motorbroek over gewone broek

ggfh666

Die hard MF'er
12 feb 2008
784
110
BE
Ik wil met de motro naar mijn werk rijden, maar niet een half uur spenderen aan het terug omkleden.
Ik zoek dus een motorbroek voor over de gewone broek.

Richa concept trouser is een voorbeeld, maar misschien zijn er nog....

Wat zijn jullie ervaringen?
 
Hand in je zij, slippers aan en zwaaien ook als het warmer is dan vijf graden een optie? :?


Andere textiel broeken functioneren ook, leer wat lastiger.
Functioneel ondergoed is beter of rijd :] je slecht 1200 meter? :?
 
Ik heb een textiek pak van revit welk ik gebruik voor woon/ werk verkeer waar je in principe onder de motor broek een gewone broek kunt dragen.
Mja in praktijk zit het niet erg comfortabel en neem ik dus de broek gewoon mee in een rugzak.
En op het werk kleed ik me dan vlug om :)
 
ja ik rij ook altijd met de me textiel broek van revit over me spijkerbroek heen... Alleen wil voor in de zomer wel een lederen overall kopen voor het toeren...
 
Textiel doe ik altijd over gewone kleding heen. Leer nooit. En volgens mij hele volkstammen die het zo doen. Bijna alle tex broeken zijn gemaakt om over je spijkerbroek ofzo te dragen.
 
Ik draag allebij mijn textielen broeken gewoon over mijn spijkerbroek...
 
Ik heb mn broek van Evo aan en daaronder meer dan genoeg ruimte voor een normale broek. Al vind ik het prettiger om de spijkerbroek in de rugzak mee te nemen en op het werk om te kleden. Je trekt de motorbroek toch uit dus die kleine handeling van de normale broek aantrekken kan er wel bij.
 
ik draag gwn me leren broek over me normale broek. gaat goed en me leren broek zit ook strak zat als ik er geen spijkerbroek onder aan heb.
 
Ik heb 2 weken gelden een textiel revit broek gekocht voor het omineuse bedrag van 100euries. Ik ben helemaal enthousiast over het ding en is prima met een broek eronder te dragen. Heb zojuist 8.5 uur op de motor gezeten met mn jeans onder die broek en ben fit als een hoentje!
 
Ik rij ook dagelijks naar mijn werk met de motor, en ja ik draag ook een textielbroek over mijn gewone broek heen. Weliswaar vaak over een pantalon, maar ook over een spijkerbroek heen is het heel goed te doen vind ik! Ik heb nooit ondervonden dat het on-comfortabel is. Gewoon voor gaan dus..... Maar wel de tijd nemen om te passen!!

Succes!
 
dat zal lekker warm zijn als je drie broeken aan heb op de motor :+
En dan laat ik ook de wintervoering erin zitten, je ben een koukleum of je bent het niet. Tevens voor de veiligheid natuurlijk in allebei bescherminsstukken bij de heup en de knieen.
 
Ik heb nog nooit anders gedaan dan m'n textielbroek over m'n gewone broek dragen. 's Zomers draag ik leer, dan uiteraard niet over de gewone broek.
Kan met elke motorbroek, mits je 'm in de goede maat koopt.
 
Doe m'n gewone broek aan óver m'n motorbroek. Toch volledig ingepakt, en niemand die het ziet.


Heb alleen wat vaker wat uit te leggen aan moraalridders die het onverantwoord vinden om zonder beschermende kleding op te stappen
 
Terug
Bovenaan Onderaan