Motorcentrum eindhoven

een medewerker vertelde mij
dat de politie enkele motoren ter inspectie heeft meegenomen.

volgens de medewerker waren de motoren niet van mce zelf maar stonden daar alleen voor de verkoop. De betrefende motoren zouden van andere personen zijn.

niks bekend over mishandeling ed.
Als het waar is wat ik lees over die gasten dan was het geen mishandeling maar behandeling.
 
een medewerker vertelde mij
dat de politie enkele motoren ter inspectie heeft meegenomen.

volgens de medewerker waren de motoren niet van mce zelf maar stonden daar alleen voor de verkoop. De betrefende motoren zouden van andere personen zijn.

niks bekend over mishandeling ed.
Tuurlijk, die motoren zijn zeker van ???

O-)
 
Idd, er wordt wel erg vaak een topic geopend over die 'zaak'.
Je zou bijna je motor er niet meer naar toe brengen/kopen O-)
 
Kommop man, iedere idioot WEET gewoon dat hoge biedingen voor compleet opgevouwen calzone motoren en 'goede motoren' goedkoop verkopen nooit goed samen kunnen gaan. :(
Zal me niet verbazen als HIJ aldie Polen hierheen haalt :+
 
Van mij ook nog maar even een serieuze reactie. Ik was erg benieuwd wat er waar was van dit verhaal om persoonlijke reden.
Ik ben al een jaar of 15 werkzaam in de motorbranche en sinds een tijdje op zoek naar een nieuwe baan. Uiteraard had ik ook al wat verhalen gehoord over Motorcentrum Eindhoven en zijn eigenaar. Helaas is de markt momenteel niet zo best zoals iedereen wel weet, dus erg veel keus in werk is er dan ook niet.
Buiten dat wil ik iedereen graag het voordeel van de twijfel gunnen, want er wordt ook een hoop onzin geplaatst op internet.
Dat voordeel gunde ik hem ook toen ik te horen kreeg dat hij twee vacatures had, maar helaas moet ik nu toegeven dat hij die twijfel absoluut niet waard was.
Ik heb een open sollicitatie aan hem gestuurd, waarop ik een dag later al een enthousiast telefoontje van hem kreeg, met de uitnodiging om snel eens te komen praten.
Dit gesprek heeft dezelfde dag al plaatsgevonden, en dat werd later nog gevolgd door een tweede.......en een aantal telefoontjes.......informatie bij mijn oude werkgever.........weer een gesprekje.......een mailtje......en om een lang verhaal kort te maken, dat duurde zo bijna 5 weken.
Telkens weer een ander verhaal, tot ik afgelopen maandag maar besloot om per mail te vragen wat nu uiteindelijk zijn plan was.
Omdat ik daar op geen reactie kreeg, (en in dit topic weer eens las dat er wat stonk daar), ben ik er gisteren maar weer eens heen gegaan.
Ik werd te woord gestaan door zijn vrouw, die zei van niets te weten. **** zou er "misschien" morgen zijn, en ik moest maar bellen naar hem. Op mijn vraag waarom ik ook geen reactie kreeg op mijn mail, was haar antwoord; "de pc is gecrashed"........tuuuuuurlijk.
Omdat ik al wist dat bellen geen zin zou hebben, ben ik er vanmiddag maar weer binnen gelopen. Klanten waren er geen, (rara hoe kan dat toch?), en al het personeel zat boven in een hoekje aan de koffie.
Zijn vrouw kwam naar beneden toen ik vroeg of **** er ook was.
Nee hij was er niet, en zo kon me ook niet vertellen wanneer hij er wel zou zijn. :?
Toen ik vertelde dat ik het wel erg vreemd vond dat zelfs zijn vrouw niet weet waar hij is, zei ze "ik moet van mijn man zeggen dat de vacature al ingevuld is".
Daarop heb ik gezegd dat het een waardeloze vent is om mij 6 weken aan het lijntje te houden, en dat ik nu alle verhalen die over hem de ronde doen toch wel moest gaan geloven.
Het is in mijn ogen een waardeloze onbetrouwbare vent, die ook nog eens zijn vrouw de k*tklusjes laat opknappen. (wat voor vent durft mij niet onder ogen te komen en schuift het op zijn vrouw af? Ik ben geen twee meter lang en een meter breed of zo hoor, en ook als ik boos wordt blijf ik gewoon netjes).
Ik hou er normaal gesproken niet van om iemand zwart te maken op een forum, maar dit lucht toch wel even op. Ook ben ik van mening dat als ik door dit verhaal maar één persoon heb kunnen behoeden voor een miskoop bij hem, dan is mijn dag al weer goed.
Hopelijk leest hij, (en zijn nieuwe werknemers?), dit forum ook eens.
Oh nee hij kan het niet lezen want zijn pc was gecrashed natuurlijk.......stom van me. |(

Oh nog even dit; ik heb medelijden met de mensen die onder hetzelfde dak hun eigen bedrijfje hebben, en misschien ook wel nadeel zullen ondervinden van alle negatieve publiciteit rond **** en zijn MCE. Zo ver ik weet doen zij het echt prima en eerlijk, vooral van de dames van Motomoda hoor ik alleen maar positiefs! :Y
 
heel duidelijk verhaal!! :X

Heel veel suc6 bij het vinden van een goede baan bij de juiste werkgever! :Y

Zo dat is wel heel erg duidelijk 8-)
 
Wees maar blij dat je dr nu (na lang wachten) achter komt ipv dat je dr inmiddels zou werken
 
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat er aantal fietsen en pc's door de politie i.c.m. de belastingdienst mee zijn genomen.
Het zou me dan ook niet verbazen dat de eigenaar ook een 'tijdje' van de zaak weg is...

Tevens vind ik wel dat er duidelijk gezegd moet worden dat de dames van Motomoda en Luc van Gerwen (onderhoud) hier volstrekt buiten vallen..
 
Nu ik de verhalen zo hoor, lijkt 't me een steeds minder verstandige keus om binnenkort een zwarte R6 met 10.000 km´s voor 8500e bij MCE te kopen.

Misschien dat de R6 met 7.000 km's voor 8250e van Motorhuis de Pitstop nog interessant is, ook al heeft ie valschade en heb ik een negatieve mening over de zaak op het net kunnen vinden.

Of beter nog, verder zoeken. Heb toch nog wel ff tijd aangezien ik gister gezakt ben.. :X

 
Laatst bewerkt:
Ik ben echt benieuwd hoe dit ga aflopen bij MCE :Y

Als die meiden van MotoModa en die Duc dealer ernaast geluk hebben wordt ie er eindelijk eens uitgekickt en neemt een eerlijk persoon de zaak over
 
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat er aantal fietsen en pc's door de politie i.c.m. de belastingdienst mee zijn genomen.
Het zou me dan ook niet verbazen dat de eigenaar ook een 'tijdje' van de zaak weg is...

Tevens vind ik wel dat er duidelijk gezegd moet worden dat de dames van Motomoda en Luc van Gerwen (onderhoud) hier volstrekt buiten vallen..

Klopt, dat heb ik dacht ik ook gedaan onder aan mijn verhaal? (sorry daar voor, nu ik het terug lees is het ook wel erg lang)
Ik zou het ook vreselijk vinden als de goeden weer eens onder de slechten gaan lijden. De andere huurders van het pand doen het inderdaad uitstekend, alleen jammer dat ze onder de paraplu van MCE zitten.
(als de dames van Motomoda hulp nodig hebben om een eigen ingang in de gevelmuur te kappen, dan ben ik de eerste die komt helpen) _O-
 
Ik ben er een jaar geleden geweest omdat ik wegens omstandigheden maar een zeer beperkt budget had om een motor te kopen.
Toen ik daar binnenkwam duurde het al heel lang voor er iemand naar me toe kwam en aangezien er bij de "goeie" fietsen niets bij stond heb ik ook maar even naar de schadefietsen gekeken (1 met lichte kuipschade is beter dan niets) maar bij de 5 fietsen die in eerste instantie wel interessant leken waren na het verkooppraatje meteen een stuk minder aantrekkelijk puur doordat het verhaal totaal niet klopte met wat mijn ogen (en technisch inzicht) zagen.
Was er zelfs 1 die stapvoets onderuit was gegaan en een stuurafdruk had in het frame van zo'n 3 cm diep |(
Ik denk dat ik met meer vertrouwen een motor kan kopen op de Vinkerslag in Maastricht en die mensen komen ook nog eens veel vriendelijker over dan mij MCE.
Dus als iemand er ooit eens wil kijken voor een motor zou ik zeggen PAS OP maar het beste kan ik nog aanraden gewoon niet je tijd te verdoen en meteen naar de volgende door te rijden 8-)
 
Misschien heeft de politie mijn motorfiets wel daar teruggevonden dan...

Ik heb in April dit jaar een GSX-R1000 K4 daar gekocht, met klein beetje schade. Leuke fiets opzich.
Alleen was het wat minder dat hij 3 weken later, ontvreemd was voor mijn deur.
Hij stond goed vast, en alarm erop...

Gelukkig ben ik nu de gelukkige eigenaar van een zwarte K6.
Moet alleen nog wachten tot mn verzekering EINDELIJK een keer gaat uitkeren...
 
Van mij ook nog maar even een serieuze reactie. Ik was erg benieuwd wat er waar was van dit verhaal om persoonlijke reden.
Ik ben al een jaar of 15 werkzaam in de motorbranche en sinds een tijdje op zoek naar een nieuwe baan. Uiteraard had ik ook al wat verhalen gehoord over Motorcentrum Eindhoven en zijn eigenaar. Helaas is de markt momenteel niet zo best zoals iedereen wel weet, dus erg veel keus in werk is er dan ook niet.
Buiten dat wil ik iedereen graag het voordeel van de twijfel gunnen, want er wordt ook een hoop onzin geplaatst op internet.
Dat voordeel gunde ik hem ook toen ik te horen kreeg dat hij twee vacatures had, maar helaas moet ik nu toegeven dat hij die twijfel absoluut niet waard was.
Ik heb een open sollicitatie aan hem gestuurd, waarop ik een dag later al een enthousiast telefoontje van hem kreeg, met de uitnodiging om snel eens te komen praten.
Dit gesprek heeft dezelfde dag al plaatsgevonden, en dat werd later nog gevolgd door een tweede.......en een aantal telefoontjes.......informatie bij mijn oude werkgever.........weer een gesprekje.......een mailtje......en om een lang verhaal kort te maken, dat duurde zo bijna 5 weken.
Telkens weer een ander verhaal, tot ik afgelopen maandag maar besloot om per mail te vragen wat nu uiteindelijk zijn plan was.
Omdat ik daar op geen reactie kreeg, (en in dit topic weer eens las dat er wat stonk daar), ben ik er gisteren maar weer eens heen gegaan.
Ik werd te woord gestaan door zijn vrouw, die zei van niets te weten. **** zou er "misschien" morgen zijn, en ik moest maar bellen naar hem. Op mijn vraag waarom ik ook geen reactie kreeg op mijn mail, was haar antwoord; "de pc is gecrashed"........tuuuuuurlijk.
Omdat ik al wist dat bellen geen zin zou hebben, ben ik er vanmiddag maar weer binnen gelopen. Klanten waren er geen, (rara hoe kan dat toch?), en al het personeel zat boven in een hoekje aan de koffie.
Zijn vrouw kwam naar beneden toen ik vroeg of **** er ook was.
Nee hij was er niet, en zo kon me ook niet vertellen wanneer hij er wel zou zijn. :?
Toen ik vertelde dat ik het wel erg vreemd vond dat zelfs zijn vrouw niet weet waar hij is, zei ze "ik moet van mijn man zeggen dat de vacature al ingevuld is".
Daarop heb ik gezegd dat het een waardeloze vent is om mij 6 weken aan het lijntje te houden, en dat ik nu alle verhalen die over hem de ronde doen toch wel moest gaan geloven.
Het is in mijn ogen een waardeloze onbetrouwbare vent, die ook nog eens zijn vrouw de k*tklusjes laat opknappen. (wat voor vent durft mij niet onder ogen te komen en schuift het op zijn vrouw af? Ik ben geen twee meter lang en een meter breed of zo hoor, en ook als ik boos wordt blijf ik gewoon netjes).
Ik hou er normaal gesproken niet van om iemand zwart te maken op een forum, maar dit lucht toch wel even op. Ook ben ik van mening dat als ik door dit verhaal maar één persoon heb kunnen behoeden voor een miskoop bij hem, dan is mijn dag al weer goed.
Hopelijk leest hij, (en zijn nieuwe werknemers?), dit forum ook eens.
Oh nee hij kan het niet lezen want zijn pc was gecrashed natuurlijk.......stom van me. |(

Oh nog even dit; ik heb medelijden met de mensen die onder hetzelfde dak hun eigen bedrijfje hebben, en misschien ook wel nadeel zullen ondervinden van alle negatieve publiciteit rond **** en zijn MCE. Zo ver ik weet doen zij het echt prima en eerlijk, vooral van de dames van Motomoda hoor ik alleen maar positiefs! :Y

Als ik het kon betalen, kon je bij mij beginnen....... (en dat is géén grapje!! )
 
JB37, je bent wanhopig op zoek naar een baan? Informeer eens bij www.motorcentervenlo.nl. Daar is nog een vacature vrij als motormonteur, als het goed is. (ik weet niet waar je woont, maar wellicht is het te doen!

De Kale

Van mij ook nog maar even een serieuze reactie. Ik was erg benieuwd wat er waar was van dit verhaal om persoonlijke reden.
Ik ben al een jaar of 15 werkzaam in de motorbranche en sinds een tijdje op zoek naar een nieuwe baan. Uiteraard had ik ook al wat verhalen gehoord over Motorcentrum Eindhoven en zijn eigenaar. Helaas is de markt momenteel niet zo best zoals iedereen wel weet, dus erg veel keus in werk is er dan ook niet.
Buiten dat wil ik iedereen graag het voordeel van de twijfel gunnen, want er wordt ook een hoop onzin geplaatst op internet.
Dat voordeel gunde ik hem ook toen ik te horen kreeg dat hij twee vacatures had, maar helaas moet ik nu toegeven dat hij die twijfel absoluut niet waard was.
Ik heb een open sollicitatie aan hem gestuurd, waarop ik een dag later al een enthousiast telefoontje van hem kreeg, met de uitnodiging om snel eens te komen praten.
Dit gesprek heeft dezelfde dag al plaatsgevonden, en dat werd later nog gevolgd door een tweede.......en een aantal telefoontjes.......informatie bij mijn oude werkgever.........weer een gesprekje.......een mailtje......en om een lang verhaal kort te maken, dat duurde zo bijna 5 weken.
Telkens weer een ander verhaal, tot ik afgelopen maandag maar besloot om per mail te vragen wat nu uiteindelijk zijn plan was.
Omdat ik daar op geen reactie kreeg, (en in dit topic weer eens las dat er wat stonk daar), ben ik er gisteren maar weer eens heen gegaan.
Ik werd te woord gestaan door zijn vrouw, die zei van niets te weten. **** zou er "misschien" morgen zijn, en ik moest maar bellen naar hem. Op mijn vraag waarom ik ook geen reactie kreeg op mijn mail, was haar antwoord; "de pc is gecrashed"........tuuuuuurlijk.
Omdat ik al wist dat bellen geen zin zou hebben, ben ik er vanmiddag maar weer binnen gelopen. Klanten waren er geen, (rara hoe kan dat toch?), en al het personeel zat boven in een hoekje aan de koffie.
Zijn vrouw kwam naar beneden toen ik vroeg of **** er ook was.
Nee hij was er niet, en zo kon me ook niet vertellen wanneer hij er wel zou zijn. :?
Toen ik vertelde dat ik het wel erg vreemd vond dat zelfs zijn vrouw niet weet waar hij is, zei ze "ik moet van mijn man zeggen dat de vacature al ingevuld is".
Daarop heb ik gezegd dat het een waardeloze vent is om mij 6 weken aan het lijntje te houden, en dat ik nu alle verhalen die over hem de ronde doen toch wel moest gaan geloven.
Het is in mijn ogen een waardeloze onbetrouwbare vent, die ook nog eens zijn vrouw de k*tklusjes laat opknappen. (wat voor vent durft mij niet onder ogen te komen en schuift het op zijn vrouw af? Ik ben geen twee meter lang en een meter breed of zo hoor, en ook als ik boos wordt blijf ik gewoon netjes).
Ik hou er normaal gesproken niet van om iemand zwart te maken op een forum, maar dit lucht toch wel even op. Ook ben ik van mening dat als ik door dit verhaal maar één persoon heb kunnen behoeden voor een miskoop bij hem, dan is mijn dag al weer goed.
Hopelijk leest hij, (en zijn nieuwe werknemers?), dit forum ook eens.
Oh nee hij kan het niet lezen want zijn pc was gecrashed natuurlijk.......stom van me. |(

Oh nog even dit; ik heb medelijden met de mensen die onder hetzelfde dak hun eigen bedrijfje hebben, en misschien ook wel nadeel zullen ondervinden van alle negatieve publiciteit rond **** en zijn MCE. Zo ver ik weet doen zij het echt prima en eerlijk, vooral van de dames van Motomoda hoor ik alleen maar positiefs! :Y
 
Wat een geweldige reacties, heel erg bedankt voor het meedenken!
Ik ben niet wanhopig op zoek naar een baan, maar een vast inkomen is tegenwoordig toch wel handig.
Wat betreft een full-time baan als monteur; ik zou niets liever doen, maar qua gezondheid is dat misschien een beetje een probleem. (ik ga niet alles op een forum zetten, daarvoor zijn sommige dingen wat te privé, maar ik kan wel zeggen dat ik wel eens een "ongelukje" heb gehad met de motor)
Bij MCE zochten ze ook geen monteur, maar een ass. bedrijfsleider/verkoper trouwens. (nu ik er wat meer duidelijkheid over heb, hoop ik dat de nieuwe verkoper een goede ziektenkostenverzekering heeft, of al weer op zoek is naar een andere baan als hij slim is)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel wat er aan de hand was.
Ik ben vorige week zaterdag daar naartoe gereden omdat ik een proefritje wou maken op een R1, omdat ze eigenlijk al gesloten waren om 16:00 kon ik aankomnde vrijdag terugkomen. Dat vond ik dus geen probleem. Afgelopen donderdag bel ik op of ik de motor s'morgens vroeg al kon komen testen i.p.v s'avonds. De vrouw aan de telefoon zou even kijken waar de persoon was met wie ik de afspraak had gemaakt, die was er dus niet en ik moest vrijdagochtend maar even terugbellen.
Dus zogezegd zo gedaan. Ik bel vrijdagochtend rond 9:00 op en de vrouw nam weer op en ik vroeg dus weer naar de persoon waar ik vorige week zaterdag een afspraak mee had gemaakt. Die was er nog steeds niet en ik moest volgende week maar terugbellen WANT NU WAS DE POLITIE ER OM ALLE PAPIEREN IN BESLAG TE NEMEN EN TE CONTROLEREN!!!???
Dus ik zei: 'ik bel volgende week wel terug', maaar dat gaat dus even niet gebeuren.

Verder heb ik m'n R6 er ook gekocht, er kon niet over de prijs gepraat worden, maar ik werd wel meteen vriendelijk geholpen en een proefrit was ook geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan