Motorcamping Eiffel/Ardennen

Roy64

Rookie
2 sep 2002
12
0
Horst
ik wil volgende maand met 1 of 2 vrienden een paar dagen touren in de ardennen en/of de Eiffel. Aangezien niemand van ons er al eerder gereden heeft hebben we geen idee wat het mooiste is om te rijden (mooi bochten werk).
En heeft er iemand een goede tip voor een fatsoenlijke motorcamping in de regio.
 
Little Creek in Utscheid (Eifel vlakbij Neuerburg in de buurt van de luxemburgse grens).

Mooi gelegen en leuke camping :)
 
zeker bij in den Hof op de camp is tof...
hebben wij afgelopen weekend nog gezeten...
check ff mijn verhaal over de eiffel..
misschien ff standaardpijppie op je fiets schroeven???

Senna
 
Bij trois-ponts (belgische ardennen) schijnt een goede te zitten als je van trois-ponts naar wanne rijdt net voor wanne aan je rechter hand, daar tegenover op de berg tevens een goede pizzeria! Trouwens ook nog een leuk weggetje om te rijden ook!
 
Bedankt voor de reacties ! ik zal er wel eentje uitpikken en zien wat het is, ik heb er in iedergeval veel zin in, ik ben dr nog nooit geweest.
 
In Wilwerwiltz, een paar kilometer vanaf Wiltz (luxemburg uiteraard) is een kleine camping waar wij altijd komen. Het fijne daar is dat ze achterin stuk hebben waar geen vaste plaatsen zijn dus je kunt lekker samen gaan staan en ook heel leuk is de vuurplaats waar je dus vuur mag stoken en meestal ligt daar ook een hoop brandhout voor je klaar. Er komen vaak groepjes op de motor dus er is altijd bier genoeg op voorraad.

Mazzel,

Roland

ps: mocht je daar komen, rijd dan daarvandaan eens naar Kautenbach... dit is een schitterende hair-pin route. advies: eerst even verkennen voor je echt gaat gassen want er wil nog wel eens grind liggen hier en daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan