Motorbroek, zomer en winter of all-season?

Da's een bondige reactie. Ik sta inderdaad open voor suggesties.
De enige fijne motor outfit die ik heb ik een Alpine Stars kevlar jeans (maat 28).
Aansluitend en tevens voldoende lang is meestal de uitdaging.
 
Da's een bondige reactie. Ik sta inderdaad open voor suggesties.
De enige fijne motor outfit die ik heb ik een Alpine Stars kevlar jeans (maat 28).
Aansluitend en tevens voldoende lang is meestal de uitdaging.

Probeer Dane eens. Mij als lang/slank figuur past het als gegoten. Niet goedkoop, wel goed.
Ik heb sinds afgelopen jaar de Dane Brondby in lengtemaat. Absoluut warm en waterdicht en zonder de
voering en het water- en winddichte membraam met de ritsen open prima te doen in de zomer.

En anders wandel je toch eens bij Damen naar binnen? Beter op maat ga je het niet krijgen :t
 
Bij mij zit een duro combi eveneens als een hobbezak. Probeer als slank figuur maar eens een aansluitende motoroutfit te vinden.
Ik train met gewichten en ben eerder fors. 4xl Alpine Stars Goretex past maar net om mijn armen en benen en borst, maar kan een grote boodschappentas in het buikcompartiment verstouwen. De op 1 na grootste maat van Rev-it zit best strak en eigenlijk wel goed, de 4xl heeft alleen een grotere buikomvang.
 
Ik heb er een eivorm in laten zetten voor de buik.
Als je doorzet komt de vorm er op den duur ook wel in. :+
 
De Richa Softshell kan ik aanbevelen, zit erg comfortabel en warm.
Nou rij ik niet met 10 graden vorst maar met zo’n 5-6 graden boven nul is het nog goed te doen.
 
Boven de 15 graden rij ik in een motor spijkerbroek met een motor hoodie.
Onder die temperatuur met een textiel rukka motorjas en textiel rukka motorbroek.
Met sneeuw en andere gladdigheid in mijn gewone kleding in de auto lekker met de kachel aan
 
Ik heb drie broeken, maar zou op zich prima met alleen mijn Dane broek toekunnen. Die draag ik over mijn gewone broek en is dus vooral handig voor alle ritjes waar ik ergens heen moet waar ik zo min mogelijk moeite wil doen om me om te kleden. In de winter de binnenvoering er in, de rest van het jaar zonder voering. Als het echt lekker weer is doe ik mijn motorjeans aan, dan hoef ik me helemaal niet om te kleden.

Voor echt een hele dag of langer (vakantie) toeren geef ik toch de voorkeur aan een leren broek, die vind ik lekkerder zitten, maar vereist als je ergens heen gaat dat je in je onderbroek staat bij het omkleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan