MotorBroek van Oom Agent

TheMauster

MF veteraan
25 jul 2005
21.175
8
Rotterdam ergens
Facebook
Ik ben opzoek naar zo'n motorbroek die die agenten op motor altijd dragen. Weet iemand of je die ergens ken kopen of kent iemand iemand die hem weg ken doen of zo?!?
Kweet et beetje stomme vraag maar jah...


:]
 
Ik ben opzoek naar zo'n motorbroek die die agenten op motor altijd dragen. Weet iemand of je die ergens ken kopen of kent iemand iemand die hem weg ken doen of zo?!?
Kweet et beetje stomme vraag maar jah...


:]

volgens mij zijn die wel te koop. zie verschillende instructeurs er ook mee rijden. Maar waar dat zou ik niet weten. volgens mij zijn ze van Lookwell
 
Ik ben opzoek naar zo'n motorbroek die die agenten op motor altijd dragen. Weet iemand of je die ergens ken kopen of kent iemand iemand die hem weg ken doen of zo?!?
Kweet et beetje stomme vraag maar jah...


:]
Heb jij ook zo'n witte systeemhelm en dito witte BMW :?
Of ga je ons undercover de stuipen op het lijf jagen :?

Durft niemand je straks meer in te halen door die broek :+

Maar serieus: Topskin in Breda verkoopt ze, als eerder al genoemd :Y
 
nou aangezien et verplicht gaat worden een broek te dragen dacht ik dat ik er wel zoeen op de kop kon tikke.
En nee heb geen jassie _O-

lijken me gewoon goede broeken, die gasten rijden toch ook et hele jaar!?!


[me]maus hoop dat ze me dan eens laten rijden :P [/me]
 
het zijn idd goeie broeken O-) zijn samen met de politie ontwikkeld, en kunnen evt op maat gemaakt worden. kleur kan je ook kiezen, en reflectie, het soort riemlusjes. het hesje zit er standaard bij, maar kan ook achterwege gelaten worden. kortom: alles (veel) is mogelijk
 
Wat zijn de prijzen waar je aan moet denken bij zo'n pak..
(Maatje duitser met biercola buik :+
 
dan kun je mss beter ff bellen nar topskin. niet zo netjes om dat hier te zetten he.


waarom niet? ik bedoel als je belt met een totaal verkeerd bedrag in je hoofd sta je ook een beetje voor L*l. ik bedoel wat mag je van zo'n opmaat broek verwachten qua prijs? >500 of <500
 
Terug
Bovenaan Onderaan