Motorcam

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
Vandaag ff aan het knutselen geweest met een maat van me, morgen moet er vanaf de motor gefilmd worden en dan komt er het volgende uit:
Het is ons eerst probeersel, dus niet te hard lachen ;)

motorcam_01.jpg

12V verbinding vanaf de accu

motorcam_02.jpg

12V VHS-videorecorder in een rugzak

motorcam_03.jpg

De 'stellage' op de tank. Hieronder zitten: 1 bakje, 1 cpu-koelblok en een webcam :) Uiteindelijk nog maar ff een zwart T-shirt over het geheel geplakt, anders viel het wel erg op.

motorcam_04.jpg

Valt toch best mee :P

motorcam_05.jpg

Door de kuipruit.

Heeft iemand nog meer van dit soort creaties? Laat het alsjeblieft zien, dan kunnen we het de volgende keer misschien anders aanpakken.
 
LOOOOOOL!

Ik DENK dat de meeste mensen gewoon een fatsoenlijke camera op de tank monteren of beter nog enkel de lens ergens monteren en de camera onder de buddy verstoppen ofzo :)

Hij's wel leuk verder hoor! Wanneer krijgen we de beelden te zien?
 
Whahaha, wat stoer zo!! :}

Ik ben benieuwd of we morgen wat mooie beelden kunnen maken. :)
 
ik wil alleen maar blauwe lucht zien als je de filmpies online zet })
 
LOOOOOOL!

Ik DENK dat de meeste mensen gewoon een fatsoenlijke camera op de tank monteren of beter nog enkel de lens ergens monteren en de camera onder de buddy verstoppen ofzo :)

Hij's wel leuk verder hoor! Wanneer krijgen we de beelden te zien?
Daar hebben we het vandaag ook al ff over gehad, waarschijnlijk slopen we de hele zooi uit elkaar en maken dan alles compacter. Die camera moet ook op andere plekken gehangen kunnen worden natuurlijk.

De beelden zal ik ze snel mogelijk digitaliseren, moet ze morgen eerst nog maken :P

Vandaag wel ff een stukkie proefgereden, wat gaat die gixxer hard man!! Zag ik nu pas. Een heel normaal stukkie hier in de buurt, tussen 2 bochten in, reed ik 190. En je mag er 50.. wow.. nooit geweten dat het daar zo hard ging. Dacht dat het met 160 wel een keer ophield.
 
Waar dat ducktape al niet goed voor is ;)
Wanneer komen de filmpjes? Iets voor na het paintballen?
 
Heb je wel van te voren afgetankt :P

Ben benieuwd naar het resultaat :+

Have fun ermee morgen.
 
Waar dat ducktape al niet goed voor is ;)
Wanneer komen de filmpjes? Iets voor na het paintballen?
:} Ducktape :}

Ik zou niet weten hoe ik het anders vast had gekregen.

Nog geen idee wanneer de film klaar is. Eerst al die "Sjezus, deed ik dat :? "-momenten er uitknippen ;)
 
Nu, ik vraag me nog steds 1 ding af.. hoe the fuck connecteer je een webcam (=usb? serieel?) met een svhs taperecorder (=videorecorder?)?!
 
Nu, ik vraag me nog steds 1 ding af.. hoe the fuck connecteer je een webcam (=usb? serieel?) met een svhs taperecorder (=videorecorder?)?!
"pc" er tussen met video uit misschien?

trouwens heb je niet een foto van het geheel maar dan zonder t-shirt erover, nu zijn we eigenlijk nog niet zo heel veel
 
Op zaterdag 13 juli 2002 01:47 schreef goldfinger het volgende:"pc" er tussen met video uit misschien?

Dan lijkt het me een stuk makkelijker om gewoon rechtstreeks op HD op te nemen.
 
Er gaan gewoon 2 tulp plugjes in deze webcam, audio en video..

Maareh, ken je die van die jongens die zouden gaan rijden met een camera op hun tank???

'( het komt hier met bakken uit de lucht
 
Waar heb je die recorder vandaan? kost dat?
Wij (kneed at speed) gebruiken een 'gewone' digitale video camera. Die moeten we dus ook geveerd ophangen, omdat anders het hele meganiek naar de t.... gaat. Ik wil ook wel graag zo'n losse recorder hebben. Kan ik de camera mooi in mijn racekontje plakken. Stukje perspecs ervoor en altijd filmen maar!
 
Waar heb je die recorder vandaan? kost dat?
Wij (kneed at speed) gebruiken een 'gewone' digitale video camera. Die moeten we dus ook geveerd ophangen, omdat anders het hele meganiek naar de t.... gaat. Ik wil ook wel graag zo'n losse recorder hebben. Kan ik de camera mooi in mijn racekontje plakken. Stukje perspecs ervoor en altijd filmen maar!
Kijk eens bij onze SM-vriend GuZ... Bulletcam!
Kan je meestal aansluiten op je digicam & is waarschijnlijjk goedkoper dan een 12V video...

12V video lijkt me iets wat je bij de camping-shop haalt (caravan enzo)
 
Kijk eens bij onze SM-vriend GuZ... Bulletcam!
Kan je meestal aansluiten op je digicam & is waarschijnlijjk goedkoper dan een 12V video...

12V video lijkt me iets wat je bij de camping-shop haalt (caravan enzo)

Klopt, de vraag was puur uit interesse. Widget en bullet cam zouden mij nog iets van 250 euro extra kosten. Daar heb ik niet zo'n zin in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan