Motorcentrum eindhoven

een maatje van heeft daar een Yamaha R-6 gekocht vorig jaar.

die is totall-loss gegaan>>niet door zijn schuld !!!

partij ellende geweest met de verzekering>>dagwaardes.....

bleek al een keer totall loss geweest te zijn en al eerder voor dagwaarde uitgekeerd.....motor was super goed opgelapt dus !

gelukkig bij andere motorzaak alles goed en netjes afgehandeld.....en rijdt weer Yamaha R-6 :) :)
 
Gezien ik naar 6 maanden nog steeds geen geschiedenisboekje van onze vrienden van MCE heb gehad :X ,en dit waarschijnlijk ook nooit zal krijgen van hun :( :
weet iemand toevallig een andere manier om de geschiedenis op te vragen van een motor :?

Ik heb eens voorbij zien komen dat het via de p'lizie kan ,ook nog andere manieren :?
 
Gezien ik naar 6 maanden nog steeds geen geschiedenisboekje van onze vrienden van MCE heb gehad :X ,en dit waarschijnlijk ook nooit zal krijgen van hun :( :
weet iemand toevallig een andere manier om de geschiedenis op te vragen van een motor :?

Ik heb eens voorbij zien komen dat het via de p'lizie kan ,ook nog andere manieren :?

Ik zou niet weten hoe je aan een "historie" van je motor kunt komen, maar gezien wat ik nu allemaal gehoord en gelezen heb van die zaak, denk ik dat je het misschien ook beter niet kan weten.
:N
 
Ik zou niet weten hoe je aan een "historie" van je motor kunt komen, maar gezien wat ik nu allemaal gehoord en gelezen heb van die zaak, denk ik dat je het misschien ook beter niet kan weten.
:N

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt ,JB37 :Y

Ze is al eens gecontroleert door een paar garage's en deze konden ook niks vinden wat op bv een ongeval ,TL verklaring of iets anders kon duiden
Ik quote effe een van de monteurs :
"Als er ooit iets aan is geweest zijn er direct nieuwe onderdelen opgegaan""

Maar liever dubbel genaait als niks ,vandaar ook het geschiedenis boekje

Als ik haar ooit verkoop ,wil ik wel een geschiedenis boekje kunnen laten zien :Y
Zodra je zegt dat een motor oorspronkelijk van MCE afkomt wilt niemand haar meer B|
 
Hallo allemaal,

Ik heb er in Januari van dit jaar een CBR900 RR gekocht. Ik was super blij toen ik hem eindelijk had voor een leuke prijs (importje uit Belgie). Dus ik moest even wachten tot hij op kenteken stond. Na 2 weken op gehaald met 3 mdn garantie.
na 4 weken dacht wat remt die motor raar aan. Rechter voorpoot lek!! Na aandringen van mijn kant werd het onder garantie gemaakt. Was de eerste keer al onder weg toen ze afbelden. De tweede keer waren de spullen er eindelijk. Nu Na 7 mnd was ik toe aan nieuw rubber en tandwielen en ketting. Van de ketting en tandwielen vond ik wel vreemd omdat ik maar 6K km had gereden had ermee en het nieuw was toen ik de fiets kocht. Na het in en uit elkaar halen van mijn achter wiel kwam het probleem naar voren. In mijn sc28 horen in het achter wiel 3 geperste lagers te zitten. Van deze lagers konden we echter maar 1.5 lager terug vinden. dit heb ik laten maken bij een "goede"en betrouwbare motorzaak bij mij in de buurt. De week erna gebeld met MCE. Zij vonden een "raar" verhaal dat er nog maar 1.5 lager was en dat het niet kon zonder dat ik mijn wiel eruit had gehaald. En daar kon ik het mee doen!!! Heb nog even getwijfeld om er een topic van te maken maar nu ik dit las heb ik het toch maar geplaats. De reperaties die ik daar heb laten doen en de meiden uit de kleding zaak is prima volk alleen MCE . Mij zie je daar nooooiiiit mmmeeer terug!!! :( :(

Mijn advies is kijk heel erg uit wat je er koopt.

Succes verder
 
Gezien ik naar 6 maanden nog steeds geen geschiedenisboekje van onze vrienden van MCE heb gehad :X ,en dit waarschijnlijk ook nooit zal krijgen van hun :( :
weet iemand toevallig een andere manier om de geschiedenis op te vragen van een motor :?

Ik heb eens voorbij zien komen dat het via de p'lizie kan ,ook nog andere manieren :?

Papieren zijn http://infopol.asp4all.nl/jsp/page.jsp?xdl=infopol/GgvDrg&xsl=infopol/GgvDrg&type=_all&GgvDrgIdt=10017990&Pad=Zoe,politie&SelTrf=&mode=&SelOnd=5000028,5000046&Zoe.Geo=Eindhoven (HIER) op te vragen :Y
 
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt ,JB37 :Y

Ze is al eens gecontroleert door een paar garage's en deze konden ook niks vinden wat op bv een ongeval ,TL verklaring of iets anders kon duiden
Ik quote effe een van de monteurs :
"Als er ooit iets aan is geweest zijn er direct nieuwe onderdelen opgegaan""

Maar liever dubbel genaait als niks ,vandaar ook het geschiedenis boekje

Als ik haar ooit verkoop ,wil ik wel een geschiedenis boekje kunnen laten zien :Y
Zodra je zegt dat een motor oorspronkelijk van MCE afkomt wilt niemand haar meer B|

Zo'n serviceboekje zegt niet al te veel. Je kan het gewoon nabestellen bij Yamaha, en er is vast wel iemand die er wat fictieve servicebeurten in af kan stempelen, dus wat is het waard?
:?
 
Ik ben ook een slachtoffer van MCE en waarschijnlijk al 2 keer. Jaja, ik weet het, niet al te slim. Maar ik kwam er binnen als 21 jarige en dan duurt het lang voordat je ze zien staan. En als ze dan tijd voor je hebben, dan heeft Geert zijn oordeel al klaar. Je merkt gewoon dat hij denkt dat je als 21 jarige geen geld hebt.
En dan de proefrit, daar deden ze ook nogal moeilijk over. Ik mocht een uurtje rijden. Toen ik na anderhalf uur terug was, werden ze wel morrig. Maar toen heb ik 'm toch maar gekocht (ja enthousiast 3 dagen na m'n rijbewijs he) een ZX-6R. Heb ik redelijk wat plezier van gehad, was niet duur, maar na meerdere ervaringen en de verhalen hier, denk ik dat met die motor al iets flink mis was. Het apparaat wilde vaak niet starten als hij net uit stond, nogal vervelend als je moest tanken, dan kon het dus voorkomen dat ik 'm eerst flink moest laten afkoelen.
Na een half jaar was hij gestolen. Op naar de 2e motor en ook die heb ik bij MCE gehaald. Een R1 waar ik ook een half jaar op heb rondgereden en zelfs een circuitdagje mee heb gedaan. Reed allemaal prima, nergens last van. Toen heb ik een flinke crash gemaakt en was de motor total loss. Belt 's avonds de man van de verzekering op: die motor is al ooit total loss geweest. Ik vond dat je het toch even moest weten.
Dussss ik kom nooit meer bij MCE. Ik moet ze wel meegeven dat ze goed zijn in het oplappen, maar ik wil het graag wel van tevoren weten.

Over MotorMada inderdaad niks dan goeds. En kan iemand mij hier uitsluitsel geven of Luc van het onderhoud ook bij de bende van MCE hoort of alleen slachtoffer is?
 
Regulier onderhoud doet G****** niet, die maken daar alleen motoren verkoopklaar, en eventuele garantie problemen doen ze zelf.
Over de werkplaats van de buurman heb ik nog niets slechts gehoord, zou jammer zijn als die mee gaat op de negatieve publiciteit.
'(
 
Ik ben ook een slachtoffer van MCE en waarschijnlijk al 2 keer. Jaja, ik weet het, niet al te slim. Maar ik kwam er binnen als 21 jarige en dan duurt het lang voordat je ze zien staan. En als ze dan tijd voor je hebben, dan heeft Geert zijn oordeel al klaar. Je merkt gewoon dat hij denkt dat je als 21 jarige geen geld hebt.
En dan de proefrit, daar deden ze ook nogal moeilijk over. Ik mocht een uurtje rijden. Toen ik na anderhalf uur terug was, werden ze wel morrig. Maar toen heb ik 'm toch maar gekocht (ja enthousiast 3 dagen na m'n rijbewijs he) een ZX-6R. Heb ik redelijk wat plezier van gehad, was niet duur, maar na meerdere ervaringen en de verhalen hier, denk ik dat met die motor al iets flink mis was. Het apparaat wilde vaak niet starten als hij net uit stond, nogal vervelend als je moest tanken, dan kon het dus voorkomen dat ik 'm eerst flink moest laten afkoelen.
Na een half jaar was hij gestolen. Op naar de 2e motor en ook die heb ik bij MCE gehaald. Een R1 waar ik ook een half jaar op heb rondgereden en zelfs een circuitdagje mee heb gedaan. Reed allemaal prima, nergens last van. Toen heb ik een flinke crash gemaakt en was de motor total loss. Belt 's avonds de man van de verzekering op: die motor is al ooit total loss geweest. Ik vond dat je het toch even moest weten.
Dussss ik kom nooit meer bij MCE. Ik moet ze wel meegeven dat ze goed zijn in het oplappen, maar ik wil het graag wel van tevoren weten.

Over MotorMada inderdaad niks dan goeds. En kan iemand mij hier uitsluitsel geven of Luc van het onderhoud ook bij de bende van MCE hoort of alleen slachtoffer is?

Die Geert, is dat die ex-groenteboer uit Hapert? Heeft mijn ZZR ooit eens bekeken. Begon over stuuruitslag die ongelijk was li. en re. terwijl de nokken er nog gewoon zaten. Op de Bandit kon ik niet proefrijden omdat er geen accu in zat en men blijkbaar geen zin had om er een te plaatsen. Moest de week erop maar terug komen. DAAAAGG Geert, tot nooit.
:(
 
Papieren zijn http://infopol.asp4all.nl/jsp/page.jsp?xdl=infopol/GgvDrg&xsl=infopol/GgvDrg&type=_all&GgvDrgIdt=10017990&Pad=Zoe,politie&SelTrf=&mode=&SelOnd=5000028,5000046&Zoe.Geo=Eindhoven (HIER) op te vragen :Y

Bedankt Herr Flick :}
Weet je trouwens ook een email adres van dat bureau ,kan 'k niet vinden

Zo'n serviceboekje zegt niet al te veel. Je kan het gewoon nabestellen bij Yamaha, en er is vast wel iemand die er wat fictieve servicebeurten in af kan stempelen, dus wat is het waard?
:?

YAMAHA :( :X :r

SUZUKI JA }) :+

Het gaat mij erom dat IK weet wat er mee gebeurt is
Heb ook geprobeert een ander geschiedenis boekje te krijgen allen dit ging niet :N ,ook wel begrijpelijk
 
Hoi,

Ik volg alles ook met zeer veel interesse. Ik heb daar namelijk een motor gekocht die nog afgeleverd moet worden. Op de dag dat ik hem zou ophalen werd ik 's ochtend gebeld met het verhaal dat de belastingdienst is langs geweest om de administratie in beslag te nemen. Ze hebben toen ook de papieren van alle motoren meegenomen. Dit zou afgelopen dinsdag geweest zijn, maar als ik de eerdere posts lees moet dit eerder gebeurd zijn terwijl ik die maandag daarvoor nog gebeld heb om na te gaan of alles gereed zou zijn.
Ben nog wel langs geweest en ik zou mijn aankoopbedrag terug krijgen.
Heb net nog gecheckt en jawel het bedrag dat ik overgemaakt heb is terug gestort, dus dat is alvast binnen. :) Alleen het bedrag wat in mindering is gebracht door mijn inruilfiets zou ik ook terug krijgen. Dit zat er niet bij terwijl de fiets al vrij gewaard is. :( Maandag maar eens ff bellen of langs gaan.
Ik zou dit geld ook krijgen namelijk.
Nou is de fiets die ik heb aangekocht een importje. Dus ik heb nog een paar vraagjes.
1. Wanneer is de plizie nu precies daaro binnen gevallen?
2. Waar kan ik nagaan of de motor die ik wilde kopen nu een schade geval is (ik kon niks ontdekken).

Grtz,

Norinco :]

:) :) :)
 
Hoi,

Ik volg alles ook met zeer veel interesse. Ik heb daar namelijk een motor gekocht die nog afgeleverd moet worden. Op de dag dat ik hem zou ophalen werd ik 's ochtend gebeld met het verhaal dat de belastingdienst is langs geweest om de administratie in beslag te nemen. Ze hebben toen ook de papieren van alle motoren meegenomen. Dit zou afgelopen dinsdag geweest zijn, maar als ik de eerdere posts lees moet dit eerder gebeurd zijn terwijl ik die maandag daarvoor nog gebeld heb om na te gaan of alles gereed zou zijn.
Ben nog wel langs geweest en ik zou mijn aankoopbedrag terug krijgen.
Heb net nog gecheckt en jawel het bedrag dat ik overgemaakt heb is terug gestort, dus dat is alvast binnen. :) Alleen het bedrag wat in mindering is gebracht door mijn inruilfiets zou ik ook terug krijgen. Dit zat er niet bij terwijl de fiets al vrij gewaard is. :( Maandag maar eens ff bellen of langs gaan.
Ik zou dit geld ook krijgen namelijk.
Nou is de fiets die ik heb aangekocht een importje. Dus ik heb nog een paar vraagjes.
1. Wanneer is de plizie nu precies daaro binnen gevallen?
2. Waar kan ik nagaan of de motor die ik wilde kopen nu een schade geval is (ik kon niks ontdekken).

Grtz,

Norinco :]

:) :) :)

Ik ben erg benieuwd hoe het met je inruiler afgelopen is, heb je hem al terug? :?
 
Ook ik heb bij MCE vorig jaar mijn motor gekocht. Op zich kan ik er niks vreemds aan ontdekken, behalve de eerste maand. Bij het stoplicht wilde ie niet meer vooruit omdat de voorrem vast zat. Ik heb het na laten kijken bij een zaak in Den Bosch en die zeiden dat de rempomp kapot was. (ik heb dr niet zoveel verstand van, dus het zal wel) Maar ze vonden het vooral raar, want die dingen gaan kennelijk niet kapot bij een km stand van 18000. Gelukkig is de rempomp onder garantie vervangen bij MCE. 2 weken later was het al weer raak, dit keer de rempomp van de achterrem :? en schijnbaar waren de remblokken compleet versleten. Dit is ook onder garantie vervangen. Aan de motor zelf zie je dat ie ooit een keer is omgevallen want er zitten een paar lichte krasjes aan de rechterkant. (historie van de motor was er niet trouwens).. dus, moet ik me nou opgelicht voelen (kans op schadefiets)of kunnen die rempompen icm met de krasjes toeval zijn? -O-

mzl!
 
Hey mensen,

Na het hele topic gelezen te hebben, moet ik even kwijt dat de heer Gr***en HELEMAAL niets te maken heeft met de 2 andere zaken. Luc komt bij mij uit het dorp en heeft mijn "brommer" ook in onderhoud. Als er iemand netjes werkt is het deze persoon wel. Prijzen zijn ook niet overdreven en kwaliteit is OK :Y

Als je in de zaak komt van MCE moet ik toegeven dat ik aan veel motoren iets "zie"
Een bad feeling of zo, weet niet wat het is. Je weet dat er iets niet klopt maar wat???? Daarom goed uitkijken (overal trouwens) :Y

Gewoon bannen zo'n zaak :Y Hij heeft zijn naam al een keer veranderd. Zal niet voor niets zijn, denk ik dan. Moet wel zeggen dat ik blond ben dus denken....... :X :? :+
 
Hey mensen,

Na het hele topic gelezen te hebben, moet ik even kwijt dat de heer Gr***en HELEMAAL niets te maken heeft met de 2 andere zaken. Luc komt bij mij uit het dorp en heeft mijn "brommer" ook in onderhoud. Als er iemand netjes werkt is het deze persoon wel. Prijzen zijn ook niet overdreven en kwaliteit is OK :Y

Inderdaad Luc van Gerven is betrouwbaar. Hij komt ook bij mij uit het dorp. Ben er al enkele keren geweest en hij levert goed werk, altijd tevreden geweest. :Y
 
Heb contact gehad met de RDW ,tegen een kleine vergoeding kunnen ze mij in contact brengen met de vorige eigenaar van de brommert *O*

En net effe mailtje gestuurt naar m'n verzekering of zij kunnen nakijken of er ooit al eens schade is geclaimt op m'n brommert :Y

Ik hoop dat et werkt :}
 
Nog even een reactie over Luc van Gerwen.
Ik heb in april 2006 mijn motor gekocht bij MCE.

Ondanks dat ik nu wel weet dat ik geen schadevrije motor heb aangekocht ben ik zeer tevreden met deze motor. Hij rijd goed en voel geen rare dingen tijdens het rijden, hoog uit het irritant geluid ergens bij het voorwiel. Het is stom van mezelf dat ik b.v. Eric van Lent de motor niet heb laten keuren. Zelfs al is de motor in perfecte staat zo'n keuring geeft ook aan of dat er binnenkort onderhoudskosten aan zitten te komen. Je kunt daar dan ook nog over onderhandelen.

Toch heeft MCE goed gereageerd op een 2 tal mankementen. Die werden direkt afgehandeld onder het genot van een kop koffie.

Nu ik via dit forum weet wat MCE allemaal uitvoerd zal ik er ook geen motor meer kopen.
En ik moet zeggen zins de laatste keer dat ik daar ben geweest zie ik niemand meer in de winkel. Ik werd alleen geholpen door Luc.

Als het over Luc gaat dan heeft die mijn vertrouwen wel gewonnen. Heeft me op de meest rare tijdstippen geholpen toen ik met mijn vorige motor met stukken stond. Was realistich dat repareren wel kon maar duur uit zou vallen en zich ook nog eens kon herhalen. Ik heb bij hem mijn huidige motor die ik bij MCE hebt gekocht in onderhoud. En echt hem is niets teveel gevraagd om wat voor jou te doen. Reageert altijd en komt zijn afspraken zeker na.

Ik hoop dan ook dat hij zijn naam waar zal maken en er zeker een goede vaste klantenkring aan over zal houden als hij zijn werk blijft doen zoals hij dat bij mij heeft gedaan.

Een motor kopen bestaat niet alleen uit betalen en rijden, ook de manier van aankoop speelt mee. Als het hele traject van zoeken, proefrijden, etc. fijn verloopt dan is de aankoop van een motor gewoon een feest.

Maar vergis je niet, MCE mag dan zijn zaakjes niet op orde hebben bij andere motorzaken wordt je net zo hard genept.

Zelfs bij een aankoop van een nieuwe motor heb je niet de garantie dat die vlekkeloos word afgeleverd. Ik kan daar over mee praten want ik heb dat zelf ondervonden.

Indien ik ooit nog een gebruikte motor koop dan laat ik hem van te voren wel keuren. Dat voorkomt een hoop gezeik. Want af en toe baal ik er wel van dat ik niet eerder op dit forum ben gekomen. Maar ik denk dat ik tegen over vele andere die een motor hebben gekocht bij MCE nog niet mag mopperen.

Ik hoop dan ook dat indien MCE verdwijnt uit het huidige pand Luc van Gerwen gewoon door gaat. Ik houd dan mijn motor bij hem in het onderhoud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan