motorcamping Dolomiten

Wij (mijn vrouw en ik) willen volgend jaar de motor meenemen in een busje en de vouwwagen meenemen. wij willen ongeveer 14 dagen verblijven op een mooie (motor)camping. en vandaar uit gaan touren.
wij hebben dit jaar 4500km gereden alleen maar op de motor hotel in en uit.
is ook goed bevallen maar we een beetje duur, vandaar dat we op een camping willen verblijven en natuurlijk om de gezelligheid.
we hebben ongeveer 20 jaar gecampeerd, alleen vorig jaar niet.
wie weet nog mooie campings en passen in de Dolomiten.

Südtirol
Camping Mals - Camping in Südtirol - Vinschgau
http://www.obervinschgau.com/
Ook erg mooi veel passen ! :]
S6
ciao ciao
 
Hey Speedy, mag ik vragen wat voor een bus je gaat (wilt gaan) gebruiken, mijn vrouw (Biancie) en ik gaan al een aantal jaren met de tent richting Alpen, Dolomieten of zoals vorig jaar het hooggebergte van Zwitserland...mijn wens is om de motoren mee te nemen op dit soort vakantie's, twijfel alleen nog steeds hoe die mee te nemen :/

Ik neem een Fiat Scudo 1.9 turbo diesel mee.Zoals deze in Lana, dicht bij Merano. Zijn wij 2jr.geleden geweest, sanitair was er super, alleen van het winkeltje en het brood moet je je niet teveel voorstellen, maar het leuke dorpje is op loop afstand...zitten volgens mij 2 supermarkten en genoeg winkeltjes en restaurantjes :Y

Net niet in de Dolomieten, maar misschien wel het overwegen waard *O*
Oké, dat wordt het niet voor ons...ik heb een Peugeot Expert gehad - z'n franse zusje - daar paste m'n R1 overdwars in, maar geen 2 naast elkaar :N
Weet niet of ik dat stuk met een aanhanger met daarop de motoren wil rijden :?
:? Gias vroeg naar een camping vlakbij Merano (zie zijn post van 19 november), vandaar R1enzo's antwoord....
ThnX Schatje ;)
 
Laatst bewerkt:
Oké, dat wordt het niet voor ons...ik heb een Peugeot Expert gehad - z'n franse zusje - daar paste m'n R1 overdwars in, maar geen 2 naast elkaar :N
Weet niet of ik dat stuk met een aanhanger met daarop de motoren wil rijden :?ThnX Schatje ;)

als je bedoeld dat ik jouw motoren wil meenemen, zo ja dan wordt het niet.
normaliter met aanhanger is dat ook goed te doen. ligt er ook een beetje aan wat voor auto je ervoor de aanhanger hebt en hoe groot is jouw wens.
ik kijk er al na uit naar de vakantie in 2010
 
:? :? :? Denk dat jij niet helemaal begrijpt wat Renzo bedoelt hoor.....

Wij (Renzo en ik) zijn op zoek naar een vervoermiddel voor onze motoren tijdens zomervakanties. Vandaar dat we hier en daar vragen wat mensen gebruiken, zodat we misschien op een idee komen.
Het is dus absoluut NIET de bedoeling dat jij onze motoren meeneemt!!!!
 
:? :? :? Denk dat jij niet helemaal begrijpt wat Renzo bedoelt hoor.....

Wij (Renzo en ik) zijn op zoek naar een vervoermiddel voor onze motoren tijdens zomervakanties. Vandaar dat we hier en daar vragen wat mensen gebruiken, zodat we misschien op een idee komen.
Het is dus absoluut NIET de bedoeling dat jij onze motoren meeneemt!!!!

ivm met classic motor racen, vervoer ik vaak 2 motoren.
zo heb ik een ponytrailer op gekocht en deze ingericht als motortrailer.haken aangebracht voor het vast sjorren. speciale sjorbanden voor het stuur. voorwielklem (Powerplustools)
ik heb deze trailer (met kenteken) voor weinig gekocht.
er zijn een aantal voordelen tegen over een aanhager nl.
De motoren staan droog
zodra de achterklep wordt neergeklapt heb je direkt een oprijplaat.
je kunt links en rechts voor bij de motor komen ivm deurtjes.
je kunt de motortrailer op slot zetten incl de achterklep en deurtjes.
etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan