Motorblok voor een Yzf 750cc genesis uit '94

Motor-Remko

Rookie
20 mei 2008
2
0
Mijn geweldige broertje heeft zijn motorblok opgeblazen van zijn motor (zie titel).
Voor zijn verjaardag wou ik even een nieuw motorblok regelen omdat het repareren van het huidige blok gewoon teveel geld kost en ik dat het oude beestje niet waard vind.

Na 2 dagen beetje rondbellen en zoeken op internet (oa. marktplaats) kan ik eigenlijk nergens een Motorblok vinden voor het apparaat en ook niet wat voor andere type blokken eigenlijk in dat frame zouden passen.

Zou iemand mij kunnen helpen aan een blok of mij nog wat mooie adresjes geven waar ik het kan proberen of misschien wat handige alternatieven geven van blokken die ik nog zou kunnen proberen?

Alvast bedankt :)

Gr,

Remko
 
jep dat past, zet je de kop er op van de 750 en je hebt een compressie van hier tot tokio met rond de 160 pk, dus das lekker rijden samen met de nieuwere r1's
 
Een thunderace blok past er ook makelik onder alleen twee bevestigingsplaten bij de cilinderkop that's all.

full


Vermogen genoeg zoals je ziet. Je kunt de zesbak overzetten uit de 750 naar de 1000 die een vijf bak heeft.

Ik heb dit overigings niet gedaan.

Groet DAve Nada
 
Terug
Bovenaan Onderaan