Is hij nou bij het small-end losgekomen en toen een ronde meegedraaid? Dat zou betekenen dat hij vastgelopen is op het bigend en daarna pas gebroken, of niet?
 
Haye VP,

Vandaar dat je savonds niet te bereiken bent (op een normaal tijdstip) _O-

@ TheGeneral,

Strippen die Busa en in onderdelen verkopen en een andere kopen is de goedkoopste en snelste oplossing om weer te rijden O-)

Zoals het er nu naar uit ziet, kan ik voor 2500 een ander compleet blok (met ecu, kabelboom en gaskleppen) kopen uit 2005. Wat er goed uit ziet heb ik begrepen (en waaruit hij concludeert dat het blok nooit echt veel gelopen kan hebben), enige vervelende is dat de km stand onbekend is. Verkoper is trouwens Gert jan de Weerd, ik moet zeggen het klinkt allemaal goed. Als het niet goed is mag ik het ook terugbrengen, dat zegt natuurlijk niet altijd iets.

Maar even om alle opties open te houden wat zou dit nu nog opleveren bij elkaar ongeveer? Zit ook PCII, RS3+bochten + variobar op. Verder is kettingset en remblokken 150km oud, zelfde geld voor voor en achterwiel lagers.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gek ervoor geeft denk ik dan en wat ze nodig hebben.
PCII 50-100
RS3+bochten (USA type of ?) 300-450
variobar 50-100
Kettingset (met losse klink ?)50-100
Remblokken 10-20 of niets
Wiellagers (kosten niet veel) ik denk niet kwijt te raken

Succes

Vanmiddag effe bij je blok wezen kijken, shit das niet mooi meer en ook niet mooi meer te krijgen echt succes


Zoals het er nu naar uit ziet, kan ik voor 2500 een ander compleet blok (met ecu, kabelboom en gaskleppen) kopen uit 2005. Wat er goed uit ziet heb ik begrepen (en waaruit hij concludeert dat het blok nooit echt veel gelopen kan hebben), enige vervelende is dat de km stand onbekend is. Verkoper is trouwens Gert jan de Weerd, ik moet zeggen het klinkt allemaal goed. Als het niet goed is mag ik het ook terugbrengen, dat zegt natuurlijk niet altijd iets.

Maar even om alle opties open te houden wat zou dit nu nog opleveren bij elkaar ongeveer? Zit ook PCII, RS3+bochten + variobar op. Verder is kettingset en remblokken 150km oud, zelfde geld voor voor en achterwiel lagers.
 
Wat een gek ervoor geeft denk ik dan en wat ze nodig hebben.
PCII 50-100
RS3+bochten (USA type of ?) 300-450
variobar 50-100
Kettingset (met losse klink ?)50-100
Remblokken 10-20 of niets
Wiellagers (kosten niet veel) ik denk niet kwijt te raken

Succes

Vanmiddag effe bij je blok wezen kijken, shit das niet mooi meer en ook niet mooi meer te krijgen echt succes

En wielen, kappen en frame enzo dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan