MotorBroek van Oom Agent

waarom niet? ik bedoel als je belt met een totaal verkeerd bedrag in je hoofd sta je ook een beetje voor L*l. ik bedoel wat mag je van zo'n opmaat broek verwachten qua prijs? >500 of <500

Boven de €500 iig. Ik heb 'm gepast in de Leertent in A'dam. Volgens mij was 'ie zo'n €700 (€765??). Sorry dat ik het zeg, maar ik vond de kwaliteit en de afwerking van het materiaal, dikte van het leer, afwerking van de naden, de voering.... ik vond het allemaal wat tegenvallen voor dat geld. Je krijgt 'm dan wel op maat en zo, maar zolang je binnen de normale confectie maten valt (dus ook lengte- en dikte maten zoals de meeste merken wel leveren) krijg je toch beter waar voor je geld bij de andere bekende merken.
Kijk, als je die broek krijgt voor je kleding punten zoals de KLPD, ja dan wordt het een ander verhaal. Ik heb nu een perfect zittende leren broek met hesje van IXS voor €500, en dat -spijt me bijna te zeggen- is gewoon beter dan Topskin heeft. Heel goed leer, perfecte naden en een zeer comfortabele voering.
Dan maar geen witte streep op mijn broek....
:P

Maar ja, ut staat wel strak. Ik ken een instructeur die er altijd in rond hobbelt en rijdt, staat 'm prima. :}
 
Ik heb het even nagekeken. Ik heb twee broeken van topskin. Van de zomer heb ik een geperforeerde zomerbroek gekocht. Kostte 575. Pasvorm en afwerking zijn perfect. De vorig (winter) broek kocht ik in 1996 en is nog steeds prima. Alleen de voering is vervangen voor een paar tientjes. Kan niet beoordelen wat voor broek je in A'dam bij de leertent hebt gepast maar de broeken van Topskin zijn van topkwaliteit en de pasvorm is perfect. Ik heb ook 'n jack van ze, niet het politie model, maar een turbo en hesje en die draag ik ook al sedert 1996. Er gaat niets boven een op maat gemaakte pak voor mij. Ik zie bij de confectie pakken dat ze meestal van een standaard uitgaan en dan voor de grotere maten door de pc een in verhouding groter exemplaar laten maken. Ben je lang, maar heb je niet zulke lange armen dan lijkt het nergens op. Heb je dan ook nog een ballon collonial dan zijn de schouders te wijt en de buik te krap.
 
Broeken zijn gewoon beregoed.

Dingen zijn al jaren en jaren doorontwikkeld met telkens zeer geringe aanpassingkjes en ik draag 'm toch heel wat uurtjes per week, en na een aantal jaar bestel je weer eens een nieuwe maar om nou te zeggen dat de oudere versleten raken :? :N :N

De jassen worden gewoon zwart ipv wit na een aantal jaar en dan moeten ze wel vervangen worden, die broek zou ik wel 10 jaar mee kunnen doen en dat bedoel ik dan met het aantal uur dat IK ze per week draag.
Als het me lukt om ze niet over het asfalt te schrapen.....
 
Ik heb het even nagekeken. Ik heb twee broeken van topskin. Van de zomer heb ik een geperforeerde zomerbroek gekocht. Kostte 575. Pasvorm en afwerking zijn perfect. De vorig (winter) broek kocht ik in 1996 en is nog steeds prima. Alleen de voering is vervangen voor een paar tientjes. Kan niet beoordelen wat voor broek je in A'dam bij de leertent hebt gepast maar de broeken van Topskin zijn van topkwaliteit en de pasvorm is perfect. Ik heb ook 'n jack van ze, niet het politie model, maar een turbo en hesje en die draag ik ook al sedert 1996. Er gaat niets boven een op maat gemaakte pak voor mij. Ik zie bij de confectie pakken dat ze meestal van een standaard uitgaan en dan voor de grotere maten door de pc een in verhouding groter exemplaar laten maken. Ben je lang, maar heb je niet zulke lange armen dan lijkt het nergens op. Heb je dan ook nog een ballon collonial dan zijn de schouders te wijt en de buik te krap.

/goed verhaal.

Dat houd ik me dus ook voor, dat dat model wat ik gepast heb in A'dam, gewoon een ongelukkige uitzondering was. Recht van spreken heb ik eigenlijk alleen als ik naar Breda hobbel (of waar zitten ze ook al weer?) en daar verder neus.
Goed. Voor de volgende keer dan maar, voorlopig heb ik er nog drie te verslijten.
Maar zo'n geperforeerd leren zomerbroek lijkt me wél helemaal top.
 
Broeken zijn gewoon beregoed.

Dingen zijn al jaren en jaren doorontwikkeld met telkens zeer geringe aanpassingkjes en ik draag 'm toch heel wat uurtjes per week, en na een aantal jaar bestel je weer eens een nieuwe maar om nou te zeggen dat de oudere versleten raken :? :N :N

De jassen worden gewoon zwart ipv wit na een aantal jaar en dan moeten ze wel vervangen worden, die broek zou ik wel 10 jaar mee kunnen doen en dat bedoel ik dan met het aantal uur dat IK ze per week draag.
Als het me lukt om ze niet over het asfalt te schrapen.....

sorry voor het omhoog kicken maar ik had nog een paar vraagjes. heeft deze broek een losse voering? omdat het een 4 season broek is. en is deze evt aanritsbaar? hoe zit het zomers als deze broek geen losse voering heeft, zweet je dan niet meer peentjes als in een normale leren broek?
 
nee, gene losse voering. 4-season slaat ook niet op 4 seizoenen, maar op t feit dat t pak uit 4 delen bestaat : broek, hesje, jas met voering, jas zonder voering. voor hartje winter is ie wat te koud. rest van t jaar wél een aanrader
 
Broeken zijn gewoon beregoed.

Als het me lukt om ze niet over het asfalt te schrapen.....

Dat laatste zal nog wel meevallen.....
zag vandaag bij otto simon in almelo( daars altijd wat te doen) een instructeur (politie) instructie geven aan agente.
Als voorbeeld..mijn mond viel open...draaide die gast achtjes met haar achterop
met een draaicirkel van max 3 meter (van één deel van de acht, dus de nul)
kannonne, wat ging die gast plat. :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan