Motorcampings Ardennen en Luxemburg

Jasper S

Die hard MF'er
10 apr 2004
333
0
Ede
Hoi,
Ik wil morgen een weekje op vakantie met de motor naar de Ardennen/Luxemburg, en ik vroeg mij af of iemand nog motorcampings in die omgeving weet. Wel low-budget ;)
 
Hoi,
Ik wil morgen een weekje op vakantie met de motor naar de Ardennen/Luxemburg, en ik vroeg mij af of iemand nog motorcampings in die omgeving weet. Wel low-budget ;)

Wel een simpel iets maar eten en drinken is top en de eigenaars zijn toffe mensen dus kijk maar even http://www.boelesplace.be
ik ben daar in Mei nog geweest en je kunt daar met je tent gaan staan of slapen in een slaapzaal.
Echt een leuke bedoeling daar voor weinig geld.

:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook op 'gewone' campings gaan staan en er staan er zat op bv. van die startpagina sites.

Als je echt naar motorcampings gaat dan moet je wel een beetje tegen Harleyvolk kunnen om het eens zo te zeggen. Als je je motorcamping noemt dan trek je gauw groepen van zulke mensen.

Hoeft niks mis mee te wezen, maar het verschil met caravangezinnen mag duidelijk zijn.

De een heeft een hekel aan kinderen, de ander aan muziek en geouwehoer tot 's avonds laat. Net wat je wilt.
 
Je kan ook op 'gewone' campings gaan staan en er staan er zat op bv. van die startpagina sites.

Als je echt naar motorcampings gaat dan moet je wel een beetje tegen Harleyvolk kunnen om het eens zo te zeggen. Als je je motorcamping noemt dan trek je gauw groepen van zulke mensen.

Hoeft niks mis mee te wezen, maar het verschil met caravangezinnen mag duidelijk zijn. De een heeft een hekel aan kinderen, de ander aan muziek en geouwehoer tot 's avonds laat. Net wat je wilt.
Helemaal :^ :)
 
Ik heb geen Harley :P maar ben 20 jaar en hou wel van goeie ouwe muziek en ouwehoeren, en ik ga alleen dus een beetje aanspraak lijkt me wel gezellig. Vorig jaar ben ik ook gewoon naar goedkope gemeentecampings gegaan in Frankrijk, maar een motorcamping lijkt me weleens leuk. Dat Boele's place ziet er wel gezellig uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan