Motorcenter Amsterdam

jaja oma, daar gaan we weer :Y

ik ben er benieuwd naar! Laatste keer dat ik er was, erg veel lol met die gasten gehad en idd goede ervaring met de dame van de kleding. Nu schijnt het er voller te worden met motoren, wat altijd goed is. Daar ga ik binnenkort weer eens langs! 8-)
 
Ik had ook gehoord van de nieuwe bedrijfleiding. Lijkt me een verbetering.

Ten opzichte van de oude situatie is bijna alles een verbetering. Ik ben er een paar keer geweest, o.a. om een motor te kopen, maar werd er niet vrolijk van.
Alleen de kledingafdeling was op zich goed.
 
Kwas er laatst ook ff voor onderdelen en ik was wel tevreden. Aardige gasten, behulpzaam en houden wel van een beetje lol.
 
Eindelijk een nieuwe leven in de tent, want het was echt doodbloedende zaak voorheen.
Hopelijk gaan ze van die Experience days met Fabrikanten/dealers organiseren, zoals ik gewend ben met Goedhart uit Bodegraven.

Ik wacht er op :] , een leuk tent erbij, de andere grote motorzaak in Amsterdam is Motorport in Zuidoost, maar daar valt ook niks te doen |(

Het gaat je goed Motorcenter Motorcity ! *O* :Y



[...]
~[/quote]

Ohja, met die smerige gecremeerde hamburgers.
 
Laatst bewerkt:
Oma ff aan de kant....

Mijn vorige ervaring met Motorcity was niet helemaal geweldig (3 maanden over een reparatie)
maar vriendelijk behandelt etc. dus kom je toch nog een keer terug.
Heb in Januari dus een setje spiegels besteld (buurman verhuisd en gooit van 4 hoog een matras op je motor) en deze zouden er een paar dagen later zijn.
Gelukkig zijn ze consequent in hun traagheid, vorige week zag ik dat ze gebeld hadden, heb uiteindelijk maar zelf spiegels besteld die netjes een dag later in de bus lagen.
Motorcity is voor mij een gepasseerd station.
 
Oma ff aan de kant....

Mijn vorige ervaring met Motorcity was niet helemaal geweldig (3 maanden over een reparatie)
maar vriendelijk behandelt etc. dus kom je toch nog een keer terug.
Heb in Januari dus een setje spiegels besteld (buurman verhuisd en gooit van 4 hoog een matras op je motor) en deze zouden er een paar dagen later zijn.
Gelukkig zijn ze consequent in hun traagheid, vorige week zag ik dat ze gebeld hadden, heb uiteindelijk maar zelf spiegels besteld die netjes een dag later in de bus lagen.
Motorcity is voor mij een gepasseerd station.

:? :? :? :?

Je weet dat het blijkbaar weken kan duren, gaat daarmee akkoord (je laat ze bestellen). Vervolgens zijn ze er en je laat niets van je terug horen om ze zelf te bestellen???
:?
 
:? :? :? :?

Je weet dat het blijkbaar weken kan duren, gaat daarmee akkoord (je laat ze bestellen). Vervolgens zijn ze er en je laat niets van je terug horen om ze zelf te bestellen???
:?

dagen=!weken en wie zegt dat hij niks meer heeft laten horen?

waarom spring je hier in godsnaam zo snel en negatief op? :N
 
dagen=!weken en wie zegt dat hij niks meer heeft laten horen?

waarom spring je hier in godsnaam zo snel en negatief op? :N

|(

Sorry dacht dat er twee keer een paar weken stond i.p.v dagen. Maar negatief? Stond toch een :? bij, dat was niet negatief maar omdat ik het niet begreep. Niet goed gelezen, nu is het duidelijk _O-
 
Oma ff aan de kant....

Mijn vorige ervaring met Motorcity was niet helemaal geweldig (3 maanden over een reparatie)
maar vriendelijk behandelt etc. dus kom je toch nog een keer terug.
Heb in Januari dus een setje spiegels besteld (buurman verhuisd en gooit van 4 hoog een matras op je motor) en deze zouden er een paar dagen later zijn.
Gelukkig zijn ze consequent in hun traagheid, vorige week zag ik dat ze gebeld hadden, heb uiteindelijk maar zelf spiegels besteld die netjes een dag later in de bus lagen.
Motorcity is voor mij een gepasseerd station.


Lekker gedrag van die buurman (Neem aan dat het allemaal netjes afgelopen is qua betalingen van zijn kant?)


Is inderdaad niet bepaald netjes. Vooral niet na jouw vorige ervaring met hun. -O-
Heb je hun hier ook op aangesproken? Of had je al zoiets van "stik er maar in!"






Heb eind januari via MotorCity een 749s gekocht die bij Goedhart Motoren stond. Was allemaal geen probleem.

Waarom? Betere inruilwaarde voor mijn Hornet bij zoon dan bij vader.
Komt er natuurlijk bij dat ik mijn vorige motoren ook allemaal gekocht had bij zoon in de tijd dat hij nog in Bodegraven werkte.

Eind deze week ga ik langs om te zeggen dat ik r kom ophalen van winterstalling *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan