Dit weekend een polijstsetje gescoord in Utrecht, en het werkt wel toppie kan ik zeggen (jaja, ongeduld, plaatjes volgen nog). Nu past natuurlijk de rest van het blok niet meer bij de *bling bling* van de dekseltjes. Wat ik me nu afvroeg was hoe je het best carter / cilinder/cilinderkop voorbereid op een straalbeurt of een laagje verf. Halen jullie de hele zooi uit elkaar (dus carter splitten en de hele bak et al er uit), of houden jullie het boeltje een beetje heel, maar dichten jullie af. Ik meen ooit te hebben gezien dat er iemand zijn carter afdichtte met triplexjes die op maat waren gezaagd en die aangepast werden met boutjes en afgedicht met siliconen. Hoe werkt dat nou? Ik weet uiteindelijk wel hoe ik moet spuiten en zo, maar het is hetgeen ervoor waar ik me wat vragen bij stel. Dan niet het schuren of zo, maar dààrvoor nog...
Binnenkort dus wat plaatjes, de clubman-caféracer begint langzaam aan ernstige vormen te krijgen, maar het komt er niet echt meer van om te fotograferen . De big-bore kit en een snelle nokkenas zijn besteld, blok gaat nadien nog bij een tuner binnen voor de laatste dingetjes. Dit wordt een te gekke winter!
Binnenkort dus wat plaatjes, de clubman-caféracer begint langzaam aan ernstige vormen te krijgen, maar het komt er niet echt meer van om te fotograferen . De big-bore kit en een snelle nokkenas zijn besteld, blok gaat nadien nog bij een tuner binnen voor de laatste dingetjes. Dit wordt een te gekke winter!