Motorboulevard Harderwijk, parkeren in parkeergarage

Waarschijnlijk mag je dan ook geen parkeerplaatsen delen met meerdere motorfietsen om kosten te besparen. De horeca in de buurt zal winst mislopen en de motorfietsen zullen gemakkelijker gestolen worden.

Kom er zelf nooit maar wel een slechte zaak als dit een trend wordt.


Boze reacties op het weren van motorrijders
Cookies op destentor.nl | destentor.nl
 
Laatst bewerkt:
Kom er ook nooit, maar voor de mensen die er wel komen is het mss een idee om "de admiraal" en "Johannes" lekker links te laten liggen.


Restauranteigenaren Gert Reijerse (De Admiraal) en John Kok (Johannes) lieten afgelopen juli in deze kranten optekenen dat ze de motoren graag zien verdwijnen.
 
In scheveningen mogen ze ook niet langs de boulevard staan meen ik, daar moet je ook parkeervakken of een garage opzoeken.
 
Is toch geen zak aan, lekker afsluiten die handel :t
 
In scheveningen mogen ze ook niet langs de boulevard staan meen ik, daar moet je ook parkeervakken of een garage opzoeken.

Scheveningen moest ik ook gelijk aan denken.
Toen dat net ingesteld was, kwamen we aanrijden en stopten daar aan het eind (of begin)kwam er gelijk een vent aanlopen om te vertellen dat we bij hem in de stalling moesten. Doei !
 
Kom er ook nooit, maar voor de mensen die er wel komen is het mss een idee om "de admiraal" en "Johannes" lekker links te laten liggen.


Restauranteigenaren Gert Reijerse (De Admiraal) en John Kok (Johannes) lieten afgelopen juli in deze kranten optekenen dat ze de motoren graag zien verdwijnen.

Het gaat weer goed met de horeca, blijkbaar.
 
Katwijk en Noordwijk mag het nog wel. Vooral in noordwijk staat in de zomer een mooi rijtje fietsen bij het plein. Kan me nog herinneren dat ik als klein jongetje daar de motoren stond te bewonderen, zou jammer zijn als dit verdwijnt nu ik eindelijk kan meedoen.
 
Genoeg andere mooie plaatsen, zelfs in Nederland. Als ik de motor niet op de stoep mag zetten, dan maar niet. Ik zet hem nooit in de weg en als ik in de garage moet staan had ik wel met de auto gekomen.
 
Ik zie het hele probleem niet!
Motoren die over de boulevard rijden, dat hoort er gewoon een beetje bij. De meesten rijden een rustig tempo. Vaak zie je ook de wandelaars met interesse langs de geparkeerde motoren lopen. Er zijn er velen die dat leuk vinden.

In Harderwijk kom ik ca 1x per jaar. Een rondje boulevard hoort er dan altijd wel bij.
Effe een visje eten of een drankje en dan weer verder. Geparkeerde motoren staan nauwelijks in de weg. Als ik de parkeer-garage in moet dan gaan ze mij daar niet meer zien.

What's the problem???
 
het gemeente bestuur..

ik ben voor een autovrije binnenstad, het parkeren zal vast niet gratis zijn.

maar het is weer stemmingsmakerij, gewoon parkeren en ze doen het bonnetje maar onder de ruitenwisser ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het altijd wel leuk daar, terrasje pakken en andere motoren kijken, nou dan maar niet.
 
Oh dat is echt jammer zeg, kwam altijd graag in Harderwijk, mooi toeren daar. Maar dat is dan helaas afgelopen. Aan de andere kant: het is nog niet zover, wie weet wat er tussentijds nog verandert. Gemeentebeleid dwarsdoorsnede: vandaag nee, morgen ja. En andersom :-)
 
Gemiste kans voor de horeca daar. In de zomer is het meestal lekker druk met motoren.
Gelukkig kun je in Elburg prima over de kade rijden en bijna op het terras parkeren.
Kun je gelijk genieten van de mooie oude bootjes die daar liggen.
 
Dat is inderdaad een leuk tentje.
JIBZHDhR9nHP7dP3xr8yAB5R0woVhm8UmjWAfUe7_NAxI8jETxC-Ry3afWZd6DG4FSO9kWKbU-p3AY0H5jDHUVIkijNyjFiB5Aofq3tYrTPxCyDCOP8esD6apMMFT0cXgpbaIhpltYUUaSYF-GBRF_3GwCq3R1v5zRYC93AZJVGR2UbfDnU0YTxFX92m8iqzKUYIZ2157p7Qg8edupRb8GxpEkbBRkFbPZ81fkX7UgCGdeggVwEDRCZ2NnjIxwcgP22cH--QfIcC9K7-My0yYnGYMjA-v2-waSxgA-Ikdwx7eTINJIUS7LVKDvEjeLF8uvw1NR7-yY98la-FNCY0-2gIZtKTzHsKfVfCQ3nE9glqChkGKSMBVoe32jXV4RnEfQMLL9M_FTR2_97ilwfVwlH2zAW2t1FjCD0Nu8WLl-pcZ4kMe6WvUJVcSI1JkQfxLhJ3wUSMMmcpe3Z-khiiGaCtfIymvCzRud0g2joLNWmeJAElTfMl9Cuu-Fr4hmi3KlWURP5wjZSYPKLt_uzrCKyfNp5kOF_Tb1MPoS4-2uk4-R5r48C3wNqLyMDcjtGdItnSknjvd32Z99QHS5xLnD4AZJG6e8VS-UcWBVth6y1tfIIA=w881-h415-no

Misschien wordt het tijd voor een motorrijdende wethouder in Harderwijk. Kom (kwam) er vaak vlak voordat ik de polder inrijd naar huis. En daar had niemand last van.
En als ik vanaf de Noordoost polder naar huis rijdt kun je hier ook een heerlijk visje eten.
v3uVUrbdCmQnwL05W_Fmd6vgSYxEpTnmuiLs5By6yY7BwIVL3oM7QGfkQu41nH56oOwZM8qC_dzRCeFDNWgnsLC1vg4XEj6dO0ZI-muK4XtELGOiXEfOGLHEhVYRKccHmAJHgpGqUKN7WYrAcvybsOcHjaNJleuo5zHwm2WQET2Cs1allJp2lTh-bQ7bs04G1cwkQrxi1su7znK0uixv6ceDJ95LFar8h1n6fw30XHjlVs5EyH6g2BdgWwLgAXp77ndFBQxiVUMmogZf6sljj6nb_C92FWpRyi4zGq-0BwgN2i6BFq5kJwSdmEmKJA7vUTuC0bni9PVEFml-lEMOnvQbsyOBEBpJDxNjxQp7TK-JcciPq2tLUybAaPa73ogZXwmWic-SMRwlOlgTNs_gC-ByLpuTCjqlu4gSKpDQH3aaPu0HvpZDRfKStSB2X3ZBIlE-shiwsLiJhPdScYd08uHWJu5t4Scs0evbmDzR_1bOXfKkI6jUibLu4npxZ9QUheOohl2Ohu9A3sEwp2Rdsi-EWsaQ1WwlCWSzJnA0Z60w6bbBdzai8QlpKULTKRL6hsFNsjRun6tvybRjyvyAGvb7ttLQorAxZIGkKRKgIF9ANNxI=w1036-h558-no

Centrum Urk, stukje verder kun je heerlijk aan de haven zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ja, is zonde, vroeger kwam ik er op de brommer, om motors te kijken,
sinds mijn motorrijbewijs (1 jaar) ben ik er zeker 10x geweest, maar de
laatste paar keren lag alles daar overhoop, en is het er niet leuker
op geworden.
Dan word het maar stoppen bij de IJstijd in Garderen, of het beroemde
ijskraampje bij Gortel...........daaaagg Harderwijk!!
 
Dat is inderdaad een leuk tentje.
[afbeelding]
Misschien wordt het tijd voor een motorrijdende wethouder in Harderwijk. Kom (kwam) er vaak vlak voordat ik de polder inrijd naar huis. En daar had niemand last van.
En als ik vanaf de Noordoost polder naar huis rijdt kun je hier ook een heerlijk visje eten.
[afbeelding]
Centrum Urk, stukje verder kun je heerlijk aan de haven zitten.

IDD bij Baarsen op Urk heeft ontzettenddd lekkere kibbeling. Ik rij er nog wel eens heen, alleen al voor de kibbeling. Ik krijg spontaan trek :9~ .

Jammer van Harderwijk ja.. De motoren staan netjes op de parkeerplaats na dat de boel is veranderd daar. En het is/was er ook altijd druk, dus goed voor de omzet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan