Motorcentrum eindhoven

waarom vind ik dit bericht niet helemaal vreemd?
Ik ga me hier niet over uitlaten, maar iedereen op het forum weet wel wat van die toko. Dat zegt genoeg.

Ik denk dat de politie graag een container vol met schadefietsen wilde gaan kopen daarzo om op te knappen in hun vrije tijd. :X

edit - Ik kan alleen speculeren, maarja, misschien moet je contact opnemen met politie van die regio? Of met de zaak zelf?
 
Laatst bewerkt:
waarom vind ik dit bericht niet helemaal vreemd?
Ik ga me hier niet over uitlaten, maar iedereen op het forum weet wel wat van die toko. Dat zegt genoeg.

Ik denk dat de politie graag een container vol met schadefietsen wilde gaan kopen daarzo om op te knappen in hun vrije tijd. :X

edit - Ik kan alleen speculeren, maarja, misschien moet je contact opnemen met politie van die regio? Of met de zaak zelf?
over die schadefietsen. Ik kan zeggen dat er in ieder geval 1 eerlijk gekocht is want dat is mijn oude. Die is gekocht via de verzekering. Netjes betaald en keurig het vrijwaringsbewijs naar me toegezonden. Dat is mijn enige ervaring met ze.
 
Iemand enig idee wat daar dinsdag aan de hand was? ik heb begrepen dat er veel politie was.
Groet,
John

Mag ik vragen hoe je aan deze info komt, en wat je er van weet? Mocht je het niet op het forum willen zetten, dan mag je me ook mailen. Ik heb er wel belang bij om dat te weten namelijk. '(
 
Het enige dat ik weet is dat de politie al een hele tijd met een onderzoek bezig is rondom die tent. Het ging vooral om gejatte fietsen icm goedkope onderdelen. Maar het fijne weet ik er niet van. Kortom speculeren . . .
 
Mag ik vragen hoe je aan deze info komt, en wat je er van weet? Mocht je het niet op het forum willen zetten, dan mag je me ook mailen. Ik heb er wel belang bij om dat te weten namelijk. '(

Ook een motor daar gekocht :?

effe off-topic :
Wie heeft er nou echt een motor die dus van MotorCentrum Eindhoven afkomt :?
De mijne komt er vandaan en is gelukkig goed ,behalve dan dat ik al 6 maanden om het geschiedenisboekje loop te zeiken (ja ik weet et ,wekt niet veel vertrouwen)

En ja ,MCE heeft een hele geschiedenis hier ,maar ben dus nog nooit niemand hier tegengekomen die ook daadwerkelijk een motor bezit die van MCE afkomt
Wel een heleboel mensen die er zijn geweest en slecht behandelt zijn (zie geschiedenisboekje B| )
 
Laatst bewerkt:
woon vlak bij Eindhoven en hoorde het dat er politie was gezien. Ik ben ook nieuwsgierig!

Heb verder geen ervaring met de zaak, ben er ooit eens 1 keer binnen geweest
 
effe off-topic :
Wie heeft er nou echt een motor die dus van MotorCentrum Eindhoven afkomt :?

...ben dus nog nooit niemand hier tegengekomen die ook daadwerkelijk een motor bezit die van MCE afkomt...

Ik, mijn ducati met "7000km" op de teller kwam er vandaan.
:(
 
maatje van me heeft er een duc monster gekocht , die liep dus niet goed en hij gaat nu een zwarte ophalen en hopen dat die wel goed is.
 
Ik heb er begin dit jaar een gsx1400 gekocht.
Het verhaal wat ze hadden klopte voor een meter. Hij werd aangeboden met een kleine 3000 km op de teller. Ik heb hem door Erik van Lent laten keuren. Toen bleek dat de fiets origineel een andere kleur had gehad, voor en achterwiel waren niet uit hetzelfde jaar en in de onderhoudsboekjes stond dat hij bij 6000km een beurt had gehad. Erik heeft de originele verkoper achterhaald. Ik heb die verkoper gebeld en via hem de originele eigenaar achterhaald. Die heb ik toen ook nog gesproken. Hij had de voorkant in elkaar gereden bij 6800km. Hij heeft me er zelfs de foto's van gestuurd (waarop ik kon zien dat de schade vooral in de voorvork, kapot tellerhuis en spuitwerk zat)
Erik gaf aan dat de motor verder in orde was want hij was perfect hersteld en functioneerde prima. Erik maakt er ook altijd een goede proefrit mee, dus voor degene die een motorwinkel niet 100% vertrouwen, laat je aanstaande aankoop door Erik keuren!
Ik ben teruggegaan naar MCE en heb het verhaal verteld wat ik nu wist. Waarschijnlijk zag hij aan me dat ik de motor toch wel erg graag wilde hebben want ik kreeg alleen extra garantie maar verder niks van de prijs af. ( hij maakte wel zijn excuses maar als ik de verdere berichten over MCE hier zo lees stellen die weinig voor).
De motor rijdt nog overigens nog steeds super dus spijt van de aankoop heb ik niet maar de manier waarop dit gegaan is zorgt er bij mij voor dat ik er nooit meer naar terug ga. :(
 
Ik, mijn ducati met "7000km" op de teller kwam er vandaan.
:(
Ow :o , maat van me heeft daar ook een Duc gekocht met '8000km' op de teller...

en daarvan moest de koppeling al worden vervangen B| is wel onder garantie vervangen trouwens.
 
nou het schijnt dat een boze koper de kop van de eigenaar (of iig hoofd-verkoper) heeft ingeslagen...en ligt in kritieke toestand in't ziekenhuis.
 
Iemand enig idee wat daar dinsdag aan de hand was? ik heb begrepen dat er veel politie was.
Groet,
John

Bij de politieberichten van regio Brabant-ZO is niets te vinden daaromtrent.

Maar als het een onderzoek betreft zoals hier al eerder vermeld, wordt dat toch pas later gepubliceerd meestal. Tegen de tijd dat het onderzoek afgerond is.
 
kan me iets bij voorstellen, die lui zijn zo flexibel als beton.

Mijn ervaring: vroeg voor een gebruikt kuipdeel, meer dan dat het nieuw via de fabrikant kost, en volhouden!!!! |( |(

Dus moraal check bij MCE ook je prijzen als je gebruikt spul koopt!!
 
die maat van me dit topic maar es gemaild. B|

Heb hem al even niet gesproken, maybe heeft hij wel zijn vuisten gebruikt :x
 
een medewerker vertelde mij
dat de politie enkele motoren ter inspectie heeft meegenomen.

volgens de medewerker waren de motoren niet van mce zelf maar stonden daar alleen voor de verkoop. De betrefende motoren zouden van andere personen zijn.

niks bekend over mishandeling ed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan